Skip to main content

Gabriela Lungu lasă The Practice pentru reţeaua Weber Shandwick

 

Publicitate

Gabriela Lungu va ocupa funcţia de Executive Vice President şi Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu în cadrul reţelei  PR Weber Shandwick (parte din Interpublic Group din care mai fac parte McCann, Lowe sau GolinHarris).

Agenţia The Practice a anunţat, chiar la începutul acestei săptămâni, retragerea Gabrielei Lungu din acţionariatul firmei de PR pe care a înfiinţat-o şi pe care a condus-o în ultimii şase ani, după cum paginademedia.ro a anunţat AICI.

Gabriela Lungu va face parte din board-ul pentru EMEA al companiei şi va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne.

Despre Gabriela Lungu:

Gabriela Lungu (36 de ani) are o experienţă de peste 15 ani în comunicare. Şi-a început cariera la Ogilvy, ca om de creaţie publicitară.

Apoi s-a îndreptat spre PR şi a ajuns, la 26 de ani, să conducă Ogilvy PR România. Dupa 4 ani la cârma agenţiei a luat drumul antreprenoriatului fondând The
Practice.

A fost Managing Partner şi Creative Director al agenţiei în ultimii şase ani.

Despre Weber Shandwick

  • Weber Shandwick este Global Agency of the Year, EMEA Agency of the Year şi reţeaua de PR nr. 1 în topul celor mai creative firme de PR din lume (Creative Index 2012).
  • În 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer în EMEA au depăşit 22 milioane USD.
  • Printre cei mai recenţi clienţi se numără Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus