Skip to main content

15 Februarie. Preşedintele CNA, despre Mircea Badea şi Radu Banciu: Sunt la fel de talentaţi şi carismatici

 

mircea badeaBADEA ȘI BANCIU, LĂUDAȚI DE PREȘEDINTELE CNA. Preşedintele CNA, Laura Georgescu, a declarat, în şedinţa de ieri, că Mircea Badea, realizatorul emisiunii "În gura presei" de la Antena 3, şi Radu Banciu, realizatorul emisiunii "Lumea lui Banciu" de la B1 TV, sunt "amândoi la fel de talentaţi, de carismatici şi de inteligenţi", relatează Mediafax.

Publicitate

Laura Georgescu a făcut aceste afirmaţii după ce membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au vizionat fragmente din emisiunile "În gura presei", "Lumea lui Banciu" şi "Sinteza zilei", difuzate în perioada 3 - 7 februarie.

Potrivit rapoartelor elaborate de reprezentanţii Departamentului de monitorizare al CNA, în emisiunea "Sinteza zilei" din 6 februarie, Mircea Badea a comentat pe marginea unor declaraţii făcute de Cătălin Striblea, realizator al televiziunii România TV, după ce acesta din urmă şi-a revenit în urma unui atac cerebral pe care l-a suferit de curând.

În emisiunile "În gura presei" din 4 şi 5 februarie, Mircea Badea a făcut comentarii cu privire la un editorial scris de jurnalistul Ion Cristoiu în Evenimentul zilei.

Pe de altă parte, în emisiunile "Lumea lui Banciu" din 4, 5 şi 7 februarie, Radu Banciu a vorbit despre "războiul Dan Voiculescu versus Uniunea Europeană", comentând un articol scris de Lucian Avramescu în Jurnalul Naţional. Radu Banciu a făcut alte afirmaţii şi despre jurnalişti şi realizatori ai posturilor Antena 3, România TV şi ai ziarului Adevărul, dar şi despre mai mulţi politicieni.
Preşedintele CNA, despre Mircea Badea şi Radu Banciu: Sunt la fel de talentaţi şi carismatici


HAOS LA TVR. După Consiliul de Administraţie de miercuri, preşedintele TVR, Claudiu Săftoiu a primit mai multe sesizări la care se aşteaptă răspuns, scrie Evenimentul zilei.

Încălcări ale regulamentelor, sesizări privind fraudele sau erorile grave de gestionare a procesului de evaluare şi o instituţie în care domneşte haosul toate fiind rezultatul procesului de restructurare şi reorganizare demarat de Claudiu Săftoiu. Cum în TVR s-a anunţat că de la 1 martie se va trece la noua grilă, iată câteva dintre sesizările cărora Săftoiu trebuie să le găsească răspuns.

  • Nu este publică lista cu numele şi poziţia ocupată de cei rămaşi. Salariaţii sunt anunţaţi telefonic sau personal de viitorii lor şefi că fac parte din noile structuri.
  • Lipsa regulilor generează furturi de imagini din arhivă. Se copiază non-stop materiale la fosta sală web cu nerespectarea ordinelor încă în vigoare.
  • Anca Antonov, negociator sindical, a acceptat propunerea PDG de a deveni coordonator cu atribuţii de şef serviciu. În acest moment ea se află atât în patronat, cât şi în conducerea sindicatului.
  • Se fac schimbari între departamente, canale şi servicii, ce nu au nimic de-a face cu organigrama aprobată. Din organigrama TVR lipseste Arhiva.

La TVR s-a instalat haosul


DISPONIBILIZĂRI LA REUTERS. Thomson Reuters, principala sursă de ştiri şi informaţii financiare din lume, va concedia 2.500 de angajaţi în acest an, încercând prin acest proces de disponibilizare să îşi reducă cheltuielile şi să redreseze cea mai importantă divizie a companiei, scrie Mediafax.

Nu sunt decizii uşor de luat, însă costurile noastre trebuie să fie în echilibru cu aşteptările clienţilor noştri", a spus Jim Smith, CEO al agenţiei Thomson Reuters, informează The Wall Street Journal.
Potrivit acestuia, Thomson Reuters are circa 60.000 de angajaţi la nivel internaţional. Cei 2.500 de angajaţi care vor fi disponibilizaţi reprezintă circa 4% din personalul companiei.
Compania Thomson Reuters va concedia 2.500 de angajaţi


TIME WARNER ÎȘI VINDE DIN REVISTE. Grupul de media american Time Warner este în discuţii pentru vânzarea majorităţii revistelor sale, scriu în ediţiile de miercuri publicaţia Fortune, care aparţine trustului, dar nu este vizată de aceste tranzacţii, şi Wall Street Journal, care citează surse apropiate dosarului, notează Mediafax.

Potrivit acestor surse, grupul ar dori să păstreze doar Time, Fortune şi Sports Illustrated şi să vândă toate celelalte titluri pe care le deţine, printre care se numără şi People, considerată cea mai profitabilă revistă din lume.
Una dintre sursele citate de Fortune spune că există deja un "cumpărător serios", al cărui nume nu a fost dat publicităţii. Însă Wall Street Journal scrie că este vorba de grupul american Meredith, care editează deja mai multe titluri dedicate femeilor şi familiei.
Time Warner, în discuţii pentru vânzarea celor mai multe dintre revistele sale


CONDUCERE FEMININĂ LA LE MONDE? Natalie Nougayrède, jurnalist specializat în diplomaţie externă la cotidianul Le Monde, ar putea deveni în curând prima femeie care va conduce acest ziar francez de referinţă, după ce a fost aleasă de acţionari în această săptămână, însă decizia trebuie să fie confirmată de comitetul redacţional, scrie Mediafax.

Potrivit AFP, Natalie Nougayrède, o jurnalistă experimentată în vârstă de 46 de ani, fost corespondent la Moscova şi specialistă în istoria URSS, laureată a premiului Albert-Londres, lucrează pentru cotidianul Le Monde din 1996.

Ea are la dispoziţie două săptămâni pentru a convinge comitetul redacţional de justeţea alegerii făcute de acţionari şi să obţină astfel funcţia dorită, în urma votului membrilor Societăţii redactorilor de la Le Monde (SRM), prevăzut a avea loc pe 1 martie.

Pentru ca desemnarea ei ca director al acestui cotidian să fie validată, ea trebuie să obţină 60% din totalul voturilor.
Cotidianul francez Le Monde ar putea fi condus pentru prima oară de o femeie


PRINȚUL CHARLES, EDITOR-INVITAT LA O EMISIUNE TV. Prinţul Charles al Marii Britanii va edita o ediţie specială a emisiunii de televiziune "Countrylife", un program TV dedicat vieţii la ţară, difuzat de postul BBC One, care împlineşte în acest an un sfert de secol de prezenţă pe micile ecrane britanice, scrie Mediafax.

Prinţul britanic va fi intervievat de Julia Bradbury şi Matt Baker, gazdele emisiunii, şi va discuta despre importanţa pe care el o acordă vieţii la ţară. De asemenea, el va explica motivele din spatele alegerilor pe care el le va face în calitate de editor al ediţiei aniversare. Ediţia emisiunii "Countrylife", realizată de prinţul de Wales în calitate de editor-invitat, va fi difuzată de posturile BBC One şi BBC One HD în luna martie.

Recent, prinţul Charles a apărut în emisiunea "Wild Carpathia", difuzată de Travel Channel UK, care prezintă unele dintre cele mai frumoase zone din Munţii Carpaţi.
Prinţul Charles va fi editor-invitat al unei emisiuni TV celebre despre viaţa la ţară


CRITICI LA ADRESA REVISTEI ESQUIRE. Revista americană Esquire face obiectul multor critici în Statele Unite după ce a afirmat într-un interviu realizat cu soldatul care l-a ucis pe Osama ben Laden că acel militar din trupele Marinei americane nu beneficiază de niciun fel de protecţie socială după ce a părăsit armata, scrie Mediafax.

În articolul de mari dimensiuni care descrie cu o mare forţă vizuală detaliile celebrului raid asupra reşedinţei din Abbottabad (Pakistan) în care se afla fostul lider al reţelei Al-Qaida, la începutul lunii mai 2011, autorul Phil Bronstein afirmă că soldatul nu beneficiază de asigurare medicală şi pensie, nici pentru el, nici pentru familia lui, după ce a decis să părăsească forţele speciale ale Marinei americane.

Contactat de AFP, ministerul american a confirmat faptul că veteranii din Irak şi din Afganistan "beneficiază de o asigurare medicală furnizată de departamentul Veteranilor, pentru cinci ani, după plecarea din armată".
Revista Esquire, criticată pentru articolul despre soldatul care l-a ucis pe Osama ben Laden

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu