Skip to main content

23 iulie: Reducerea cheltuielilor salariale şi a numărului şefilor, în planul de restructurare a TVR

 

Publicitate

PROIECT DE RESTRUCTURARE LA TVR. Consiliul de Administrație al TVR a analizat, vineri, un proiect de restructurare a Televiziunii Române, care prevede reducerea cheltuielilor salariale şi a posturilor de conducere, dar şi redefinirea canalelor, luându-se în discuţie, ca variante de lucru, inclusiv desfiinţarea TVR Interactiv şi eventual a TVR Info, scrie Mediafax.

Valentin Nicolau, ales membru în noul CA al TVR din partea angajaților a afirmat într-un mesaj transmis acestora că a părăsit "indignat" ședința de vineri a Consiliului după ce a aflat că, în continuare, nu se plătesc "impozitele și taxele reținute de la angajați pe motiv că nu sunt bani", relatează HotNews.ro. El susține că "se cheltuie ilegal din banii reținuți de la angajați".

Ulterior, într-o precizare oficială publicată pe site-ul instituției, Consiliul de Administrație arată că "plățile aferente obligațiilor sociale au fost reluate (...) în limitele încasărilor și cheltuielilor curente".

În aceeași precizare, CA anunța și formarea unui grup de lucru format din membri CA, manageri din TVR și persoane din afara instituției pentru "reorganizarea din temelii a TVR".

În plus, Cristian Niţulescu, membru în CA, a precizat, pentru Mediafax, că printre măsuri le strategice din proiectul de restructurare analizat de CA se numără și dinamizarea liniilor de management, ceea ce implică o reducere a numărului de posturi de conducere din TVR cu circa 30-40% și regândirea strategică a grilelor canalelor şi redefinirea lor în concordanţă cu realităţile pieţei media din România.
Despre același subiect a scris și Evenimentul zilei.


MURDOCH NU MAI E ȘEF EDITORIAL. Magnatul Rupert Murdoch a demisionat de la conducerea News International Group Limited, a NewsCorp Investments şi a Times Newspaper Holdings, diviziile editoriale, situate în Marea Britanie, ale grupului media News Corporation, scrie Mediafax, care citează presa britanică şi americană.
Rupert Murdoch demisionează de la conducerea News International Group Ltd


TREI ANI DE DIGISPORT. La 23 iulie, Digi Sport, unul dintre canalele de portofoliu ale RCS&RDS sărbătoreşte trei ani de când se află pe piaţa din România. Cu această ocazie, postul anunţă oficial transmiterea celor două competiţii fotbalistice majore, Europa League şi UEFA Champions League, scrie Adevărul.  Toamna lui 2012 aduce, în premieră la Digi Sport, Europa League şi UEFA Champions League.
Digi Sport sărbătoreşte trei ani cu Champions League şi Europa League


"SCĂPĂRI" EDITORIALE. Antena 3 și RTV sunt singurele posturi de știri care nu au transmis în direct de la conferința de presă în care Comisia de Etică a Universității din București a anunțat verdictul său de plagiat în cazul lucrării de doctorat a lui Victor Ponta, scrie HotNews.ro. TVR Info, Realitatea TV, B1 TV și Digi 24 au transmis de la conferința de presă.

În timpul conferinței, RTV difuza un buletin de știri, în timp ce Antena 3 transmitea în direct o conferință de la Ministerul Economiei.

Antena 3 a transmis câteva informații privind verdictul comisiei UB in titluri rulate pe ecran.
Antena 3 si RTV - singurele posturi de stiri care nu au transmis in direct verdictul de plagiat dat de Universitatea Bucuresti in cazul Ponta


VICTORIE JURNALISTICĂ LA CEDO. Curtea Europeană de Justiţie a interzis ascultarea telefoanelor jurnaliştilor şi percheziţionarea locuinţelor pentru aflarea surselor acestora. Decizia a fost dată într-o cauză cu jurnalişti francezi, scrie Adevărul.

Ziariştii de la L'Equipe și Le Point au reclamat la CEDO că au fost anchetaţi pentru scurgeri de informaţii într-o anchetă penală, că le-au fost verificate casele şi redacţiile şi le-au fost ascultate telefoanele.
Curtea a ajuns la concluzia că reporterilor li s-au cerut să îşi dezvăluie sursele, fapt ce contravine legii, pentru că fără protecţia surselor ziariştii nu mai pot obţine informaţii. Cei cinci gazetari au primit 50.000 de euro daune morale de la statul francez.
Jurnaliștii, învingători la CEDO


S-A STINS PRIMA PREZENTATOARE DE ȘTIRI. Fosta jurnalistă belgiană Janine Lambotte, devenită în 1961 prima femeie care a prezentat un buletin de ştiri televizat în Europa, a decedat, a anunţat, vineri, televiziunea publică belgiană (RTB), notează Mediafax.

Janine Lambotte a murit la vârsta de 87 de ani, după o îndelungată carieră de pionierat în presa belgiană.
În anii 1950, ea a fost prima crainică a televiziunii publice, aflată pe atunci la primii ei paşi, şi a devenit o figură foarte îndrăgită în Belgia, după ce a prezentat una dintre primele emisiuni în direct, ce avea ca temă centrală Expoziţia Universală de la Bruxelles din 1958.
În 1961, a preluat comanda jurnalului televizat al Radio Télévision Belge (RTB), un post ocupat în premieră de o femeie.
Prima prezentatoare a unui telejurnal din Europa, Janine Lambotte, a murit


ROMÂNIA, CODAȘĂ LA PUBLICITATEA ONLINE. Romania, a cincea țară din Europa Centrală și de Est ca număr de utilizatori de Internet, a avut în 2011 o rată de creștere a populației online sub media regiunii, este printre ultimele țări din regiune din punct de vedere al cheltuielilor de publicitate și a depășit doar Belarus în privința banilor de publicitate per utilizator online, arată ultimul raport "Do you CEE?" (referitor evoluția pieței de Internet din regiune în 2011).

Potrivit raportului realizat de Gemius și IAB Europe, România este considerată, totusi, "pe calea cea buna să devina una dintre locomotivele regiunii".

Raportul complet Gemius-IAB Europe "Do you CEE? 2011" poate fi descarcat aici.
Cum se prezinta Romania pe piata de Internet din Europa Centrala si de Est - raportul "Do you CEE?"


SEMNAL DE ALARMĂ ACTIVEWATCH. ActiveWatch și membrii săi se autodenunță pentru că au răspândit informații și opinii către presă, organizații și instituții internaționale cu privire la ceea ce noi am considerat a fi abuzuri și încălcări ale principiilor democratice și ale statului de drept, relatează cotidianul Adevărul. Apărarea democrației a devenit infracțiune în viziunea actualei puteri politice.
Plângerea depusă ieri de USL contra mai multor politicieni PDL în baza articolului 168 din Codul Penal readuce în atenția publică faptul că prezența acestui articol este o constantă amenințare la adresa libertății de exprimare, se arată într-un comunicat al ActiveWatch: Agenţia de Monitorizare a Presei.
ActiveWatch: Autodenunţ. În România, apărarea democrației a devenit infracțiune

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • uite ca ma dusei pe raportul curtii de conturi din ziarul gandul.ro si ce vad?
    -datorii in legatura cu personalul, salarii, ajutoare, drepturi neridicate, garantii) – 5.519.287 lei adica 0.99%
    – datorii catre BS,BASS,FNUASS,FS,FC ,alte fonduri si creante ale statului – 299.550.427 lei -54.08%
    - datorii comerciale(furnizori externi si interni) – 223.226.123 lei -40.30%
    intr-adevar cu 0,99% din cheltuieli distrugem tvr!
    asta era la 31.12.2011 acum 7 luni!
    sa ne fie rusine, mie si pantofilor mei cu flecuri tocite ca am saracit tvr! cheltuielile alea imense reprezinta 0.99%! nici macar 1%. asta e bogatia majoritatii angajatilor. cititi si restul sa va lamuriti cat castigam.
    astept comentarii depre "JAFUL" de 0.99% facut de tvr cu platile salariilor a 3400 de angajati.daca imparti suma la 3400 rezulta o medie de 1624. asta e salariul mediu in tvr! unde sefii, cu zecile si cei iubiti cu sutele, au salarii de la 7000 pana la 10.000 pe luna! INTELEGETI CAT AU RESTUL? daca o medie scade la 1624 roni?poate acum va revizuiti URA gratuita transmisa fara discernamat catre toti angajatii! vi se mai pare ca NOI va MANCAM si FACEM LUX cu TAXA TV? 0.99% e scris in raportul Curtii de CONTURI! astept reactii.chiar le astept.suntem atat de obiditi si sarantoci incat faptul ca am fost facuti hoti si imbuibati pe bani publici m-a durut. acum avem procentele curti de conturi, fara sa-si doreasca, curtea de conturi a ridicat voalul de pe miturile tvr in ceea ca priveste salarizarea.traiasca auditurile tiparite in presa! "vinovatii fara vina, vor sa se faca lumina"
  • activewatch descopera incalcarea democratiei de doua luni si jumatate, ce s-a intamplat inainte de luna mai era parfum! nu era incalcare. foarte urat ce face activewatch! pe vremea cand ai lui lazescu taiau si spanzurau la stirile tvr si toate stirile si interviurile erau partinitoare activ watch era mut, poate de placere! au venit telespectatorii si platitorii de taxa la poarta tvr sa ceara demisia rodicai culcer ca nu mai suportau atata partinire. ce facea atunci active watch? tricota si dadea cu mopul elenei udrea?atunci stateau cu capul in nisip si acum se sparg in figuri de democrati si aparatori ai democratiei ce sunt? vai de capul lor!cat de evident e de unde le vin banii.ma deranjeaza ca n-au rusine! cu lipsa de demnitate in societatea civila sunt obisnuit!si cu aservirea ei!

Trimite un comentariu