Skip to main content

Antena 1 o să meargă pe același public comercial ca și Pro TV

 

Publicitate

Antena Group schimbă strategia de vânzare a publicității. Grupul se va raporta, din 2013, la segmentul de public-țintă anume pentru fiecare post, scrie HotNews.ro.

Mai precis, Antena 1 și Antena 2 se vor raporta, în contractele comerciale, la targetul 18-49 general. În plus, Euforia va vinde pe targetul 18-49 femei, iar GSP TV - la targetul 18 - 49 barbati. Până acum, targetul comercial al posturilor de televiziune era 15 - 54 de ani.

Antena Group reunește posturile de televiziune ale grupului Intact, cu excepția Antena 3.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Referitor la angajatul antenei 1- te rog sa ti reverifici sursele si sa scri o erata la comentariu vis a vis de cine lucreaza acolo si salariul oferit. Asa faceti si reportaje? Aruncand pastile sub un nume anonim?Sfatul meu: da ti demisia ca deja te a acaparat frustrarea:)
  • Rusine celor care conduc Antenele si care nu dau 2 bani pe angajatii lor. Ii trateaza ca pe nimicuri si fac tot posibilul sa ii concedieze imediat ca le expira contractele determinte pe 3 sau 6 luni. Asta bininteles pentru a nu fi transformate in contracte nedeterminate. Si uite asa se perinda regizori de platou, sunetisti, cameramani cu 8, 10, 13 milioane / luna. Nu apuca sa inteleaga cu ce se mananca meseria lor ca sunt dati afara sau in cel mai bun caz pleaca singuri cand realizeaza ce viitor sumbru ii asteapta in Antene. Asta bineinteles daca nu esti angazat pe pile, caz in care esti angajat cu 3 4 milioane mai mult decat un coleg cu 5-6 ani experiente mai multa decat tine. :) ( Bianca Dinita fata sefului Politiei Rutiere Bucuresti e un exemplu concret, verificabil. )
    Pacat, pana nu demult angajati aveau si drepturi nu doar obligatii si raspunderi. Sub pretextul crizei s-au micsorat salariile, luat bonurile de masa, dublat triplat orele de munca. :)
    Rezultatele se vad pentru cine are ochi sa le vada. In cativa ani calitatea emisiei in Antena 1 o sa fie comparabila cu a OTV ului.

    Deschideti ochii si remediati problemele astea pana cand efectele nu se vor resimti si in rating uri. Nu poti scoate materiale de calitate, profesionale cu oameni fara experienta sau proaspat scosi din IMA... sa fim seriosi ;)
  • La Antena 3 targetul sunt turnatorii de partid, inainte erau si babele barfitoare insa s-au cam mutat la sezantionalul Danut.
  • Nimeni din Antena 1 de acum, nu crede ca va bate ProTV. Si asta pentru ca Ciocolax e un mix de prostie, incompetență si fudulie cum rar se poate gasi pe piata media. Iar Voiculescu ăl batran stie asta. De-aia l-a si dat afara un an, dupa care l-a reangajat - cat de umilitoare poate fi situatia asta pentru un manager ”de top”? Iar cei vechi din Antena 1 stiu in sinea lor ca, niciodata sub Ciocolax nu vor ajunge nici macar sa se apropie darămite sa depaseasca performantele pe care Antena 1, cea din perioada 2000-2005, le facea...
  • Loooooooooooooooool..............tzacaneii nu isi dau seama ca mai intai trebuie sa aiba si programe corespunzatoare pt a se adresa fix publicului comercial. Astia gandesc cu partea din dos la fel ca si aia care vor sa interzica site-urile de filme online dar mai intai nu se gandesc sa creeze o alternativa viabila.
    Nu stiu cum dracu se face sau daca e o "calitate" romaneasca dar se pare ca la noi e misto sa treci direct la pasul 3....4 dintr-un plan, in loc sa faci o strategie corecta.
    Chestia asta nu se poate intampla decat atunci cand oamenii sunt prea lacomi sau prea pr.osti sau AMANDOUA....votez pt varianta 3.
  • Ce mai conteaza targetul, cand la conducerea grupului respectiv este un vanzator de ciocolata? El are o strategie de piata ciudata.De fapt o piata dintr-un oras de provincie(probabil ca el de acolo se trage)Face economii tocmai acolo unde NU AR TREBUI sa faca, solicita vanzarilor sa ceara celor care cumpara, sa cumpere prost ca sa iasa el in castig, sa se duca cu jalba-n protap la Voiculesti sa le arate cat de mult a facut el.Pe de alta parte, angajatii televiziunilor(cu exceptia capeteniilor care isi negociaza cel putin anual salariile)sunt rupti de foame si carpiti, cu salarii care nu se negociaza niciodata.Inainte, Antena 1 avea posibilitatea,prin sefii departamentelor,sa mai beneficieze de cate o marire(mica,dar era)de un bon de masa,si alte mici bucurii financiare MOTIVANTE.Acum, totul se rezuma la a lua de la cel sarac si muncitor si a da la bogat si nemultumit.La Antena 2, nu s-au marit niciodata salariile celor de jos, cu bani putini.Parca in 2007 au inceput emisia.ganditi-va cu ce bucurie si aplomb lucreaza (nu ma refer la cei 3-4 care conduc si au salariile aliniate de peste o mie de euro sau la producatori, care tot asa ,stau bine,ci la toti ceilalti.La Euforia Tv nu mai zic.Au dat afara oameni, au redus bugetele,le-au luat sediul de productie,le-au taiat bugetele....etc.Pai, conducerea de la acesti oameni vor productii bune de vanzare.E dezastru la ANTENA TV GROUP.Oamenii abia asteapta oportunitati ca sa fuga de Alexandrescu si de acolitii lui adusi de la ciocolate sau biscuiti.Pe de alta parte pe el nu-l intereseaza de ei, pentru ca Voiculescu & company, au o strategie care functioneaza al naibii de bine.Au facut acea I.M.A. unde se formeaza niste nestiutori.Acesti nestiutori, iau locul celor care sunt adevaratii profesionisti si care fug cand au ocazia.Acolo la I.M.A. oricum din cauza sumelor colosale cerute, nu are loc oricine ci tot copii de beizadele reformate,care au in buzunare sumele nemernice drept taxe. In ritmul asta, nu dau mai mult de 2 ani pentru locul 5 Antenei 1, caci de restul nu poate fi vorba,cu investitiile astea aproape inexistente si cu non-profesionisti in posturi cheie.

Trimite un comentariu