Skip to main content

Campanie neconvențională la serialul În derivă, marca Propaganda

 

Publicitate

Agenţia Propaganda a creat o campanie inedită pentru lansarea celui de-al doilea sezon al serialului românesc În derivă, realizat şi difuzat de HBO.

Campania dedicată serialului care îl are în rol principal pe Marcel Iureş se desfăşoară  în perioada octombrie - noiembrie 2012 şi se numeşte "Drama e în detalii". Premiera noului sezon din În derivă va avea loc pe 5 noiembrie.

Promovarea noii serii se desfăşoară pe următoarele medii: outdoor, outdoor neconvenţional şi online.

 

Principalele obiective ale campaniei sunt crearea de notorietate pentru data lansării, atragerea audienței din rândul celor care au urmărit prima serie, dar și din rândul oamenilor care consumă drame psihologice.

Conceptul campaniei:

Campania gândită și implementată de Propaganda, "Drama e în detalii", descrie un nou gen de acțiune, care vine din furtunile interioare ale personajelor.

Toate problemele și angoasele lor ni se dezvăluie, pe firul unor ședințe de terapie, într-o acțiune care stă în jocul unor actori foarte talentați, în emoțiile care li se derulează pe față, în detalii care trădează drame.

 

Despre outdoor-ul neconvențional

  • Titlul serialului – ÎN DERIVĂ 2 – a fost expus în pasajul de la Universitate, sub formă de litere volumetrice. Dacă te apropii, poți vedea basoreliefuri care exprimă, în detalii, drame din timpul ședințelor de psihoterapie prezentate în film.
  • Din aceeași serie, pentru că noul sezon În derivă s-a lansat toamna, pentru a anunța noul sezon echipa de la Propaganda s-a folosit de un detaliu specific anotimpului – căderea frunzelor. Astfel, câteva mii de frunze galbene, de toamnă, au plutit și vor pluti în derivă, în mai multe zone din București. Cei care trec pe lângă ele vor putea vedea imprimat pe aceste frunze chipul personajului principal – Doctorul Andrei Poenaru - sau detalii legate de data lansării serialului. Piaţa Romană a fost unul dintre locurile în care „au picat” deja frunzele  imprimate cu detalii din noul serial marca HBO.

Câteva execuţii realizate în această campanie, în continuare.

 

 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • foarte tare campania! mi-as dori sa fac si eu asa ceva dar nu prea se poate. ideile bune sunt rare. eu am taria sa las ipocrizia la o parte si sa recunosc o campanie foarte buna. Si aia cu tiganii tot buna mi se pare pentru ca trezeste omu din tine. si te face sa te gandesti.
  • Eu credeam ca astia au inchis pravalia dupa atatea campanii mizerabile. Trebuie sa nu ai toate mintile la cap sa te lasi pe mana lor. Sau sa ai un interes personal. Sau sa-ti iei o cota parte inapoi de la ei !
  • Propaganda, agentia care a facut acea mizerie cu "Copiii tigani vor sa invete, si cand ma fac mare vreau sa fiu cersetor"... Adica, in pur spirit tiganesc, o cerseala! In pur spirit tiganesc, o victimizare fara fond real. Adresata nu stiu cui... Asteptand efectul... nu intelege nimeni ce efect doreau sa obtina. Adresand-o publicului larg, in loc sa o adreseze parintilor tigani care in loc sa ii OBLIGE sa mearga la scoala unde sa lupte dublu in comparatie cu ceilalti copii, ii OBLIGA sa mearga la produs (furat fier vechi, cersit, furat pur si simplu).
    Deci, acea agentie mizerabila, Propaganda a realizat de data asta una dintre cel mai bune si mai frumoase campanii.
    Si print-ad-urile, si ideea cu basoreliefurile redate pe litere, toate acestea sunt extraordinar de bune, concept executie, tot.
  • poate ca am o viata prea grea ca sa mai pot gusta drame de canapea. de cate ori am nimerit pe serialul asta totul era in nemiscare si subiectul principal era iubirea neimpartasita. a fost vreun episod in care actorii s-au miscat in afara cabinetului ala? se mai intampla si altceva decat vorbe? tot respectul pentru actori, dar totusi, doar vorbe?

Trimite un comentariu