Skip to main content

Gabriela Lungu lasă The Practice pentru rețeaua Weber Shandwick

 

Publicitate

Gabriela Lungu va ocupa funcția de Executive Vice President și Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa și Orientul Mijlociu în cadrul rețelei  PR Weber Shandwick (parte din Interpublic Group din care mai fac parte McCann, Lowe sau GolinHarris).

Agenția The Practice a anunțat, chiar la începutul acestei săptămâni, retragerea Gabrielei Lungu din acționariatul firmei de PR pe care a înființat-o și pe care a condus-o în ultimii șase ani, după cum paginademedia.ro a anunțat AICI.

Gabriela Lungu va face parte din board-ul pentru EMEA al companiei și va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne.

Despre Gabriela Lungu:

Gabriela Lungu (36 de ani) are o experiență de peste 15 ani în comunicare. Și-a început cariera la Ogilvy, ca om de creație publicitară.

Apoi s-a îndreptat spre PR și a ajuns, la 26 de ani, să conducă Ogilvy PR România. Dupa 4 ani la cârma agenției a luat drumul antreprenoriatului fondând The
Practice.

A fost Managing Partner și Creative Director al agenției în ultimii șase ani.

Despre Weber Shandwick

  • Weber Shandwick este Global Agency of the Year, EMEA Agency of the Year și rețeaua de PR nr. 1 în topul celor mai creative firme de PR din lume (Creative Index 2012).
  • În 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer în EMEA au depășit 22 milioane USD.
  • Printre cei mai recenți clienți se numără Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu