Skip to main content

Acces Direct şi Observatorul Antenei 1 lansează o campanie umanitară: Salvează speranţa

 

Andreea Berecleanu

Publicitate

Acces Direct şi Observatorul Antenei 1 demarează, începând de astăzi, campania “Salvează speranţa”, în care vor fi ajutaţi copii care au real talent într-un domeniu, dar nu beneficiază de posibilităţi materiale, dar şi persoane în vârstă, celebre în trecut, potrivit unui anunţ al postului de televiziune. În acest demers, sunt donaţi toţi banii câştigaţi din publicitatea difuzată într-o ediţie Acces Direct.

Simona Gherghe, prezentatoarea show-ului: "Sunt o mulţime de copii talentaţi în România, care, până acum, n-au avut nicio şansă. Vreau să le dăm noi această şansă!"

Cazurile care vor fi prezentate în ediţia din această seară a emisiunii Acces Direct şi la Observator în campania “Salvează speranţa” sunt: Ileana Constantinescu, vocea care l-a fascinat pe Mihail Sadoveanu şi Camelia Anghel, o micuţă campioană la gimnastică, părăsită de mamă.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mishul Mishul
    exact la fel au facut anul trecut dupa ce badea si ciutacu au aruncat cu gunoi intr-o campioana olimpica. Brusc i-au bagat intr-o campanie umanitara sau ceva de genu pentru a sterge mizeria. Astia de la antene chiar reinventeaza jegul si nesimtirea zilnic.
  • Alex.D Alex.D
    Paule daca te aia grija eu iti spun cu o mana pe inima si cu una pe tastatura ca eu chiar sunt unul dintre "nevrozatii" care se uita la A3. Bine, stiu sa gandesc si de unu singur si imi aleg informatia nu cred tot ce imi toarna ei acolo dar macar mai imi satisfac setea de sange din cand in cand DAR...DAR ce programe are A1 nu pot fi numite decat majoritar ABJECTII. Nu stiu care e mai postac dintre noi,sincer. Mie chiar imi place doar sa imi spun parerea pt ca ma intereseaza cat de cat ce se intampla in audio-vizual INSA privind din afara mai pot sa fac si eu deosebiri intre dejectii si altele si la fel de bine pot sa fac deosebiri si INTRE ANTENE.
    P.S : Daca tu chiar ai impresia ca porcaria asta de miscare PR chiar inseamna ca CITEZ : "Antena 1 inlocuieste mizeria si manelistii cu campanii sociale si valoare." .......Te inseli amarnic ba baiatule. Ori incerci sa te pacalesti singur, ori faci parte din publicul tinta "credul"(ca sa nu zic altfel) al emisiunii, ori scri la comanda. Chiar nu vreau sa jignesc dar sigur e una din trei daca nu chiar doua din trei.

    P.S la P.S : Nu stiu de ce voi "oamenii de presa" nu puteti sa intelegeti ca sunt si destule persoane din randul privitorilor(pur si simplu) care intra pe site-ul asta pt a sta pur si simplu la curent. Nu va mai ofuscati atata cand vine unul si chiar va spune parerea lui din afara, pt ca in definitiv PT NOI ASTIA DIN AFARA lucrati. Aveti audienta (scrisa sau la tv) va luati bani, nu aveti poate tot va luati dar din alta parte ( totusi mai trebuie sa bagati in seama si (...ulimea)
  • gigi gigi
    Bravo Antena1! Acces Direct cea mai buna emisiune din Romania!!!
  • marius marius
    Chiar ma uit si crede-ma ca nu au nici macar pe jumatate cate campanii au cei de la Observator. Documenteaza-te tu, si pe urma comenteaza;)!!
  • paul S paul S
    Foarte bine fac!
    Voi, postacii vigilenti si neinduplecati, nu insemnati absolut nimic.
    Nu se supara nimeni daca si dupa schimbarea asta ramaneti suprati si inveninati.
    Veti muri mai repede din cauza stressului.
    Dar, pentru marele public, este minunat ca Antena 1 inlocuieste mizeria si manelistii cu campanii sociale si valoare.
    Chiar daca o fac din motive meschine, pentru bani, pentru PR, sau ce alte uneltiri si conspiratii ati mai descoperit voi.
    Important e ca publicul va avea calitate in loc de mizerie.

    Martirul Petrisor devine personaj de fabula al presei.
    Avon scoate publicitatea dintr-o emisiune.
    OK!
    Dar de ce apare apoi titlul "Avon reactioneaza dupa articolul din PdM si scoate publicitatea"?
    Si pe paun, cand si-a deschis coada, l-a mancat vulpea.
    Daca chiar ai reusit sa faci o fapta buna, trebuia sa te bati cu caramida in piept?
    La proces, o companie multinationala, precum Avon, nu va spune ca si-a bazat decizia pe postacii de pe acest site.
    Deci, nu se va putea demonstra nicio legatura intre un presupus prejudiciu si PdM.
    Deci paunul scapa fara nicio grija, un pic speriat si cu coada un pic jumulita.
    Dar, daca in locul lui Petrisor era domnu' Dan, cu o asemenea minge ridicata la fileu de costumul scump al Antenei cu CEO in el, era rupere!
    Sase luni se distra domnu' Dan, in serial, cu o asemenea gafa de proces caraghios.
  • alex alex
    te sfatuiesc sa te mai uiti din cand in cand si pe la stirile protv , mai vezi si acolo campanii umanitare , intai documenteaza-te si pe urma sa vorbesti
  • adela adela
    rectific "ajutorul nu va sterge"
  • adela adela
    La ce puteam sa ne asteptam cand au angajat-o pe Adriana Bahmuteanu, cea care a zis pe post despre barba-su ca nu se spala. Nu cred ca vor rezolva nimic cu problema legata de imagine. Raul a fost deja facut. Ajutorul dat copiilor defavorizati nu vor sterge imaginile umilitoare, ranjetele Simonei si satisfactia rautacioasa a lui Bahmu cand o calca in picioare pe amarata aia. Poate niste scuze publice si DEMITEREA persoanei care a decis difuzarea materialului.
  • marius marius
    Felicitari celor de la Observator, mereu se baga in campanii umanitare nu ca stirile Pro tv, iar cei de la Acces Direct vor sa mai stearga ceva din mizeriile facute, NU cred ca se mai poate.
  • Pavel Pavel
    Criza de imagine nu se modelează pe fabricarea de campanii umanitare. După ce îţi baţi de un om, nu vii şi spui că-ţi pasă de oameni pentru că nu te crede nimeni.
  • bch bch
    Erau nevoiti sa faca asa ceva. Trebuie sa se mai spele si pe picioare. Dar cat timp ajuta cu adevarat talentele tarii, foarte bine. Daca-i mai si invita pe acesti copii talentati la emisiuni, in loc de dudui analfo-anagramate si macaci quasi-gealto-machoiti cu pantofi cu scai fara siret, e un pas inainte.
  • Alex.D Alex.D
    @ Petre Tutea--> gestionare ca gestionare insa e asa de slaba aceasta gestionare incat nu ar trebui sa mearga pentru ca se vad miscarile de PR de la o posta...numai ca la publicul pe care il au sigur o sa mearga.
  • Alex.D Alex.D
    Astia chiar cred ca merge cu vrajeli d'astea. AdiCA CUm??? Asociaza acces infect cu o campanie umanitara si gata stergem rahatul si il bagam "supt" pres??????? Hai sa fim seriosi.
    Dar de fapt ce tot imi racesc eu tastatura aici, pentru publicul emisiunii sigur o sa mearga diversiunea asta de 1 leu 50.
  • Petre Tutea Petre Tutea
    Nu se numeste mai nesimtire. Se numeste gestionarea crizelor de imagine. Se invata in primii ani la scoala de piariste. Au avut o criza de imagine din cauza lui Petrisor care le-a pus mitraliera la cap si i-a obligat sa dea porcaielile alea pe post ca sa aiba ce scrie pe blog. Acum vor sa faca o imagine buna sa ne arate ca defapt ei vor sa faca mult bine. Asta e televiziunea.
  • Cristi Cristi
    Ahaa...deci cei care isi retrag acum publicitatea de la Acces in Direct sunt insensibili si inumani.

    Ce mizerie de oameni sunt frate la emisiunea aia...

Trimite un comentariu

sus