Skip to main content

Spitalul de demență, rating sărit de pe fix. Seară bună pentru Pro TV

 

Publicitate

Serialul Spitalul de demență a debutat aseară cu cifre bune de audiență: aproape două milioane de români s-au uitat la serialul făcut de echipa de la Serviciul Român de Comedie. Peste un milion au fost din orașe.

Înainte de Spitalul de demență, Pro TV a avut Las fierbinți. După "Spital" a început meciul Steaua - Copenhaga, care a scos e medie pe minut de peste 2,3 milioane de telespectatori, dintre care 1,3 milioane din orașe.

Din cifrele de audiență, de la ora 19.00 (de la Știrile Pro TV) și până la miezul nopții, Pro TV a avut cam un milion de telespctatori din orașe în fiecare minut.

Audiențele Las fierbinți și Spitalul de demență, în continuare:

Las fierbinți:

Serialul Las fierbinți a avut o medie de audiență de 1,7 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 960.000 din orașe. Pro TV a fost pe primul loc, urmat, la nivel urban, de Antena 1 și, la nivel național, de Kanal D.

Cu ce a concurat? Pe intervalul Las fierbinți, Antena 1 avea Next Top Model cu Cătălin Botezatu, pe Kanal D era Roata Norocului, telenovela Abisul Pasiunii rula pe Acasă TV și serialul indian Suflete pereche era difuzat pe Național TV.

Audiențele posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinți, în mediul URBAN:

1. Pro TV: 958.000 de telespectatori pe minut (9,1)
2. Antena 1: 485.000 (4,6)
3. Kanal D: 441.000 (4,2)
4. Antena 3: 329.000 (3,1)
5. Acasă TV: 255.000 (2,4)

Audiențele posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinți, la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV: 1.754.0000 de telespectatori pe minut (9,2 rating)
2. Kanal D: 1.204.000 (6,3)
3. Antena 1: 828.000 (4,3)
4. Național TV: 529.000 (2,8)
5. Antena 3: 445.000 (2,3)

Spitalul de demență, aproape două milioane de "vizitatori"

Premiera Spitalul de demență a fost peste Las Fierbinți: o medie de aproape două milioane de telespectatori în fiecare minut a avut serialul, dintre care peste un milion din mediul urban.

Audiențele posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul serialului Spitalul de demență, în mediul URBAN:

1. Pro TV: 1.016.000 de telespectatori pe minut (9,7)
2. Antena 1: 609.000 (5,8)
3. Kanal D: 446.000 (4,3)
4. Antena 3: 405.000 (3,9)
5. Acasă TV: 244.000 (2,3)

Audiențele posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul serialului Spitalul de demență, la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV: 1.947.0000 de telespectatori pe minut (10,3 rating)
2. Kanal D: 1.175.000 (6,2)
3. Antena 1: 1.003.000 (5,3)
4. Antena 3: 587.000 (3,1)
5. Acasă TV: 461.000 (2,4)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Un serial insipid, cu un umor lipsit total de inspiratie....probabil ca a avut ratingul respectiv, din cauza ca telespectatorii erau curiosi. S-ar putea ca acelasi rating sa-l aiba cumulat pana la final ....
  • :)) Ai mare dreptate! In schimb emisiunile de promovare a curvelor, gen "Next top model", "Burlacul", "Burlacita" (ma opresc aici) sunt emisiuni de maaaare cultura!!! :))
  • Nu cred ca e cazul aici de un subiectivism prea mare.Ar trebui sa vedeti pe mediaddict.ro cum audientele sunt postate numai daca antenele sunt pe primul loc, iar cand Pro ia bataie are parte de articole separate cu titluri pompoase ca sa iasa in evidenta.
  • Pe Paginademedia.ro, cifrele sunt cele care vorbesc, în cazul articolelor despre audiența posturilor TV. Citește articolele despre audiențe și vei vedea materiale și despre Pro TV, și despre Antena 1, și despre Kanal D, TVR, Realitatea TV sau Antena 3.

    Doar citindu-le pe toate vei vedea că modul de abordare nu ține cont de "actori", ci de fapte. Indiferent de cine este pe primul loc.

    Legat de media pe emisiuni, în fiecare lună există regula celor două difuzări cel puțin.
  • Petrisor,
    off topic:las-o te rog pe Iulia sa scrie stirile astea. Astep un titlu de genul: Antena 1 a reusit sa aiba o audienta mult mai buna decat joia trecuta, desi kanal D si Pro TV au difuzat emisiuni cu mare impact la public:))
    ea nu are acces la audientele nationale? Poate ii explici si tu ca "cel mai vizionat post" se refera la audienta nationala si nu la cea urbana.
    revenind la subiect, dupa modelul Iuliei, audienta dupa doar o singura difuzare este irelevanta. Mai asteapta o emisiune, ca poate da si voiculescu ceva de succesuri:))
    asa arpopo' de faptul ca din topul pe septembrie a scos Vocea din cauza faptul ca avea cateva mii de spectatori in plus fata de X factor, asa ca doar o difuzare nu era relevanta:)))
  • audienta filmului Spitalul de urgenta este un pic "mincinoasa" ci se datoreaza faptului ca sa aflat intre doua evenimente ba chiar unul foarte important pt Pro ca audienta si anume partida Stelei si Las Fierbinti, nu cred ca saptamana viitoare va mai fi la fel

Trimite un comentariu