Skip to main content

Gabriela Lungu iese din acționariatul The Practice

 

Publicitate

Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director The Practice, se retrage din agenția de relații publice pe care a înființat-o în 2006 pentru a începe o carieră internațională. Acțiunile deținute de Gabriela Lungu în The Practice vor fi preluate de către Ștefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett.

Managementul The Practice este preluat de echipa formată Oana Bulexa și Monica Jitariuc, în calitate de Co-Managing Directors. Ele sunt sprijinite în noul rol de Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group România și fondator asociat al The Practice.

The Practice a fost fondată la finalul lui 2006, ca o inițiativă antreprenorială a Gabrielei Lungu (care fusese până atunci la conducerea Ogilvy PR) alături de Ioana și Stefan Iordache (șefii grupului Leo Burnett).

Gabriela Lungu: „Mă uit astăzi în urmă și observ că am reușit exact ce mi-am propus: am făcut o agenție de care sunt tare mândră. Cei șase ani cu The Practice au fost o aventură profesională senzațională, care mi-a adus nenumărate motive de bucurie. Le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost alături pe acest drum, clienților care mi-au acordat încredere, partenerilor mei Ioana și Stefan care m-au susținut, Oanei și Monicăi - viitorii manageri ai agenției care au lucrat alături de mine, echipei de super-fete de la THE PRACTICE și tuturor colegilor și partenerilor care m-au sprijinit în toți acești ani. Nu-mi este ușor deloc să mă despart de companie și de oamenii dragi, dar o fac cu credința că las în urmă o construcție solidă și frumoasă.”

Ștefan Iordache: „Ne bucurăm că am fost parteneri în toți acești ani – a fost o colaborare foarte bună și veselă, care ne-a oferit numeroase satisfacții. O susținem în planurile ei de viitor și îi mulțumim pentru rezultatele THE PRACTICE de până acum.”

Predarea de ștafetă la top managementul agenției se face în urma unui plan de succesiune, care au inclus identificarea și recrutarea de oameni cu potențial de lider, pregătirea și promovarea lor pas cu pas pentru a acumula experiența necesară și chiar și o simulare de două luni în vara anului 2012. Rezultatul este o tranziție firească și ușoară și o echipă de management competentă, responsabilă și entuziastă, gata să preia leadership-ul The Practice.

Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienţă în comunicare, lucrează alături de Gabriela Lungu de aproape 8 ani şi s-a numărat printre primii angajaţi ai The Practice. În cadrul agenţiei, Oana Bulexa a evoluat pe poziții cu responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, până la poziţia actuală de Head of PR Department. Din iulie 2010 Oana Bulexa este şi partener al agenţiei.

Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experiență în marketing, publicitate și PR; a fost recrutată în 2010 pentru a coordona departamentul de Social Media al agenției. Monica Jitariuc a devenit partener în agenției în primavara lui 2011.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • asta cu pr-ul e apa de ploaie... baietii astia (ma rog, fetili) scriu comunicate de presa si inchiriaza sali pentru conferinte si timbildinguri, fac meniuri si se dau toata ziua pe blecberi si pe feisbuc. cu totul altceva e creativul publicitar, ala care face si propune pr-ului spoturi, clipuri si afise...
  • la 30 de ani, monica j are peste 12 ani de experienta!!! adica la 18 ani, cind abia isi dadea bacul, era deja pe felie in marketing si publicitate. hai, mai, lasati-o mai moale!

Trimite un comentariu