Skip to main content

20 iulie: ActiveWatch trage un semnal de alarmă cu privire la situația din TVRinfo.ro

 

ATENȚIONARE DE LA ACTIVEWATCH. Decizia TVR de a interzice redacției TVRinfo.ro să realizeze materiale informative privind campania pentru referendum este calificată de ActiveWatch-Agenția de Monitorizare a Presei drept "nejustificată și abuzivă", scrie HotNews.ro. Măsură - care a determinat miercuri șefii redacției TVRinfo.ro să protesteze public - este considerată de ActiveWatch "discutabilă și suspectă" și "un act de dublu sabotaj".

Publicitate

Din scrisoarea ActiveWatch: "€œNoua conducere a televiziunii publice prejudiciază interesul public eliminând materiale editoriale privind campania pentru referendum de pe site-ul tvrinfo.ro. Decizia este cu atât mai discutabilă și suspectă cu cât spațiul online nu este supus reglementărilor impuse de CNA mass-media audiovizuale. (...) Apreciem că decizia TVR de a-și lasă site-ul fără posibilitatea de a valorifica jurnalistic principalele evenimente pe care le trăiește România ca fiind un act de dublu sabotaj: pe de o parte: este și un act de sabotaj intern ce subminează poziția noului site tvrinfo.ro pe piața, iar pe de altă parte, un segment de public plătitor de taxe TV este privat de informațiile pentru care a plătit.
ActiveWatch: noua conducere TVR obstrucționează "enclavă" TVRinfo.ro


VICTOR PONTA SE DECLARĂ UN SUSȚINĂTOR AL PRESEI. Premierul Victor Ponta a transmis o scrisoare Asociaţiei Presei Străine din România în care exprimă "aprecierea şi susţinerea" pentru meseria de jurnalist. În plus, acesta apreciază eforturile APSR şi ale celorlalte organizaţii profesionale de a semnala atitudinile şi afirmaţiile "nepotrivite" din spaţiul public, scrie Mediafax, care citează un anunţ al Guvernului.

"El a subliniat că va respinge întotdeauna orice atitudine necivilizată sau agresivă faţă de reprezentanţii mass-media, indiferent dacă lucrează în presa naţională sau internaţională. De asemenea, primul-ministru Victor Ponta a dorit să îşi afirme sprijinul pentru orice demers care sancţionează astfel de derapaje", se arată într-un comunicat al Executivului.
Comunicatul este transmis după ce premierul Victor Ponta a fost întrebat luni, într-o emisiune la Realitatea TV, cum comentează mesajele negative cu privire la situația politică din România, apărute în presa din străinătate.

Publicaţia franceză "Le Monde", scria pe 16 iulie că "în Europa a luat naştere o nouă problemă care este contagioasă, regresia democraţiei întâlnită în unele state ale Uniunii Europene, dar care provin din fostul bloc comunist. Ziarul francez mai spunea că "guvernul socialist al lui Victor Ponta, s-a angajat într-o lovitură de stat legală".
Răspunsul premierului la această întrebare a fost : "Cine a scris ori a fost plătit ca să-l scrie, ori habar nu are ce se întâmplă în România”.
Ponta a trimis o scrisoare Asociaţiei Presei Străine. Care a fost mesajul premierului


PUBLICITATE ÎN SCIMBARE. Situația pe piața de publicitate din Europa Centrală și de Est "va începe să se schimbe în următoarele luni sau anul viitor", având în vedere că problemele economice din țările regiunii "nu sunt la fel de profunde ca cele din Europa de Vest", afirmă într-un interviu acordat HotNews.ro Jose Antonio Espinoza, șeful celei mai noi rețele globale de media, lansată anul acesta de grupul de comunicare Interpublic.

Espinoza, Președinte Internațional la rețeaua de media BPN, care s-a lansat ieri și în România, a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre piața regională de publicitate.

 

Grupul Interpublic a lansat oficial, ieri, pe piața locală cea de-a treia sa rețea de media, Brand Programming Network, prin transformarea agenției Brand Connection - parte a grupului de agenții Lowe - în BPN România.

 

Din declarațiile făcute de Jose Antonio Espinoza, pentru HotNews:
"Înainte de toate, grupul IPG Mediabrands a decis să înceapă cu România pentru că România a fost parte din fundația asigurată de Brand Connection, agenția locală e parte din grupul de companii Brand Connection. (...) Agenția românească rămâne la fel, păstrează aceeași clienți."
UPDATE VIDEO INTERVIU Jose Antonio Espinoza / Interpublic: După problemele ultimilor ani, situația va începe să se schimbe pe piața de publicitate din regiune în următoarele luni sau anul viitor


PROSPORT, EDIȚIE SPECIALĂ CU CARNEȚEL PENTRU LIGA I. ProSport a pregătit o ediţie de print specială cu ocazia noului sezon al Ligii I la fotbal, care începe astăzi, scrie Mediafax. Ziarul se prezintă astăzi cu 16 pagini în format XL şi cuprinde o avanpremieră a sezonului fotbalistic intern: loturile integrale ale echipelor, toţi jucãtorii, cu numărul de meciuri şi de goluri în prima ligă, calculele pentru titlu şi calificarea în cupele europene, şansele noilor-promovate.

Pe lângă acestea, ProSport oferă gratuit şi carneţelul Ligii I, care cuprinde programul integral al turului Ligii I, echipele-tip ale formaţiilor din prima ligă şi calendarul din Cupa României şi cupele europene.
ProSport începe în forţă noul sezon de Liga I: Supliment special şi carneţel gratuit în ediţia de vineri!


APPLE, OBLIGAT SĂ-I FACĂ RECLAMĂ UNUI CONCURENT. O instanţă din Marea Britanie a cerut Apple să publice pe site-ul propriu şi în ziarele britanice un anunţ prin care să declare că tabletele produse de Samsung Electronics nu imită iPad-ul, notează Mediafax, care citează Bloomberg.

Acelaşi judecător a decis recent că tabletele Samsung Galaxy nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale Apple. Compania americană trebuie acum să informeze consumatorii cu privire la decizie, potrivit instanţei, transmite Bloomberg.
Anunţul trebuie afişat timp de şase luni pe pagina de start a site-ului Apple din Marea Britanie şi publicat în mai multe ziare şi reviste, inclusiv Financial Times, Daily Mail şi Guardian Mobile, pentru a corecta posibila percepţie că produsele companiei sud-coreene ar copia tableta iPad, a cerut judecătorul.
Decizie inedită a instanţei: Apple trebuie să "facă reclamă" că tabletele Samsung nu copiază iPad


WINDOWS 8, PE PIAȚĂ ÎN OCTOMBRIE. Microsoft a anunţat, în urmă cu două zile, că Windows 8, care reprezintă cea mai profundă transformare a popularului sistem de operare, va fi lansat pe piaţă pe 26 octombrie.

Windows 8 a fost dezvoltat pentru mai multe platforme, urmând să ruleze atât pe PC-uri, cât şi pe tablete, iar interfaţa sistemului de operare a fost optimizată pentru touch screen.
Noua variantă a Windows marchează o schimbare radicală în strategia Microsoft. În afară de interfaţa complet nouă, sistemul de operare va suporta, pe lângă platforma hardware clasică x86, şi tehnologia ARM regăsită în majoritatea smartphone-urilor şi tabletelor de pe piaţă.
Microsoft a anunţat că Windows 8 va fi disponbil din 26 octombrie


NOI INSTRUMENTE DE LA YOUTUBE. YouTube permite, începând de miercuri, estomparea trăsăturilor persoanelor din videoclipurile postate pe site, cu scopul de a masca identitatea protagoniştilor înregistrărilor, notează Mediafax.

"Astăzi, lansăm funcţia «estompează faţa», un nou instrument care va permite ascunderea trăsăturilor faciale din videoclipuri, prin simpla apăsare a unui buton", a anunţat, miercuri, Amanda Conway, asociată a site-ului YouTube, ce face parte din grupul Google.
"Este o tehnologie emergentă, ceea ce înseamnă că ea poate să întâmpine unele dificultăţi, ce constau în reperarea unor feţe, în funcţie de unghiuri, luminozitate şi calitatea imaginii video. Este deci posibil ca unele feţe să nu apară mereu estompate", a adăugat Conway.
Cum puteţi ascunde feţele persoanelor dintr-un clip pe care îl postaţi pe YouTube

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Mi se pare o decizie decenta a TVR de a suspenda publicarea de materiale proprii cu tenta electorala pe site-ul web TVR Info. Un site web nu trebuie sa fie echilibrat de catre CNA. Si mai bine sa fie echidistant prin neparticipare la campania electorala, decat fie USL sau basist.
  • Ce vocali sunt acum Mircea Toma & Co. !
    Pana acum au tacut chitic cat Basescu a nenorocit presa romaneasca. Cand esti pe statul de plata al pedelului, normal ca ti se par nelalocul lor doar cele facute de opozanti.
  • activewatch doar pentru pdl e si active si watch. cand procentul era inclinat intru ridicarea in slavi a pedeleului era OK, nimic nu era prea mult.acum ca la putere-s uselistii e nasol tata, se incalca deontologia! astia ne cred prosti! si e vina noastra ca i-am lasat sa creada.ce i-a mai durut in cot de "prejudicierea interesului public" cand totul era o cantarea pedeleului! nu m-am uitat sa vad daca acum e cantarea useleului dar faptul ca iau atitudine DOAR ACUM ii face partinitori si aserviti! daca ziceau si acum cateva luni ca interesul publicului este prejudiciat, ii respectam!asa ii suspectez ca sunt vanduti! chiar nu se poate corectitudine in tara asta? mereu sunt pentru unii muma si pentru altii ciuma! cum sa nu cred ca-s platiti doar de catre unii?

Trimite un comentariu