Skip to main content

Kaleidoscope Proximity a câștigat contul digital pentru mai multe branduri Ursus

 

Brand-timisoreanaKaleidoscope Proximity, agenția de digital și direct marketing a grupului BBDO, și-a extins recent portofoliul de clienți, câștigând, în urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, brandurile Timișoreana, Ciucaș, Stejar și Azuga. Procesul de pitch s-a desfășurat în perioada octombrie - decembrie 2012 și a inclus mai multe agenții digitale din piață.

Publicitate

Din partea Kaleidoscope Proximity, echipa care a lucrat proiect, a fost formată din: Miruna Ocnărescu - Client Service Director, Vlad Ciocan - Interactive Director, Andrei Dragu - Account Director, Răzvan Soroceanu – Account Manager, Iulian Bărbulescu – Copywriter, Andreea Strachină – Copywriter, Csaba Nacu - Art Director, Radu Zaharescu - Art Director și Cristian Pantazi - Managing Director.

Pe lângă echipa Kaleidoscope Proximity, un rol important în câștigare licitației l-a avut departamentul de strategie al Graffiti BBDO, prin Ștefan Chirițescu, Head of Strategy, care s-a alăturat proiectului, contribuind la dezvoltarea strategiei câștigătoare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu