Andreea Boacă a devenit de la începutul acestui an Director General al agenţiei digitale iLeo, urmând ca Mugur Pătraşcu să ocupe în continuare funcţia de Managing Partner iLeo.
Înainte să preia noua poziţie, Andreea a fost Brand Communication Director în cadrul agenţiei de publicitate Leo Burnett & Target.
Care sunt noile atribuţii ale Andreei Boacă
În calitate de Director General iLeo, Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agenţiei "concentrându-se cu precădere pe profesionalizarea echipei, creşterea relaţiei cu clienţii actuali, îmbunătăţirea şi consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare şi menţinerea poziţiei de vârf a iLeo pe piaţa comunicării digitale de la noi."
Despre Andreea Boacă
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roAndreea Boacă (38 de ani) are 13 ani de experienţă în publicitate şi comunicare, din care ultimii 12 în cadrul grupului Leo Burnett. În cadrul agenţiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la poziţia de Brand Communication Executiv, a preluat în timp responsabilităţi profesionale şi manageriale tot mai mari, ultima poziţie deţinută fiind cea de Brand Communication Director.
Cea mai lungă colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an în cadrul festivalurilor precum Effie România şi Euro Effie.
Trimite un comentariu