Skip to main content

Radu Moraru și-a găsit “Nașul” pentru publicitate. DBV vinde Nașul TV

 


Publicitate

Publicitatea televiziunii Nașul TV va fi vândută, din august, de regia DBV Mediahouse. Compania va umple spațiile de reclamă ale postului lui Radu Moraru începând din luna august.

“Vrem să ajungem la o cifră cu cinci zerouri” spune despre obiective Marius Jianu, senior sales manager la DBV Mediahouse.

“Principala țintă este să facem un portofoliu de clienți cât mai stufos în primul an”, a declarat oficialul DBV pentru Paginademedia.ro.

Principala problemă a Nașului este, în acest moment, distribuția. Televiziunea se vede pe internet, pe Dolce, pe Next Gen și pe Akta, o rețea de cabliști mai mici. Pe UPC este doar în pachetul digital pe București, iar pe RCS nu este deloc. În planuri este intrarea pe UPC la nivel național, în luna septembrie.

Cine este DBV Mediahouse?

Portofoliul DBV este împărțit pe mai multe divizii:

Divizia TV: Nasul TV, OTV, 1Music Channel, Hit Music Channel, The Money Channel

 

Divizia Print: Tabu, Tabu Men, Bucataria pentru Toti, Superbebe, Bucate pentru Copii, Money Magazine, Kamikaze, Fanatik, Taifasuri.

 

Divizia Online: tabu.rosuperbebe.robpt.rokmkz.ro; nasul.tv, bontonus.rofashionavecpassion.comblitzmagazine.ro.

 

Divizia Proiecte speciale/Evenimente: Clubul Gospodinelor, Intalnirile Tabu, Clubul Tinerilor Designeri, Festivalul Dulciurilor, Gala Fantasticii Fanatik, Clubul de gatit bucate pentru copii, Campionarul de Table, Cursa Mititeilor.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu