Skip to main content

Dragoș Mușat, autorul campaniei cu falsul Tommy Lee Jones: „Presa a intrat în joc pentru că nu prea avea cum să scape.”

 

Publicitate

INTERVIU. Un nea Nicu din Floreasca cu față de Tommy Lee Jones și câteva poze de paparazzi bine plasate au pus pe foc toată presa din România. Toate cu girul lui Dan Chișu. Agenția din spatele campaniei de promovare a magazinului online mynameisbrand.ro a fost agenția Propaganda.

Dragoș Mușat, digital director la Propaganda și membru al trupei Serviciul Român de Comedie, a povestit pentru paginademedia.ro cum s-a desfășurat campania cu falsul Tommy Lee Jones. Potrivit lui Mușat, falsul Tommy Lee Jones a „concurat” cu un fals Johnny Depp.

Cât despre păcălirea ziariștilor (Dan Chișu a dat chiar declarații care au confirmat știrea!), Mușat spune că "nu este nimic odios". "Așa mi-am construit campania, ca să pot folosi presa la modul gratuit", spune el.

Interviul, în continuare:

Iulia Bunea: Cum au ajuns pozele la Click?

Dragoș Mușat: Noi am făcut pozele. Am făcut un setup întreg care să fie potrivit și care să arate exact cum ar trebui un shooting de paparazzi care ar funcționa în România. Am aranjat totul, de la plecarea la aeroport, sosirea la Hilton, la braseria de la Hilton, pe Lipscani, la restaurant. Astea s-au întâmplat în weekend. Apoi, pozele au ajuns în presă.

Au fost vândute?

Eu mi-am făcut treaba. Partea mea a fost campania publicitară. Și mai departe, cum au ajuns pozele, nu a fost treaba mea. Eu am făcut să fie perfectă campania și livrată corect cu toate datele care să reprezinte un pictorial de paparazzi, cu clenciuri, cu mașini închiriate, cu povești. Mai departe, nu e jobul meu.

Cum l-ați găsit pe nea Nicu?

L-am găsit absolut întâmplător. Am o pasiune legată de persoanele care seamănă cu celebrități și l-am întâlnit pe domnu Nicu într-o frizerie în Floreasca. I-am spus că seamănă cu Tommy Lee Jones și i-am cerut numărul de telefon că am zis că o să fac ceva cu el.

Când l-ai cunoscut?

Nu cu mult timp. Cu vreo lună. Și având acest pitch pentru mynameisbrand, am avut și această pistă cu Tommy Lee Jones. Dintre toate ideile de la pitch a fost aleasă această campanie.

Ai vrut tu Tommy Lee Jones sau au mai existat și alte propuneri?

E o explicație. Am avut mai multe idei în cap, inclusiv Johnny Depp, pe care „îl știu”, ca să zic așa. Am ales Tommy Lee Jones pentru că este o persoane pe care o știi, dar în același timp nu-ți aduci aminte sută la sută toate fragmentele din fața lui. Noi le-am combinat fețele lui nea Nicu cu Tommy Lee Jones.

Cel mai bine a fost să merg cu Tommy Lee pentru că se potrivește cel mai bine cu povestea și cu Dan Chișu, și cu fetele. O mică escapadă la București a actorului de 66 de ani.

Am ales chiar cu riscul să ne trezim că nu știe lumea cine e Tommy Lee Jones era mai ușor controlabil.

Am ales Tommy Lee și pe Nea Nicu ca să prezentăm opoziția dintre adevărat și fals, dintre brand și fake. Am aruncat pe piață un produs care ulterior s-a dovedit fals. La reveal, asta este ce trebuie să rețină lumea, că după această poveste este bine să te gândești ce vrei să cumperi.

Cum a intrat Dan Chișu în campanie?

El a fost parte din campanie pentru că așa am conceput-o. Trebuia să am pe cineva care să dea legitimitate prezenței lui Tommy Lee Jones în București. În plus, Dan Chișu este însuși un brand și era foarte potrivit. Am avut și o discuție cu cineva de la Click! și le-am spus că nu trebuie să se învinovățească pentru că nu aveau cum să-și dea seama. Totul era atât de bine legat încât ți să părea totul natural.

Cei de la Click! au picat destul de rău după toată chestia asta.

Eu nu am avut o problemă cu presa. Chiar în reveal-ul vorbit și cel video, nu am arătat pe cineva pentru că nu asta a fost subiectul campaniei mele absolut deloc. Am luat presa ca pe un partener. Faptul că au intrat în jocul acesta este pentru că nu prea aveau cum să scape. Am construit lucrurile astea foarte minuțios. De-aia nu am evidențiat un ziar față de celelalte.

Subiectul a fost preluat de sute de ori. Campania asta este veselă, cu Tommy Lee Jones, cu două fete, o distracție, deci nu facem nicio morală.

Eu am vrut să bag o campanie publicitară în care să folosesc presa, pentru că e mai dificil să-ți faci campanie pe TV. Așa mi-am construit campania, ca să pot folosi presa la modul gratuit. Nu e nimic odios.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Asta e ca si cum ai spune ca Brejvik a creat buzz si a avut o super acoperire media cu bani putini. Nu cred ca vrem asa ceva, ca orice nebun sa faca o traznaie si apoi sa-l aplaudam ca a creat... "buzz".
    Hai sa revenim cu picioarele pe pamant.
  • Nu cred ca aceasta campanie este o grozavie, dar trebuie spus ca in lume se vand astfel de poze cu vedete care nu sunt vedete in fiecare zi. iar cei care au cumparat pozele- daca erau niste profesionisti- se interesau care a fost programul actorului atunci cand s-au facut pozele. pozele nu trebuiau publicate pana cand nu se stia exact ca cel din poza e vedeta. aceasta precautie a aparut in ultimii ani tocmai pentru ca sunt foarte multe sosii ale unor staruri care isi castiga painea din a poza ca false vedete. asa ca replica cu sarlatanii are si un revers: ba pe mama vostra de neprofesionisiti.
  • 1) TLJ ar putea sa va dea in judecata pt defaimare.
    2) Mesajul e ca nimeni nu recunoaste diferenta dintre brand si fake.
    Singura realizare e ca s-a dovedit cit de stupida e presa romaneasca. Dar asta o stiam cu totii ...
  • bai una peste alta e super ideea excelenta executia super acoperirea media. Faceti si voi cu bani putini asa ceva si jos palaria. Bai fratilor si pe mine ma roade invidia tare tare. Tac insa malc si nu dau cu pietre. Dar nu pot sa nu zambesc cand vad campania si cat de usor poate genera buzz. Ma roade invidia pentru ca as vrea si eu sa pot sa fac asa ceva, sa lucrez intr-un loc unde ideile tari prind viata si clientii au curaj.
  • Astia de la Propaganda apeleaza, in ultima vreme, la cele mai oribile si nesimtite tactici.
    Mizeria asta e cea mai recenta, dar sa nu uitam si campania atroce cu "uraste-l", chestie pentru care nu vor fi uitati prea devreme.
    Sa te lasi pe mana astora e sinucidere curata. Fac valva pe moment, insa, pe termen lung, te ingroapa.
  • Domnilor, imi pare rau ca trebuie sa va contrazic dar ideea nu mi se deloc laudabila. De fapt, agentia Propaganda a fost cea care a promovat un fake ca fiind un produs original. Din cate am auzit, pozele au fost vandute de catre oamenii lui Dragos Musat si unei agentii foto din Anglia care are birou la Bucuresti. Ca fiind reale! Mai mult, celebrul Dan Chisu confirmase intalnirea cu actorul american. Dupa ce au aflat de poveste, cei de la Londra au retras pozele de pe flux, multumindu-se sa spuna: "romania e o tara de sarlatani".
  • Ideea nu e rea dar ceva imi spune ca presa se va intoarce impotriva lor. Sau nu, depinde cat vor cheltui de acum incolo.
    Oricum, e greu sa digeri ca cineva si-a batut joc de tine in halul asta pentru a-si face publicitate gratuita.

Trimite un comentariu