Antena Group schimbă strategia de vânzare a publicităţii. Grupul se va raporta, din 2013, la segmentul de public-ţintă anume pentru fiecare post, scrie HotNews.ro.
Mai precis, Antena 1 şi Antena 2 se vor raporta, în contractele comerciale, la targetul 18-49 general. În plus, Euforia va vinde pe targetul 18-49 femei, iar GSP TV - la targetul 18 - 49 barbati. Până acum, targetul comercial al posturilor de televiziune era 15 - 54 de ani.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roAntena Group reuneşte posturile de televiziune ale grupului Intact, cu excepţia Antena 3.
Comentarii
Pacat, pana nu demult angajati aveau si drepturi nu doar obligatii si raspunderi. Sub pretextul crizei s-au micsorat salariile, luat bonurile de masa, dublat triplat orele de munca. :)
Rezultatele se vad pentru cine are ochi sa le vada. In cativa ani calitatea emisiei in Antena 1 o sa fie comparabila cu a OTV ului.
Deschideti ochii si remediati problemele astea pana cand efectele nu se vor resimti si in rating uri. Nu poti scoate materiale de calitate, profesionale cu oameni fara experienta sau proaspat scosi din IMA... sa fim seriosi ;)
Nu stiu cum dracu se face sau daca e o "calitate" romaneasca dar se pare ca la noi e misto sa treci direct la pasul 3....4 dintr-un plan, in loc sa faci o strategie corecta.
Chestia asta nu se poate intampla decat atunci cand oamenii sunt prea lacomi sau prea pr.osti sau AMANDOUA....votez pt varianta 3.