Skip to main content

16 Iulie. Dan Suciu, fost purtător de cuvânt al Guvernului, înapoi pe TV

 

Publicitate

DE LA GUVERN, ÎNAPOI LA TV. Jurnalistul Dan Suciu, fostul purtător de cuvând al Guvernului condus de Mihai Răzvan Ungureanu revine la Realitatea TV şi la The Money Channel, scrie Adevărul.
Dan Suciu revine în televiziune din postura de realizator la Realitatea TV al emisiunii Context şi va fi difuzată în fiecare duminică de la ora 19.00. Prima ediţie l-a avut pe platou pe Traian Băsescu.
Pe lângă programul de la Realitatea TV, jurnalistul va avea o emisiune şi la The Money Channel.
Dan Suciu, fostul purtător de cuvânt al Guvernului, revine la Realitatea TV


CINE-I CEL MAI CEL ÎN INDUSTRIA PUBLICITĂȚII. Cele mai mari zece grupuri de comunicare de pe piața locală au avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 452,2 de milioane de euro, conform calculelor Wall-Street.ro pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanțe.
The Group a fost și anul trecut cel mai mare jucător în domeniu, holdingul fondat de Mihaela Nicola, Zoltan Szigeti si Bogdan Nicola, reprezentând un sfert din cifra de afacerilor a următoarelor nouă grupuri clasate în top. Tot The Group a avut si cel mai mare profit net în 2011, aproape cinci milioane de euro, dublu față de Leo Burnett, următorul grup în privința câștigurilor.
Cea mai mare scădere din top a fost înregistrată de Centrade Saatchi&Saatchi, condus de Radu Florescu, care a scăzut cu 20% la 40 de milioane de euro.
Cele mai mari 10 grupuri de comunicare au avut afaceri de 450 mil. euro in 2011


CEA MAI GREA SARCINĂ A LUI ZUCKERBERG. Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a vorbit vineri despre cea mai grea sarcină pe care o are în calitatea sa de conducător al reţelei de socializare, conform Mediafax.
El a declarat că cea mai grea sarcină a sa este să îşi dea seama cum să adapteze cea mai mare reţea de socializare la nivel mondial la aparatele mobile.

"Adaptarea funcţiunilor Facebook la aparatele mobile este dificilă întrucât experienţa utilizatorilor acestora este mult diferită faţă de cea de pe PC-uri", a afirmat Zuckerberg într-un interviu la o conferinţă media din Sun Valley, Idaho.
Care este cea mai grea sarcină a lui Mark Zuckerberg ca director general al Facebook


CUM SE VEDE PUBLICITATEA LA MULTINAȚIONALE. Marile companii care investesc în publicitatea TV din România şi-au diminuat drastic consumul de reclamă în primul semestru al acestui an, scrie Forbes România.

În topul advertiserilor cu cel mai mare volum de puncte de audienţă TV (Gross Rating Point – GRP), acumulat în primele şase luni ale acestui an, se află compania Unilever, cu 39.815 GRP-uri la nivel urban.

Expunerea pe TV a brandurilor din portofoliul Unilever este cu 29% mai mare decât cea din primul semestru al anului trecut. O creştere a vizibilităţii a obţinut şi producătorul de bere Heineken România: 15,3%.
Unilever şi Heineken sunt excepţii în topul clienţilor publicitari pe TV, restul marilor companii din TOP 10 înregistrând scăderi a consumului de publicitate.
Multinaţionalele au redus motoarele publicităţii TV


TINERII JURNALIȘTI DIN TIMIȘOARA JURĂ SĂ FIE ONEȘTI. Absolvenții Facultății de Jurnalism din Timișoara au depus jurământul de onestitate profesională. Viitorii jurnaliști, unii deja colaboratori ai redacțiilor din orașul de pe Bega, s-au angajat, în scris, din proprie inițiativă, să fie corecți, nepărtinitori, în mseria aleasă și mai ales să nu ia șpagă și să respecte deontologia profesională, scrie Evenimentul zilei.

”Jur că în activitatea mea de jurnalist să fiu corect, să spun adevărul, să fiu de partea dreptății, să acționez spre binele publicului și să nu-l induc în eroare. Jur să apăr democrația și dreptul la informare al cetățenilor. Așa să-mi ajute bunul Dumnezeu", așa a sunat jurământul depus de ținerii absolvenți, la terminarea facultății.
Jurnaliștii timișoreni au jurat să fie deontologi


RUSIA SE PREGĂTEȘTE DE CENZURA PE INTERNET. La 11 iunie, Duma de stat a dezbătut in prima lectura cateva proiecte de lege considerate scandaloase de opozitie și de presa nealiniată politic. Printre altele, a fost adoptat un act normativ care permite întocmirea unei liste negre cu site-urile "care furnizează informații interzise". De asemenea, a fost aprobat proiectul de lege privind "calomnia", potrivit HotNews.

Experții au văzut în această grabă a autorităților de a adopta acest pachet de legi drept pregătirea pentru posibile proteste de toamnă, scrie presa. Kommersant notează pe această temă că amendamentele aduse au renăscut temerile legate de introducerea "cenzurii" pe internet.
Autoritatile ruse se pregatesc pentru demonstratiile din toamna: cenzura pe site-uri. Protesteaza si Yandex, cel mai mare site rus


BCR, O NOUĂ CAMPANIE PENTRU IMM. Tempo Advertising a semnat prima campanie de imagine pentru poziționarea BCR pe segmentul IMM – antreprenori, scrie DailyBusiness.ro.
În centrul campaniei se află spotul TV “Nasturele”, filmat împreună cu cei de la SAGA Film și regizat de britanicul Babak Goodarzi.

“Adevărul din spatele execuției TV e unul simplu: în afaceri, orice lucru, cât de mic, se face cu un mare efort colectiv. Am ales pentru demonstrație nasturele pentru că e unul dintre acele lucruri mărunte peste care trecem ușor cu vederea (mai ales in diminetile somnoroase), darămite să ne mai gândim la cum se fac”, a declarat Costin Milu, creative director Tempo Advertising.
Tempo a semnat campania BCR pentru segmentul business


WARREN BUFFETT VORBEȘTE DESPRE ACȚIUNILE FACEBOOK. Investitorii nemulțumiți că acțiunile Facebook au scăzut după listarea companiei la bursă, în luna mai, plătesc prețul pariului pe o creștere imediată, comentează miliardarul american Warren Buffett.

"Un număr foarte mare de oameni care au cumpărat inițial Facebook au făcut-o pentru că au crezut că va crește a doua zi. Nu am cumpărat în viața mea o acțiune în acest scop", a declarat reputatul investitor.
Buffett: Cei care au cumparat actiuni Facebook pentru a le vinde a doua zi au avut o idee groaznica


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu