Skip to main content

(P) Cine a câştigat Smirnoff - The Extraordinary Bartenders Challenge. Profilul unui mixolog care a instruit 35.000 de barmani

 


Publicitate
O mie de euro şi titlul de No. 1 Mix Creator din România. Acesta a fost premiul pentru primul loc la Smirnoff - The Extraordinary Bartenders Challenge. Competiţia dintre barmani a fost câştigată de Călin Ioaniciu, după o finală la care s-au confruntat 10 concurenţi din România.

În juriul de la Bucureşti, din Club Barletto, a fost şi Kenji Jesse, ambassador global Smirnoff, unul dintre cei mai faimoşi mixologi din lume. De-a lungul timpului, a instruit peste 35.000 de barmani din toată lumea. Profilul lui, în articol.

Detalii despre concurs, dar şi despre Kenji Jesse, în continuare:

Smirnoff - The Extraordinary Bartenders Challenge a fost prima transmisie în direct pe Paginademedia.ro din cadrul proiectului LiveEvents – evenimente în direct. LiveEvents este un proiect Paginademedia.ro şi LTV.ro care oferă clienţilor de publicitatea posibilitatea de a transmite în direct evenimente sau conferinţe de presă.

Concursul de coctailuri pe bază de vodcă s-a desfăşurat miercuri, 28 noiembrie 2012, între orele 14.00 şi 18.00, în Club Barletto.

Dacă, iniţial, s-au înscris în competiţia naţională cei mai buni o sută de barmani din ţară, într-o etapă preliminară, au fost selectaţi 40. În finală au rămas zece.

Juriul, care l-a avut ca membru de onoare pe Kenji Jesse, ambasadorul global Smirnoff şi unul dintre cei mai faimoşi mixologi din lume, a stabilit ca primii cei mai buni mixologi din ţară sunt următorii:

Locul 1Călin Ioaniciu, care a câştigăt 1000 de Euro şi titlul de NO. 1 MIX CREATOR DIN ROMÂNIA;

Locul al 2-leaFlorian Preda, care a câştigat 700 de Euro;

Locul al 3-leaAdrian Nistor, care a câştigat 500 de euro.

Ceilalţi concurenţi au primit fiecare 50 de euro şi o serie de obiecte utile unui barman.

Arta de a îmbina mixologia cu tehnicile de working flair, originalitatea şi prezenţa în public au fost principalele criterii de selecţie a câştigătorilor.

Raluca Sava, Brand Manager Smirnoff, PPD România:

“Smirnoff este o vodcă premium cu tradiţie, originală, pură, produsă după o reţetă secretă, aşa-numita reţetă no. 21. Inspiraţi de caliăţtile vodcii, am organizat Smirnoff Extraordinary Bartenders Challenge, o experienţă unică şi o provocare de a crea cele mai revoluţionare cocktail-uri”.

“Pe langa premiile substanţiale, finaliştii concursului au avut oportunitatea de a interacţiona cu Kenji Jesse, un guru al mixologiei, care le-a dezvăluit ultimele tendinţe în materie de cocktailură într-un workshop organizat special pentru cei mai talentaţi barmani din România” a adăugat Raluca Sava.

Despre SMIRNOFF:

Brandul Smirnoff s-a născut într-o distilerie din Moscova, fiind invenţia lui Pyotr Arsenievich Smirnov (1831–1898). În momentul de faţă, Smirnoff este o vodka prezentă în 130 de ţări, fiind produsă doar în câteva oraşe din SUA, Italia, Repubica Irlandei, Nordul Irlandei şi Scoţia. Produsele Smirnoff includ vodcă, vodcă aromată şi băuturi cu malţ.

SMIRNOFF este cea mai vândută vodka din lume un brand original, provocator, cu origine americana si nume cu influente rusesti. Renumele său se datorează, într-o bună măsura, frecventelor apariţii pe marele ecran, în filme precum cele cu James Bond. Smirnoff Vodka este una din cele mai populare băuturi de pe glob. Brandul este produs si deţinut de compania britanică Diageo.

Smirnoff este un brand distribuit în România de PPD România, parte a companiei Photos Photiades Distributors, lider pe piaţa distribuitorilor de băuturi din Cipru. PPD România este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piaţa locală şi partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium. Alături de Diageo şi de alţi parteneri strategici la nivel local, compania deţine un portofoliu de branduri renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker, J&B Rare, Smirnoff (vodka numărul 1 din lume), Baileys, Camus Cognac, şampania Lanson şi, de curând, propriul brand de vodcă, Tazovsky Vodka.

Kenji Jesse, omul care a iniţiat 35.000 de barmani în arta mixologiei

Ambasador global Smirnoff din 2006, Kenji Jesse, care a fost prezent la competiţia din Bucureşti, a iniţiat 35.000 de barmani din toată lumea.

Cine este Kenji Jesse

  • Este ambasadorul global Smirnoff din 2006;
  • A iniţiat 35.000 de barmani în arta mixologiei şi în responsabilităţile pe care un barman profesionist trebuie să şi le asume;
  • A conceput toate cocktailurile Smirnoff, pentru petrecerile Be There, din întreaga lume.

CARIERA:

  • A condus evenimentul exclusivist Smirnoff Sunset Ibiza al formaţiei Nightmares on Wax;
  • A coordonat toate petrecerile experimentale Smirnoff din toată lumea: Moscova (Faithless), Paris (Duran Duran şi Mark Ronson), NYC (N.E.R.D.), Londra (Pet Shop Boys), Johannesburg (Tiesto) şi NYC (Madonna);
  • A interacţionat cu mii de barmani de excepţie din întreaga lume;
  • Şi-a început cariera lucrând în diverse baruri (Marea Britanie şi Sydney);
  • A fost implicat într-un program de training international destinat segmentului Horeca (Diageo’s ESP - Every Serve Perfect) pentru o perioadă de 6 ani;
  • Realizează training pregătitor pentru meseria de barman încă din 2011, în peste 55 de ţări printre care UK, Japonia, Australia, India, China, Brazilia, Statele Unite, Rusia şi Kenia;
  • Specializat în workshopuri şi strategii de bespoke.

VIAŢA PERSONALĂ:

  • Născut în Hong Kong, în 1976, jumătate japonez, jumătate britanic;
  • Locuieşte în Londra;
  • Director al ‘Spiritual Advisors’ Global Bar - Training Consultancy 'Spiritual Advisors'
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus