Skip to main content

VIDEO. Dan Chișu le-a făcut-o. Click! cu un fals Tommy Lee Jones pe prima pagină

 

Publicitate

FARSĂ DISCUTABILĂ. O fotografie și o poveste cu Tommy Lee Jones venit în România, totul confirmat de Dan Chișu, s-a dovedit a fi o farsă parte a unei campanii, în care Chișu a fost un "actor".

Povestea, în continuare:

Tabloidul Click! a avut sâmbătă pe prima pagină o poză paparazzi cu așa-zisul Tommy Lee Jones luând masa cu o tânără româncă la un hotel din București, alături de Dan Chișu. Ulterior, a ieșit la iveală că în fotografii nu era Tommy Lee Jones, ci un român care seamănă cu vedeta americană și că păcălirea tabloidului Click era, de fapt, o campanie pentru un magazin online.

În articolul din Click, ilustrat de fotografii, Dan Chișu recunoștea că Tommy Lee Jones a fost în România.

"Tommy Lee a stat două zile în România. A venit să-i prezint un proiect de film, dar suntem doar la nivel de discuție", declara Dan Chișu, care apărea și el în poze.

"Îmi va da un răspuns după ce va citi scenariul. (...) Cât despre fata cu care era, nu știu ce a făcut cu ea. Nu am stat să-l păzesc", spunea Chișu pentru Click.

Ziarul de luni continuă subiectul. Click reia fotografia cu "Tommy Lee Jones" merge pe firul poveștii și află detalii despre fata care apare în fotografii. Este chiar subiectul de deschidere al ediției. Ziarul spune că Tommy Lee Jones "a fost surprins de fotoreporterii Click".

Pe lângă date despre fată, reapare Dan Chișu: "Întrebați-le pe ele de ce au venit cu noi la masă." O propoziție din articol, aparținând unui prieten de-al tinerei, trece aproape neobservată: "Le-a spus prietenilor că bărbatul cu care Iuliana a fost pozată nu era Tommy Lee Jones și că imaginile au fost trucate."

Bomba: totul este parte dintr-o campanie. Nu e Tommy Lee Jones

Astăzi, au venit și dezvăluirile. Era vorba despre o campanie de promovare a unui magazin online de haine, menită să atragă atenția asupra „diferenței dintre fals și adevărat”, după cum au arătat creatorii campaniei. Iar Tommy Lee Jones era, de fapt, doar un român bine machiat, domnul Nicu' din Floreasca.

Campania a fost pusă la punct de agenția de publicitate Propaganda, iar Dan Chișu și declarațiile care i-au indus în eroare pe jurnaliștii de la Click erau doar parte a campaniei.

După ce s-a aflat că a fost o farsă, reprezentanții Adevărul Holding au scos articolele cu pricina de pe site-ul Click!.

Filmul întâmplărilor, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu