Skip to main content

Creatorii campaniei „Urăşte” explică: „În niciun caz nu am dorit să instigăm la ură. Dimpotrivă!”

 

Publicitate

„În niciun caz nu am dorit să instigăm la ură. Dimpotrivă! Mesajul nostru vorbeşte onest despre momentele dureroase în care majoritatea familiilor celor bolnavi se regăsesc. Sunt momentele în care ei urăsc boala, nu bolnavul, când se revoltă împotriva situaţiei respective de care sunt copleşiţi”, au declarat reprezentanţii agenţiei Armada Marketing, cea care a semnat controversata campaniei „Urăşte”, pentru medicamentul Neuro Optimizer.

Mesajele campaniei „Urăşte-ţi copilul, urăşte-i autismul” şi „Urăşte-ţi tatăl, urăşte-i  Alzheimerul” au scandalizat presa şi mai multe organizaţiile ce protejează copiii cu dizabilităţi. Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD) a sesizat Parchetul, pentru că spotul campaniei „aduce atingere demnităţii şi imaginii copiilor cu dizabilităţi şi a părinţilor acestora”. După ce scandalul din jurul campaniei a luat amploare, atât mesajele de pe site cât şi spotul TV au dispărut.

Potrivit agenţiei, „în ultima fază a campaniei”, a fost lansată platforma iubeste-i.ro. „Îi invităm pe toţi să intre pe site-ul iubeste-i.ro şi să ia în continuare atitudine împotriva bolii, orientându-şi de data aceasta eforturile pentru a ajuta persoanele bolnave şi familiile acestora, printr-o donaţie de câte 1 euro.”

Cine conduce agenţia:

Armada Marketing este o agenţie de publicitate lansată în acest an. Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, firma îi are acţionari pe Tiberiu Ţuluca (95%) şi pe Adrian Ţuluca (5%). Tiberiu Ţuluca este fratele lui Adrian Ţuluca, şeful agenţiei Propaganda.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gabi Gabi
    Ani intregi de terapie pentru bolnavi si familiile lor, spulberati intr-o secunda de niste animale. Este jignitor pentru oricine, nu mai spun de acei oameni disperati, care se lupta cu boala in fiecare zi. Asa o mizerie e greu de imaginat, nu stiu cum de s-a permis, dar sper ca nenorocitii aia sa plateasca cu varf si indesat
  • Arhi Arhi
    ultima faza a campaniei a fost gandita pe 10 octombrie, cand a fost achizitionat domeniul iubeste-i.ro? doar intrebam si noi
  • PAH PAH
    Iulia, am înțeles cine este agenția, dar care este echipa de creație? Că de obicei semnează 50 de oameni un astfel de comunicat.
  • vasile vasile
    Si mai ales ca aceasta "reclama" este copiata.
    http://www.zoso.ro/campania-uraste-e-semnata-de-propaganda/
  • Octavian Octavian
    Văd că toată lumea uită un lucru esențial: Neuro Optimizer NU ESTE UN MEDICAMENT. Este o mizerie de ”supliment nutritiv”, cel mai probabil fără nici un fel de avize medicale și teste clinice care să îl susțină. Așa produs, așa campanie...
  • burningsnowflake burningsnowflake
    s-au considerat atat de destepti si creativi incat au ajuns sa nu-i mai inteleaga nimeni, cu tot cu explicatiile lor de rahat.
    sa mai tinem cont ca se adreseaza unor oameni disperati din cauza problemelor pe care le au....aveti idee cat costa asemenea tratamente??
    v-ati luat buget de media de nesimtiti de la producator de medicamente si ati facut o porcarie sinistra.
    daca as fi in conducerea Neuro Optimizer v-as rezilia contractele si v-as cere daune in instanta iar pe cei de la mk, care v-au aprobat mizera de campanie, i-as concedia pe loc.
    dobitocilor!!!
  • jenibil jenibil
    or sunt prosti, ori se prefac... daca scrie pe ecan: uraste ti tatal! uraste ti copilul! cum pot sa spuna ca nu instiga la ura????

Trimite un comentariu

sus