Skip to main content

Ștefan Liuțe lansează agenția de branding Storience

 

Publicitate

Ștefan Liuțe și soția sa, Adriana Liuțe, lansează de astăzi agenția de branding Storience.

Până în iunie 2012, cei doi au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit, Ștefan Liuțe fiind unul dintre co-fondatorii acestei agenții, după cum paginademedia.ro a scris aici.

Adriana Liuțe va îndeplini rolul de Managing Partner, iar Ștefan Liuțe va fi Directorul de Strategie al Storience.

Numele Storience vine din combinarea cuvintelor englezești story și experience. Sloganul agenției Red Thread Brands vorbește despre „firul roșu” al brandurilor, adică de coerența fără de care acestea își dezamăgesc consumatorii, riscându-și reputația și succesul comercial pe termen lung.

Adriana Liuțe: „Prioritățile noastre în perioada următoare sunt deservirea clienților cu care deja am început să lucrăm și formarea unei echipe puternice. Colaborăm deja cu designeri și programatori pentru câteva proiecte din industriile pharma și educație. Pe termen scurt și mediu, ne propunem să atragem alături de noi și alți colegi experimentați în design grafic și dezvoltare web, branding și marketing digital”.

 

Ștefan Liuțe: „E ca un al doilea copil – suntem mai încrezători și avem o experiență bogată, din care am învățat. Vrem să ne concentrăm pe a construi relații cât mai puternice și durabile cu colegii și cu clienții noștri. Nimic altceva nu dă mai multă stabilitate și rezultate mai bune pe termen lung”.

Experiență Adrianei și a lui Ștefan Liuțe

Adriana Liuțe are nouă ani de experiență în comunicare atât în agenție (branding), cât și în mediul corporativ (comunicare internă și marketing, la nivel național și european) și în presă (jurnalism de afaceri). A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București în 2004 și are un Master la aceeași facultate.

A făcut consultanță de brand și comunicare pentru companii precum Ursus Breweries (Azuga, Stejar, Ciucaș), Lafarge, Dacia Automobile, Renault, Gedeon Richter, NNDKP, E.ON, Alevia, Walmark, ARCA, Sonoro, Zipper.

Ștefan Liuțe are 13 ani de experiență în consultanță de brand și a (re)construit sau comunicat branduri precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia Automobile, E.ON, Zarea, Țuca Zbârcea și Asociații, UPC, Connex (Vodafone), Transavia, Heidi, NNDKP, Kober, Walmark, Gedeon Richter, Labormed, Azuga (Ursus Breweries), Lafarge, SIF Banat-Crișana, Velfina, Integrine, Eli Lilly, Delaco, Alevia, Vinexport, Zipper, ARCA, și Sonoro. Este absolvent de medicină și are un Master în Comunicare și Relații Publice de la SNSPA.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu