Skip to main content

25 Septembrie. Cum să-ţi cumperi faima pe Facebook

 

Publicitate

CUM ÎŢI CUMPERI FANII. Suntem într-o mare cursă a like-urilor. The Industry a documentat patru tehnici folosite pentru injectarea de like-uri. Una dintre soluţii ar fi cumpărarea fanilor de pe internet: 39 de dolari pentru 1.000 de fani asiatici.
Forumul Softpedia e plin de anunţuri cu “vând like-uri”. Preţul e 10€ la 1000 de fani, dar dacă te apuci să negociezi îi combini şi la juma’ de preţ – majoritatea sunt băieţi amărâţi.

Anul trecut, patru cercetători (printre care şi un român) de la Universitatea British Columbia din Canada au făcut un studiu numit Reţeaua Socialboţilor: Când boţii
socializează pentru faimă şi bani. Băieţii au reuşit să creeze automat 102 de conturi false, cu poze şi date culese de pe site-uri sociale, şi au ordonat armatei de roboţei
să-şi facă 3000 de prieteni şi să le colecteze datele personale.
Facebook încearcă să se apere de chestiile astea. A creat cel mai performant sistem anti-spam, un monstru numitSistemul Imunitar Facebook, care verifică în fiecare secundă 650.000 de acţiuni ale utilizatorilor.
Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook (ghid practic)


CELE MAI PROMOVATE BRANDURI AUTO. Piaţa auto a fost prezentă în media românească (TV, presă scrisă şi mediu online) în prima jumătate a anului 2012 cu peste 165.000 de referiri ale brandurilor de maşini româneşti şi străine, cele mai vizibile fiind Dacia, Ford, Renault, BMW şi Mercedes, potrivit unui studiu realizat de Mediafax Monitorizare, scrie Adevărul.

În presa scrisă, cele mai multe referiri le-au avut brandurile Ford – 986, Renault – 968 şi Dacia – 926, dintr-un total de aproximativ 12.500. În ceea ce priveşte tipul publicaţiilor, cele de specialitate au generat 47.5% din apariţiile în produsele presei scrise. Autobild se află în topul publicaţiilor scrise, cu un număr de 1467 de referiri la brandurile auto monitorizate, urmat de Auto Moto şi Sport (cu 945 referiri) şi cotidianul Ziarul Financiar (718 referiri).
Dacia este cel mai mediatizat brand auto în România


HAVAS, ÎN REBRANDING. Grupul Havas se constituie de acum din două branduri principale: Havas Media, care reuneşte toate agenţiile de media ale grupului din toată lumea, şi Havas Creative, care include reţeaua Havas Worldwide, reţeaua Arnold Worldwide (16 agenţii în 15 ţări de pe cinci continente), precum şi toate celelealte agenţii de comunicare. Se vor rebranda 316 locaţii în 75 de ţări, inclusiv brandurile RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D şi Euro RSCG WW PR.

Havas schimbă numele reţelei Euro RSCG Worldwide în „Havas Worldwide”


AMENINŢĂRI CU MOARTEA ÎN SCANDALUL TOPLESS. Laurence Pieau, directoarea revistei franceze Closer, care a publicat un set de fotografii ce o prezintă pe prinţesa Catherine, soţia prinţului William, făcând plajă topless, a semnalat luni poliţiei franceze că a primit ameninţări cu moartea prin e-mail, scrie Mediafax.

"Am primit peste 300 de e-mail-uri insultătoare, iar unele conţineau ameninţări cu moartea. O sesizare a fost depusă la poliţie pentru ca autorităţile să ia act de această situaţie, dar nicio plângere nu a fost depusă. Această chestiune a luat o amploare exagerată", a precizat într-un comunicat colectivul redacţional al revistei Closer.
Printre cele 14 e-mail-uri adresate lui Laurence Pieau, considerate cele mai violente, există unul în care autorul său afirmă că directoarea revistei Closer "nu va mai trăi niciodată în linişte".
Scandalul fotografiilor topless ale ducesei de Cambridge: Directoarea revistei Closer, ameninţată cu moartea


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus