Skip to main content

(P) Cardul RATB, folosit în magazine. Toate cardurile de fidelitate într-unul singur. Două milioane de carduri RATB le stau la dispoziție magazinelor

 

Publicitate

(P) Ai un card RATB? Milioanele de carduri de călătorie ale RATB vor putea fi folosite și în magazine. Card Simplus, un program al companiei SimPlus, reunește cardurile de fidelitate într-unul singur. Magazinele, farmaciile, sălile de cinema sau de teatru pot alege să își pună programe de fidelitate pe cardul RATB, prin programul SimCard.

Două milioane de carduri RATB sunt valide în prezent.

Practic, cei care au carduri RATB (aproximativ două milioane de carduri sunt valide în bucurești) le vor putea utiliza în magazinele din program, fără să mai fie nevoie să poarte, în geantă cardurile de fidelitate ale fiecărui magazin.

Clientul folosește cardul RATB direct la magazine, farmacii sau terase și valorifică beneficiile programelor de fidelizare direct pe cardul RATB.

Detalii despre programul Card Simplus, în continuare:

Considerente:

  • Un client detine o multime de carduri de fidelizare: hypermarketuri, magazine, farmacii, restaurante, pub-uri, gym etc
  • Dintre toate cardurile, maxim 3-4 sunt utilizare frecvent si purtate in permanenta
  • In general clientii refuza cardurile magazinelor pe care le frecventeaza mai rar

Soluția SimPlus?

  • Utilizarea unui card unic, raspandit deja in piata: cardul RATB
  • Asocierea cardurilor proprii cu cardul RATB, cu posibilitatea de a fi utilizate in paralel

Ce câștigă firmele care vor folosi cardul RATB în locul cardurilor proprii de fidelizare?

  • clientii vor avea tot timpul cardul in portofel;
  • istoricul clientului va fi mult mai aproape de realitate;
  • satisfactie maxima a clientului care poate beneficia tot timpul de promotii
  • imbunatateste eficienta programului de fidelizare
  • program de inscriere si management a promotiilor
  • posibilitatea de utilizare a propriului sistem de management a promotiilor
  • se poate utiliza exclusiv cardul ratb (nu e nevoie de emitere card propriu)
  • cresterea bazei de clienti

Cu câștigă clienții, cei care au cardul RATB în buzunar?

  • clientii vor purta un singur card;
  • satisfactie crescuta prin maximizarea utilizarii promotiilor;
  • program de inscriere si management a cardurilor asiciate.

 

Detalii despre avantajele clienților care au carduri RATB, despre cum funcționează cardul și cum se pot înscrie magazinele, citiți AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu