Skip to main content

10 august: Ministerul Finanțelor vrea să interzică jocurile de Bingo la TV

 

Publicitate

FĂRĂ BINGO. Ministerul Finanțelor Publice propune interzicerea jocurilor de tip bingo televizat, potrivit unui proiect de Ordonanță publicat pe site-ul MFP. Jocurile de acest tip au fost permise în perioada 1992-2002 și interzise apoi până în 2009, când au fost reintroduse, scrie Daily Business, care citează Agerpres.

”Se remarcă faptul că în perioada 2002 - 2008, o perioadă de creștere economică rapidă, jocul bingo televizat nu a fost prevazut în prevederile legale, neputându-se astfel organiza, fără a genera însă consecințe sau reacții negative din partea cetățenilor. Populația beneficia de fructele creșterii economice reale și nu resimțea nevoia de a apela la șansa unui câștig imaginar”, se spune în nota de fundamentare.

"Din 2009 însă jocul bingo televizat a fost reintrodus prin lege, ceea ce, pe fondul crizei economice, a alimentat speranța jucătorilor, nemultumiți de situația lor economică, în fructele iluzorii ale hazardului moral", se mai arată în aceeași notă.

Operatorii economici deținători ai acestor licente au intrat în insolvență ca urmare a acumulării de datorii, atât către bugetul de stat, cât și către alți operatori economici sau participanți la joc.
Ministerul Finantelor propune interzicerea jocurilor de tip bingo televizat


LOGO PE GRATIS. Marile grupuri ajung să plătească sume fabuloase pentru “remodelarea” reprezentarii grafice. Există însă și companii care prin investiții modeste au devenit celebre, notează Wall-Street. Gizmodo a venit cu câteva exemple, preluate de Wall-Street.

Coca-Cola: logo-ul a fost creat de către contabilul celui care a inventat rețeta băuturii carbogazoase – John Pemberton. Frank Mason Robinson a realizat reprezentarea grafică a Coca-Cola în anul 1885 și încă de atunci și-a păstrat aceeași formă și culoare.

Google: Primul logo folosit de Google a fost desenat în 1998 de către Sergey Brin, unul din cofondatorii companiei americane. De atunci și până acum, reprezentarea grafică a companiei a suferit mici adaptări, însă conceptul original a rămas același.
Desene de milioane: Cat platesc brandurile pentru un logo?


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pai chiar asa...de ce sa dea romanul banii la privati,cand ii poate da la Loteria Romana,adica sa-i dea si sa castige atunci cand se da verde....la Paste si la Craciu. A! si la zile de sarbatoare...politica.
  • "fructele iluzorii ale hazardului moral"???? dar cine naiba a scris nota aia de fundamentare de la finante? patapievici? plesu???

Trimite un comentariu