Skip to main content

Peste 1,6 milioane de români au jucat cum le-a cântat Dansez pentru tine

 

Publicitate

Aproximativ 1,6 milioane de persoane din toată țara au urmărit cele aproape patru ore și jumătate ale emisiunii Dansez pentru tine. Dintre aceștia, 976.000 erau din mediul urban, o ușoară scădere față de ediția din 16 noiembrie.

Pe targetul comercial (urban, 19 - 49 de ani) Pro TV a avut o medie de 448.000 de persoane.

Minutul de aur la nivel național: 2.536.000 de persoane, la 20.55
Minutul de aur la nivel urban: 1.477.000 de persoane, la 21.00

Antena 1 a ocupat locul al doilea la nivel național și trei pe național, fiind devansată de Kanal D. Postul Antena 1 a avut vineri seara filmul artistic Întâlnire explozivă (cu Tom Cruise și Cameron Diaz), urmat de un alt film, Secunda fatală.

Audiența posturilor TV vineri, 23 noiembrie, pe intervalul Dansez pentru tine, în mediul URBAN:

1. Pro TV - 976.000 de telespectatori ( 9,3 rating)
2. Antena 1 - 457.000 (4,4)
3. Kanal D - 440.000 (4,2)
4. Antena 3 - 173.000 (1,6)
5. Național TV - 169.000 (1,6)

 

Audiența posturilor TV vineri, 23 noiembrie, pe intervalul Dansez pentru tine, la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV - 1.629.000 (8,6)
2. Kanal D - 1.100.000 (5,8)
3. Antena 1 - 776.000 (4,1)
4. Prima TV - 340.000 (1,8)
5. Național TV - 333.000 (1,8)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • audiente false ca de obicei. am tot scris aici dar e pare ca nimeni nu raspunde :)
    Cine da audientele astea, cine are people metru in casa? ce categorii sociale? cate familii din Romania au asa ceva in casa? U

    Un om care nu e casnic/pensionar are si altceva de facut decat sa tina in casa cate o telecomanda pentru fiecare membru al familiei...si cand te duci la WC sa pui stop si cand ai terminat sa dai "play". :)
    .

Trimite un comentariu