Skip to main content

13 noiembrie: Ada Meseşan către Claudiu Săftoiu: Aţi transformat TVR în USL-TV

 

 

Publicitate

ACUZAŢII LA ADRESA PREŞEDINTELUI TVR. Ada Meseşan, membru în Consiliul de Administraţie (CA) al SRTv, semnează, alături de Romina Surugiu şi Radu Carp, o scrisoare deschisă adresată lui Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al TVR, pe care îl acuză că, în timpul mandatului său, "TVR s-a transformat în USL-TV", scrie Adevărul.
"Nu comentăm strategia electorală a USL, care impune fuga de dezbaterile deschise pentru a nu explica publicului de ce, din tot ce s-a promis, nu s-a realizat nimic. Contestăm, însă, poziţia conducerii executive a TVR, care pune comanda politică a USL deasupra interesului public", se arată în scrisoarea deschisă adresată lui Claudiu Săftoiu.
Semnatarii documentului îşi exprimă nemulţumirea cu privire la revenirea la decizia din 7 noiembrie privind distribuirea timpilor de antenă - hotărâre anunţată vineri printr-un comunicat de presă remis de SRTv - şi acuză postul de televiziune naţional de lipsă de imparţialitate.
Ada Meseşan, către Claudiu Săftoiu: Aţi transformat TVR în USL-TV


ORDONANŢA DE URGENŢĂ PENTRU MODIFICAREA LEGII AUDIOVIZUALULUI. Vicepreşedintele CNA Ioan Onisei şi Asociaţia Cabliştilor susţin că proiectul de lege prin care Guvernul vrea să modifice Legea audiovizualului favorizează Grupul Intact, patronat de familia lui Dan Voiculescu, scrie Adevărul.
Guvernul pregăteşte o ordonanţă de urgenţă pentru modificarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002. Potrivit proiectului, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) poate fi demis prin simpla respingere a raportului anual în comisiile de specialitate ale Parlamentului.
Noua prevedere îi foloseşte exclusiv lui Dan Voiculescu. Deţinând separat şi Antena 3, în condiţiile actualei prevederi risca să fie obligat să renunţe la unul dintre posturi dacă depăşea o cotă de piaţă cumulată de 30 la sută. Prin excluderea posturilor generaliste din calculul concentrării media, acest pericol dispare: Voiculescu rămâne cu ambele Antene şi poate depăşi fără riscuri cota cumulată de 30 la sută.
Potrivit lui Ioan Onisei, această prevedere este una cu „dedicaţie". „Ordonanţa Guvernului încalcă flagrant directiva europeană privind serviciile mass-media. După părerea mea, pe acest proiect de ordonanţă scrie Intact", a declarat tranşant vicepreşedintele CNA.
Cum vrea Guvernul să controleze Consiliul Naţional al Audiovizualului


BRANDSTALK DEVINE DDB ROMÂNIA. Agenţia de creaţie Brandstalk, parte a holdingului de comunicare The Group, se transformă în DDB România prin afilierea la reţeaua internaţională a agenţiei DDB Worldwide, ce aparţine grupului Omnicom, scrie HotNews.ro, care citează un anunţ al grupului condus de Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola.

"Nu e o tranzacţie, e o afiliere a unui business local la o reţea internaţională", a spus, pentru HotNews.ro, Zoltan Szigeti, preşedinte The Group.
Agenţia Brandstalk, parte a The Group, devine DDB România prin afiliere la reţeaua DDB Worldwide


TELEVIZIUNILE DE ȘTIRI, SUBIECT ÎN PRESA GERMANĂ. Ediţia de duminică a Frankfurter Allgemeine Zeitung scrie despre televiziunile de ştiri care au devenit unelte ale Puterii pentru a-şi lichida adversarii, scrie Evenimentul zilei. În articolul "Televiziunea românească a devenit o praştie cu rahat", cu supratitlul "discreditare la comandă", autorul Karl Peter Scwartz susţine că această situaţie este "instrumentată politic" masiv de actualul regim politic.

Antena 3 este citată în mod deosebit, pentru felul în care a discreditat numeroase persoane, printre care membra CNA Narcisa Iorga şi judecătorul Cristian Danileţ, membru CSM.
Televiziunile româneşti sunt "praştii cu rahat"


DEMISIE DE 715.000 DE DOLARI. George Entwistle, care şi-a dat sâmbătă demisia din funcţia de director general al BBC, va primi de la compania pe care a condus-o suma de 715.000 de dolari, reprezentând salariul pe care ar fi trebuit să îl primească în primul său an de mandat, scrie Mediafax.
George Entwistle, directorul general al BBC, numit în această funcţie pe 5 iulie anul acesta, când l-a înlocuit pe Mark Thompson, a demisionat din funcţie după ce radiodifuzorul britanic a difuzat un program calificat drept "jurnalism de proastă calitate", după cum a informat duminică Reuters.
BBC îi va plăti 715.000 dolari lui George Entwistle, după demisia sa


ALTE DOUĂ DEMISII LA BBC. Directorul BBC News, Helen Boaden, şi adjunctul său, Steve Mitchell, au demisionat la două zile după ce directorul general al prestigioasei instituţii media a decis să renunţe la funcţie, în urma difuzării unei anchete care acuza greşit de pedofilie un fost demnitar conservator din epoca Thatcher, notează Dailybusiness.ro.
Încă doua demisii la vârful BBC


STUDIU MEDIASCOPE. Românii se află pe locul al doilea din Europa în privinţa interacţiunii cu brandurile pe reţelele sociale, conform unui studiu Mediascope, realizat de IAB Europe şi citat de Wall-Street.ro. 75% dintre români şi-au exprimat nemulţumirile în legătură cu produsele unei companii direct pe canalele sociale deţinute de acestea, în timp ce 63% dintre români şi-au postat comentariile şi criticile pe paginile sociale personale.

În topul ţărilor care şi-au exprimat nemulţumirile pe paginile sociale deţinute de branduri, România este devansată de Turcia (78%) şi urmată de Finlanda (63%).
Românii - pe locul al doilea din Europa la interacţiunea cu brandurile pe reţelele sociale


FACEBOOK PENTRU CUPLURI. Facebook a lansat prima pagină de profil pentru cupluri. Astfel, partenerii pot avea o pagină comună ce îmbină evenimentele la care au participat împreuna, fotografiile şi postările de pe profilurile fiecaruia, scrie A1.ro, care citează Daily Mail .

Noua opţiune oferită de Facebook nu este destinată numai cuplurilor, ci şi prietenilor foarte buni. Pe o singură pagină pot fi vizualizate fotografiile şi alte momente pe care un utilizator al reţelei de socializare le are în comun cu un anumit prieten.
Facebook a creat paginile de profil pentru cupluri

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu