Skip to main content

Asociaţia pentru audienţă, despre nemulţumirile Realitatea TV: “un subiect de presă tendenţios şi fără documentare”

 

televizoare

Publicitate

Un subiect de presă tendenţios şi fără documentare” spune Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) despre materialele în care Realitatea TV a contestat datele de audienţă TV.

Într-o poziţie trimisă Paginademedia.ro, ARMA spune că “nu a fost informată despre nemulţumirile conducerii Realitatea TV anterior difuzării pe post a unor alegaţii privind sistemul de măsurare, cu toate că Realitatea TV este membru al ARMA şi avea la dispoziţie mecanismele interne ale Asociaţiei pe care le poate folosi atunci când doreşte sesizarea unor aspecte legate de rezultatele de audienţă”.

“Din contră, s-a preferat generarea unui subiect de presă, tendenţios şi fără documentare, îndreptat către Kantar Media”, se mai arată în document.

Totodată, asociaţia anunţă că astăzi a avut loc “o întâlnire între reprezentanţii Realitatea
TV, Kantar Media şi ARMA, prilej cu care s-au prezentat reprezentanţilor Realitatea TV cum funcţionează sistemul de măsurare a audienţelor TV şi analize relevante pe datele de audienţă.

ARMA, asociaţie pentru care firma Kantar realizează măsurătorile de audienţă TV, numără peste 90 de membri, printre care majoritatea staţiilor TV, agenţii de media şi clienţi de publicitate.

Punctul de vedere integral al ARMA:

"Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) a luat notă cu surprindere în cursul zilei de 26 februarie a.c. de campania declanşată de postul de televiziune Realitatea TV pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media.

ARMA nu a fost informată despre nemulţumirile conducerii Realitatea TV anterior difuzării pe post a unor alegaţii privind sistemul de măsurare, cu toate că Realitatea TV este membru al ARMA şi avea la dispoziţie mecanismele interne ale Asociaţiei pe care le poate folosi atunci când doreşte sesizarea unor aspecte legate de rezultatele de audienţă.

Din contră, s-a preferat generarea unui subiect de presă, tendenţios şi fără documentare, îndreptat către Kantar Media (firma furnizoare a SNMATV, aleasă conform Legii nr. 504/2002 a audiovizualului).

Din păcate, prin aceste acuzaţii nefondate, SNMATV, un serviciu auditat, care se desfăşoară conform reglementărilor prevăzute în Legea audiovizualului nr. 504/2002, suferă grave prejudicii de imagine.

În cursul zilei de astăzi a avut loc o întâlnire între reprezentanţii Realitatea TV, Kantar Media şi ARMA, prilej cu care s-au prezentat reprezentanţilor Realitatea TV cum funcţionează sistemul de măsurare a audienţelor TV şi analize relevante pe datele de audienţă.

Consiliul Director al ARMA îşi exprimă deschiderea faţă de conducerea Realitatea TV pentru a discuta subiectele care o preocupă în cadrul agreat de Asociaţie.

Totodată, Consiliul Director al ARMA cere conducerii Realitatea TV să înceteze imediat orice demers public privind SNMATV, modul de funcţionare şi rezultatele sale."

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Amaltea Amaltea
    Ciudat este ca ala de la Realitatea a primit in 30 de min. peste 2000 de sms-uri..."palpabile" si usor de verificat. Pe cand ce fac astia de la Cantar Media(sic) e de-a dreptul imposibil de verificat. Trebuie doar sa-i crezi..si sa platesti GRP-urile aratate de televiziuni.
  • Gogu Gogu
    Bun asa. Dar cu demonstratia simpla facuta de cel de la realitatea cum e? Arma ? kantar? Vre o parere?

Trimite un comentariu

sus