Skip to main content

Mai multe spoturi Renault, interzise de CNA pentru dezinformare

 

Publicitate

Consiliul Național al Audiovizualului a cerut intrarea în legalitate a mai multor spoturi la mărcile Renault. Este vorba despre reclamele la șase modele Renault, trei modele Chevrolet, două modele Dacia şi un model Mitsubishi în care prețul afișat pe ecran este valabil doar împreună cu de trei vouchere Rabla.

Potrivit monitorizării CNA, textul destul de lung al notelor de subsol este greu lizibil și este prezent pe ecran pentru doar trei secunde.

Unul dintre texte arată astfel: „Ofertă supusă unor condiţii, valabilă în limita stocului disponibil, realizată prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional derulat de APM şi finanţat din Fondul de Mediu. Preţul este obţinut prin aplicarea reducerii de 2.400 de euro din preţul cu TVA (acordată de către Renault) şi a contravalorii a trei tichete valorice calculate la cursul 1 euro = 4,38 lei.”

Valeriu Deacă, membru CNA: „Nu poți să ceri telespectatorului mesaje subliminale și complexe”.

În ședința CNA a fost prezent și un reprezentant al Renault. Ea a precizat că "nu este vorba despre rea-voinţă, dar este imposibil tehnic să afişezi în zece secunde toate informaţiile."

Gelu Trandafir, membru CNA: Vreți să promovați lucruri care sunt la limită, greu de explicat și normal că în aceste cazuri aveți nevoie de câteva ecrane, aici aveți dreptate”

 

Ioan Onisei: „Prețul acestui autoturism este de atâta și dați cifra totală și poate fi achiziționat la prețul cutare prin depunerea a trei vouchere.”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu