Skip to main content

4 Februarie. O reclamă cu Catrinel Menghia, la finala Super Bowl

 

830

Publicitate

ROMÂNCA DE LA SUPER BOWL. Fotomodelul român Catrinel Menghia a anunţat pe contul ei de Facebook că cea mai nouă reclamă pentru marca de automobile Fiat 500 Abarth, a cărei imagine este, a fost difuzată în timpul galei Super Bowl - finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), care a avut loc duminică seară, scrie Mediafax.

Noua reclamă în care apare Catrinel Menghia (Fiat 500 Abarth - 2013 Superbowl Topless) o prezintă pe aceasta pe o plajă însorită, culcată pe burtă, în timp ce un scorpion se plimbă lent pe spatele ei şi îi taie banda de la sutien.
Cea mai nouă reclamă Fiat 500 Abarth, cu Catrinel Menghia, va fi difuzată la Super Bowl 2013


BĂSESCU COMENTEAZĂ RAPORTUL MCV. Preşedintele Traian Băsescu a declarat că nu statul controlează presa, acest lucru făcându-l privaţii care folosesc mass-media în interes propriu, el nominalizând trustul Intact care are ca proprietar "un potenţial infractor" şi postul RTV, deţinut de un senator PSD, scrie Mediafax.

"Cred că la nivelul UE a fost o formidabilă bătălie pentru libertatea presei. Sigur, când un trust de presă are ca proprietar un potenţial infractor care utilizează mijloacele mass-media pentru a decredibiliza exact pe aceia care urmează să-l judece, CE reacţionează. Ăsta e comentariul meu. Vorbesc de un potenţial infractor, devenind infractor după ce constată instanţa, dar un potenţial infractor", a afirmat Traian Băsescu.
Băsescu: Nu statul controlează presa, ci privaţii. Un trust are proprietar un potenţial infractor


AUDIENȚA PROGRAMELOR PENTRU ADULȚI. Canalul Sport.ro a difuzat anul trecut programul erotic Playboy, obținând o audiență medie de 28.090 de telespectatori pe minut la nivel urban (0,14% rating). Programul a fost un bun suport pentru publicitatea difuzată după miezul nopții, scrie Forbes România.

Trei televiziuni au difuzat în 2012 filme pentru adulți: Sport.ro, MGM și Film Café (Romantica), conform reglementărilor CNA, după orele 24:00.
Cele mai vizionate filme erotice ale anului 2012 la televiziune


GOOGLE, DAT ÎN JUDECATĂ. Google a fost dată în judecată de peste o sută de persoane din Marea Britanie, care o acuză de monitorizarea în secret a computerelor şi telefoanelor lor mobile, scrie Mediafax.

Unii dintre reclamanţi spun că s-au simţit "hărţuiţi" după ce au fost bombardaţi cu apeluri şi e-mail-uri conţinând reclame la diverse mărci de haine, publicaţii, bănci etc. ce se regăseau pe site-urile accesate de ei de pe iPhone, iPad sau laptop.
Google, dată în judecată de peste 100 de persoane, pentru monitorizarea telefoanelor şi computerelor


ÎNȚELEGERE. Google a decis să instituie un fond de 60 de milioane de euro pentru a ajuta organizaţiile de media din Franţa să-şi îmbunătăţească operaţiunile online, după ce publisherii francezi îi ceruseră companiei americane să plătească o taxă pentru folosirea indirectă a conţinutului de pe site-urile lor, scrie Mediafax.

O astfel de taxă impusă Google însemna ca motorul de căutare să plătească o anumită sumă pentru fiecare lecturare a unui articol către care sunt direcţionaţi internauţii.
Google a ajuns la o înţelegere cu site-urile media franceze privind folosirea conţinutului acestora


DATE FURATE. Reţeaua de socializare Twitter este cea mai nouă victimă a hackerilor, fiind estimat că datele personale ale un sfert de milion de utilizatori au fost furate, scrie Mediafax.

Twitter, care are peste 200 de milioane de utilizatori activi în întreaga lume, a recunoscut în această săptămână că a detectat tentative de accesare a datelor personale ale utilizatorilor.
Twitter, atacat de hackeri. Datele personale a sute de mii de utilizatori au fost furate


TRANSPARENȚĂ ÎN AUDIOVIZUAL. Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova vrea ca Parlamentul să adopte o lege care ar permite să aflăm care sunt proprietarii posturilor de radio şi televiziune, potrivit Adevărul.
Preşedintele CCA, Marian Pocaznoi consideră că odată cu adoptarea acestui proiect, va fi mai multă transparenţă.
CCA vrea să se afle cine sunt stăpânii posturilor de radio şi TV din Moldova


TELEVIZIUNEA LUI OPRAH, DATĂ ÎN JUDECATĂ. OWN, reţeaua de televiziune deţinută de Oprah Winfrey, a fost dată în judecată de o fostă angajată din pricina discriminării. Aceasta spune că a fost concediată după ce a rămas însărcinată, scrie Adevărul.
Televiziunea prezentatoarei Oprah Winfrey, dată în judecată


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu