Skip to main content

ULTIMA ORĂ: Canalele PRO TV revin în grila Dolce TV din 9 ianuarie

 

Publicitate

Pro TV și Dolce au ajuns la o înțelegere. După mai puțin de o săptămână în care canalele Pro nu au fost în grila Dolce, cele 11 posturi vor reintra în grilă și vor fi disponibile pentru cei aproximativ un milion de abonați Dolce, deținut de Romtelecom, începând de mâine, 9 ianuarie.

În poziția Romtelecom, operatorul care deține Dolce nu dă detalii despre preț, dar spune că spune că "Romtelecom se bucură că demersurile sale pentru continuarea negocierilor au dus la găsirea unei soluţii pentru retransmiterea canalelor Pro TV fără costuri suplimentare pentru clienţii săi."

Poziția Pro TV, în continuare:

"Pro TV S.A. si Romtelecom au ajuns la un acord in baza caruia cele 11 canale Pro TV (Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, Acasa Gold, sport.ro, MTV, Pro TV International, VH1, PRO TV HD, Acasa HD si sport.ro HD) vor reintra in grila Dolce TV din 9 ianuarie.

Pana la 31 ianuarie 2013, partile vor finaliza detaliile negocierii pentru formalizarea noului contract.
Chiar si in conditiile continuarii contractului cu Romtelecom, canalele Pro TV vor fi disponibile in voyo.ro. De la 31 decembrie, abonatii voyo.ro au oferta completa de entertainment: filme, seriale, show-uri si canalele ProTV, Acasa, Acasa Gold, Sport.ro si ProCinema. Pe langa cele doua canale exclusive pe care le are, Voyo Cinema si Voyo Comedy, voyo.ro a inclus in oferta de abonament si cele 5 canale Pro TV, toate integrate in noua sectiune a site-ului, TV ONLINE. Astfel, abonatii voyo.ro au posibilitatea sa urmareasca emisiunile, filmele si programele de stiri ale canalelor Pro TV in timp real, ca si cum s-ar uita la TV. Prin achizitionarea unui abonament voyo.ro de 3 euro + TVA, utilizatorii pot vedea ProTV, Sport.ro, ProCinema, Acasa si Acasa Gold. Cei care aleg sa se aboneze prin card, PayPal sau trec de la plata cu SMS la cea cu cardul pana la data de 31 ianuarie 2013 vor plati pentru abonamentul Voyo 1 Euro + TVA / luna in primele doua luni. Din a treia luna, abonamentul Voyo revine la valoarea de 3 Euro + TVA/ luna.

Parte a grupului CME (Central European Media Enterprises), PRO TV S.A. opereaza pe teritoriul Romaniei cu 11 canale de televiziune - Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, Acasa Gold, sport.ro, MTV, Pro TV International, VH1, PRO TV HD, Acasa HD si sport.ro HD – 3 posturi de radio – PRO FM, PRO FM Dance si Music FM – si 28 de website-uri . PRO TV S.A. ofera o gama variata de productii locale de succes, dar si formate internationale de renume.

Informatii si detalii privind receptionarea televiziunilor Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, Acasa Gold, sport.ro, MTV, Pro TV International pot fi obtinute la numarul de telefon (021).250.50.63 si (021).250.50.64, la Departamentul de Relatii cu publicul al PRO TV."

Poziția Romtelecom:

"Romtelecom şi grupul Pro TV S.A. au ajuns la un acord în baza căruia cele 11 canale ale grupului reintră în grila Dolce din data de 9 ianuarie 2013: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, Acasa Gold, sport.ro, MTV, Pro TV International, VH1, PRO TV HD, Acasa HD și sport.ro HD.

Până la 31 ianuarie 2013, părțile vor finaliza detaliile negocierii pentru formalizarea noului contract.

Chiar și în condițiile reintroducerii canalelor ProTV, Romtelecom va păstra în grilele Dolce TV canalele BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News. Aceste canale, introduse începând cu 3 ianuarie 2013, rămân în continuare disponibile în toate pachetele de bază pentru platformele de televiziune prin satelit și televiziune prin internet - IPTV, cu titlu gratuit şi promoţional, până la 31 martie 2013. După această dată, canalele respective vor rămâne în grilele Dolce TV, urmând să fie redistribuite în mod diferit în pachetele de programe.

Romtelecom se bucură că demersurile sale pentru continuarea negocierilor au dus la găsirea unei soluţii pentru retransmiterea canalelor Pro TV fără costuri suplimentare pentru clienţii săi."

În procesul de reintroducere a canalelor ProTV în grilă, există posibilitatea apariției unor disfuncționalități temporare ale altor canale, care vor fi remediate în cel mai scurt timp. Ne cerem scuze anticipat pentru orice eventual inconvenient."

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ignorant,agresiv,sustine cu ardoare si fara argumente valide o cauza si cauta dusmani imaginari.
    CEME(acronim) :
    Central European Media Enterprises Ltd.
    8 Par-La-Ville Road
    Mintflower Place
    Hamilton, HM 08
    Bermuda
    Folosind diverse mijloace de informare(unele publice,oficiale) am luat la cunostinta ca nepretuitul manager e in fruntea CEME din toamna lui 2007,din postura de COO.La inceputul lui 2009 preia si functiile de President si CEO.
    Mai departe imi sunt indiferente animozitatile din piata TV din Romania si am senzatia ca e inundata cu prost gust din toate partile.O dovada graitoare e postarea preopinentului care pare un fervent consumator de media damboviteana si implicat afectiv in razboiele de doi lei care se poarta in aceasta cocina.
  • @aBonatu, daca dovedesti cumva ca eu sunt un umil angajat al companiei RCS-RDS, eu iti voi da 1000 lei. Daca nu se doveste aceasta insinuare, da-mi voie sa-ti spun ca esti un neica-nimeni care bate campii ca multi altii de pe www.paginademedia.ro
  • prietene cu nick de patruped,
    Pe langa faptul ca nu ai habar cum se cheama grupul care detine ProTV , mai si dezinformezi. Daca vrei sa stii de cand a preluat Sarbu conducerea CME, foloseste goagalu', precum idolul tau Vanghelie. Apoi du-te sa vezi cat erau actiunile CETV pe NASDAQ in primavara lui 2009. Ai sa constati ca in ianuarie 2009 acestea erau sub 8 $, iar in martie ajunsera la 5$ actiune. Scaderea de la 106 $ la sub 10$ pe actiune este si motivul pentru care Sarbu a fost numit la conducerea CME. Nu stiu cat de bine a conddus acesta, dar spre deosebire de Intact, PRO Tv este in continuare lider de audienta si in ciuda scaderii veniturilor din ultimii 3-4 ani ( fenomenul este general daca urmaresti piata media si sunt sigur ca daca ma duc la Recom, am sa vad ca intact a scazut cu mult mai mult) nu se aude niciun zvon cum ca ar fi in pragul insolventei, asa cum este cazul Intact.
    Diferenta intre modurile de a face afaceri ale CME si Intact este data si de situatia negocierilor cu difuzorii: in timp ce Pro TV a revenit la Dolce, de unde mai iau si niscaiva milioane de eur, desi acestia aveau o pondere mica din piata difuzorilor de TV(sub 10%), marii pui de varan de la Intact inca nu se regasesc in grila digi si asteapta sa le dea teszari cele 7 milioane de euro. Asteptare placuta. Am asa o presimtire ca anul Acesta Kanal D va ajunge pe locul 2 in audiente, mai ales ca turcaletii au grija de banii lor si nu-i toaca pe emisiuni faraonice cu audiente minuscule.
    Nu stiu cum sta RCS/RDS, dar avand in vedere ca acum un an aveau finantare asigurata (3-400 milioane euroi) sa cumpere UPC si doar concurenta i-a blocat in acesta actiune, nu as zice ca se scufunda asa cum prognozezi matale.
    Daca nu ai avea o gandire de contabil cu manecute, ai stii ca nivelul datoriei intr-o corporatie de dimensiunea CME sau RDS nu spune nimic daca il analizezi individual.
  • ce vorbesti ?? delirezi ?? ...dolce este nimic fara pro tv, in general dolce amar tv este nimic pe piata media,,servicii de proasta calitate la preturi mari , un abonament dth la digi tv satelit e 29 ron iar la dolce pt, aproximativ acelasi nr . de canale e de 40 -45 ron in functie de cursul euro, informeazate inainte sa postezi bazaconii, dolce s-a milogit la pro tv asta e..cand au vazut miile de cereri de reziliere ..
  • si ce legatura are faptul ca e sponsor Cosmote?Crezi cumva a,Cosmote isi poate face reclama doar pe posturile de la locul 2 in jos,dpdv al audientei?Cosmote vrea sa fie cat mai vizibil si de aceea,ar fi ramas in continuare sponsor al emisiunilor,cgiar daca RTC ar fi ramas fara Pro tv!
  • Stati linistiti, ca si Mediapro a cedat....daca nu cumva mai mult decat Romtelecom.... Cosmote era sponsor principal la Vocea si la Romanii au Talent...cred ca a fost o negociere bazata pe retragerea publicitatii...si Romtelecom e client mare...
  • nu am nicio treaba cu Dolce, insa ma bucur ptr cei peste 90 si ceva din abonatii RTC care vor avea din nou canalele MediaPro...la presiunea abonatilor si, probabil, urmare a scaderii pretentiilor MediaPro.
  • Eu am si Dolce si RDS. Pro TV nu a disparut, a fost acolo, e si acum! Pentru acasa, sport.ro sau mtv nu cred ca migrau multi la rds ... De aia au si tinut Pro TV-ul! Asa ca mare fas nu a fost ... Era frumos sa nu dau de acasa si acasa gold, dar macar o saptamana a fost frumos si fara ele pe dolce!
  • @Rex
    nu contest mare parte din lucrurile pe care le-ai spus despre datoriile CME si/sau Pro,dar nu uita ca actionar minoritar la CME,era Time Warner,care avea o participatie de 30% si dorea sa fie majoritar,in cadrul CME,si cum ai putea cel mai usor sa preiei o institutie media,daca nu scazandu-le valoarea actiunior fortata.Sa nu uitam ca S&P,este o institutie americana si daca criza ne-a invatat ceva,este sa nu ma credem asa mult in ratingurile puse de marile institutii financiare :)

Trimite un comentariu