Skip to main content

RECLAME. Competiţiile de la Dolce, prin ochii GMP: unde duce pasiunea pentru sport

 

Publicitate

De câteva săptămâni, niște nebuni ahtiați după sport au invadat televizoarele. Niște nebuni care aruncă cu fructe, care lovesc cu pasiune cu bătătorul în covoare mimând că joacă tenis, ori o domnișoară ce se comportă ca un portar de handbal în încercarea de a prinde buchetul miresei.

Agenția GMP semnează cea mai recentă campanie la Dolce Sport în care pasiunea pentru sporturi este ilustrată într-o manieră comică, sub sloganul „Orice sport iubești, îl vezi la Dolce Sport”

„Fiecare sport în parte se bucură de execuții personalizate, care surprind și exploatează comportamentul aparte al iubitorilor adevărați ai sportului”, au declarat reprezentanții GMP.

Conceptul campaniei: competițiile sportive, de orice natură ar fi ele, induc trăiri foarte intense spectatorului și cliseele din sport sunt adoptate în viaţa de zi cu zi. Şi, atunci când pasiunea pentru sport depășește cotele normale, oamenii își schimbă comportamentul în mod radical.

Campania a debutat în luna iunie cu execuţiile Supermarket şi Office, promovând UEFA Euro 2012, urmănd Pepenele pentru NBA, apoi au urmat Făina, Mireasa, Merele şi Covoarele pentru Olimpiada de la Londra.

Dolce Sport - Supermarket
[pgvideo youtube|Ju-_gVoevXo|2012/07/dolce-sport-supermarket.jpg|
Dolce Sport - Supermarket /]

Dolce Sport - Office
[pgvideo youtube|Kz3KkLmfwSs|2012/06/2012/07/dolce-sport-office.jpg|
Dolce Sport - Office /]

Dolce Sport - Pepenele
[pgvideo youtube|LFP79vf4k5w|2012/07/dolce-sport-pepenele.jpg|
Dolce Sport - Pepenele /]

Dolce Sport -Făina
[pgvideo youtube|bXrTbulyefM|2012/07/dolce-sport-faina.jpg|
Dolce Sport -Făina /]

Dolce Sport - Mireasa
[pgvideo youtube|dlLT32EZ3eo|2012/07/dolce-sport-mireasa.jpg|
Dolce Sport - Mireasa /]

Dolce Sport - Merele
[pgvideo youtube|0W30MqJFSs8|2012/07/dolce-sport-merele.jpg|
Dolce Sport - Merele /]

Dolce Sport - Covoarele
[pgvideo youtube|Y8K1k6az2tE|2012/07/dolce-sport-covoarele.jpg|
Reclama Salvați Roșia Montană /]

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • dragul meu, diferenta dintre cele doua televiziuni tine de continut; apropo, desi se parea ca prinde contractul, dolce a pierdut in fata celor de la digisport transmiterea in direct si exclusivitate a celui mai tare amical, dinamo - barcelona, pe 11 august 2012...tu poti sa te uiti linistit la astra - turnu severin de pe dolce..
  • Scopul e sa-ti spuna ca ai internet, telefonie si televiziune la 57 de lei. Nu trebuie sa fii mare om de stiinta ca sa-ti dai seama ca treaba cu Olimpiada e de umplutura. Cine s-ar abona pt un eveniment ce are loc o data la 4 ani?
  • ar fi interesant de aflat daca aceasta campanie costisitoare - a se citi costuri productie + difuzare - a avut efect...a se citi cresterea semnificativa a numarului de abonati Dolce...asta ptr ca Olimpiada se poate vedea si la Eurosport...

Trimite un comentariu