Skip to main content

ASOCIERE. Ce clienţi de publicitate au girat mizeria din urechea Ioanei Tufaru la Acces Direct. Audienţe record.

 

Publicitate

Emisiunile TV nu ar putea exista fără susţinerea clienţilor de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile şi clienţii de publicitate care au avut reclame în ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-şi igiena.

Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienţii de publicitate care n-au avut nicio problemă să-şi asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediţia Acces Direct cu igiena şi cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audienţe record, după cum se va vedea în continuare).

În aceeaşi emisiune, a apărut şi o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.

ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanţa Mare intra pe televiziune, clienţii de publicitate s-au lăsat cu greu atraşi în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenţi să se asocieze.

Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie iată, pe scurt audienţa emisiunii:

Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din oraşe. Vârfurile de audienţă au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audienţă, din care 1,2 milioane orăşeni).

Audienţa emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:

URBAN           NATIONAL
Antena 1 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) Antena 1 1.711.000 (9)
Pro TV 648.000 (6,2) Pro TV 1.344.000 (7,1)
Kanal D 290.000 (2,8) Kanal D 628.000 (3,3)
Antena 3 246.000 (2,3) Prima TV 485.000 (2,6)
TVR 1 189.000 (1,8) TVR 1 485.000 (2,6)

Printre clienţii de publicitate de la ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piaţă, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.

Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • maria maria
    Cred ca ar trebui sa ne mobilizam online si sa postam pe Facebook bannere cu un text in genul: Unilever, Palmolive, Whiskas, Omniasig, Doncafe, Provident, L’Oreal si altii sprijina si accepta emisiuni tv in care persoane cu dizabilitati mintale sunt injosite, in care scandalurile fac rating. Emisiunile tabloid exista pentru ca aceste firme dau bani pentru ele, alegand calea cea mai murdara pentru a face profit. Aceasta este dovada "respectului" lor fata de noi, clientii. Daca lor nu le pasa de oameni, noua de ce sa ne pese de produsele lor?
  • Geo Geo
    Niste tehnici de manipulare de "succes"... cica :))
  • Anca Anca
    da-o in judecata pentru calomnie
  • Radu Radu
    Mihaela, nu imi pasa cine e Ioana, acuma am auzit pt prima data de ea, si sincer nu vreau sa mai aud. La fel sta situatia si cu Simona. Problema e emisiunea respectiva, si ce s-a prezentat in ea. Putea sa fie Ioana cel mai de jos cersetor, obraznic si nerecunoscator, hot barbar, criminal in serie. Nu conteaza asta, conteaza doar ca trebuie sa exista o limita in ceea ce se prezinta pe sticla, si limita asta a fost depasit. Asta e problema aici, nu telenovelele pe care le-ai scris tu.
  • Tavi Tavi
    Daca remarca Alinei este doar o calomnie, de ce ai folosit in titlu expresia "au girat" cand stii foarte bine ca nici publicitarii si nici clientii nu stiu exact continutul emisunilor, in schimb stiu foarte bine specificul lor. Derapajul si mizeria incontestabile din acel reprtaj ar merita amendate cu atitudini ceva mai putin pudibonde si cu asocieri ceva mai putin categorice. Daca intr-un documentar despre criminali in serie apare o reclama la Gillette, spre exemplu, nu ti-ar veni sa scrii ca Gillette s-a asociat, ba mai mult, a girat omuciderea. De ce ai facut-o in cazul de fata? De ca nu te-ai rezumat la aprecieri diverse asupra reportajului? Slava Domnului, ai fi avut suficiente motive. De ce ai amestecat publicitarii in afacerea asta? De ce nu ai asociat si publicul cu mizeria, acea parte a publicului care face cifrele, care cifre fac emisiunea sa traiasca si sa faca mizerii? De ce?
    Calomnia Alinei, de mai sus, poate fi ieftina. Se pare, insa, ca asocierile tale si intorsaturile de condei sunt ceva mai scumpe.

    Astept raspunsurile tale pe mai. Dupa cum vezi, eu semnez cu numele meu.
  • Florea Daniel Florea Daniel
    Felicitari pt. aceste informatii; inteleg ca grupul Antena contesta/ reclama /latra/ etc... vis-a-vis de aceste informatii care nu cred ca au caracter confidential.

    Sunt intru totul de acord ca firmele de mai sus gireaza (indirect) mizeriile cerute (pana la urma) de publicul tinta. Cred insa ca se inseala confundand numarul de spectatori cu numarul de cumparatori! Dupa mirosurile ce ne invaluie in mai toate spatiile publice, sunt slabe sanse ca privitorii la acest gen de emisiuni sa si aiba de a face cu produsele Colgate / Avon / Dero / samd.
  • Alex Alex
    Felicitari Avon pentru pozitia luata!!!
  • adela adela
    Ceva am putea face si noi, ne-ar trebui doar putina bunavointa si sa sacrificam putin timp. Deoarece, revoltata de derapajele mari ale simonei ghreghe, de mai multe ori am scris celor de la acces direct pe mail, va spun sigur ca nu vom primi nici un raspuns. Am putea scrie insa firmelor care isi fac publicitate pe parcursul emisiunii, pe adresele date la contact pe pagina lor si sa-i rugam sa-si precizeze pozitia fata de aceasta problema. daca tac e clar ca sunt de acord si ca isi asuma umilirea unei femei (nu are importanta numele sau starea de sanatate) pentru rating, deci pantru bani. Daca macar una dintre companii, isi respecta numele si se delimiteaza de cele spuse si facute de simona gherghe si de adriana bahmuteanu in timpul acestei emisiuni, inseamna ca mai avem o sansa ca bunul simt sa insemne ceva si asemenea jeguri de oameni sa nu mai aiba posibilitatea de a aparea pe sticla. Hai sa le scriem cat mai multi si sa-i rugam sa-si precizeze pozitia. Daca nimeni nu reactioneaza, maine vor fi in stare sa filmeze alta femeie cum foloseste toaleta, cum vomita sau cine stie ce...
  • Lukacs Lukacs
    Avon n-a inteles corect mesajele "institutiei prezidentiale", CCR, PPE & Aligica. Ordinu' era, totusi, clar - trebuiau sa-si "reorienteze" integral bugetele de publicitate catre posturile TV concurente! ;)
  • Danyzus Danyzus
    Daca publicul si o parte din companii (gen Avon) vor lua atitudine, atunci exista o speranta ca asemenea gesturi nu vor mai aparea la tv.
  • Teodora Teodora
    Avon se pare ca luat atitudine..

    "Avon Space
    acum 3 ore
    Dragii noştri, Avon este un brand cu o istorie de peste un secol la nivel mondial şi lider de piaţă în România, recunoscut ca un promotor al valorilor reale ca modestia, integritatea şi respectul.

    Unul din lucrurile cu care Avon se mândreşte, pe lângă produse cosmetice de calitate şi asigurarea de suport pentru independenţa financiară a femeilor, este grija pentru sănătatea şi respectul lor. Avon derulează în România două campanii sociale de 10, respectiv 5 ani: Campania pentru Sănătatea Sânilor şi Campania Respectului.

    Situaţia apărută în emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determină să retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni şi să ne reorientăm către alte sloturi orare de pe acest post TV."
  • paul cristian stefanescu paul cristian stefanescu
    Petrisor, iti voi trimite scanat un editorial aparut in brand4brands, in urma cu 7-8 ani. Erau trecuti in revista clientii de publicitate dintr-un astfel de jeg (nu chiar atat de mare).
    Se numea... Capital, saptamanalul economic Capital (sper sa nu spun vreo prostie, ca nu mai tin nici eu minte). Si tu cred ca lucrai acolo in acea perioada.
    Poate il publici, ca e important sa stie orice om de-asta care merge la serviciu cu ochelarii de cal, ca orice tumori trebuie extirpate instantaneu, pentru ca altfel se extind si distrug totul!
    Si ar fi fost bine ca Avon si alte companii sa ia acest fel de decizii in urma cu opt ani.
    OPT ANI, in care fenomentul putea fi starpit.
    In fasa!
    Cea care semneaza Monica Tatoiu la comentariile astea la tine, e cumva tunsa scurt, blonda platinat si cu ochi albastri?
  • Lila Lila
    DE CE PLATESC ACESTE FIRME PENTRU ASTFEL DE EMISIUNI PROASTE ??? DE CE IN TARILE CIVILIZATE NU SE FAC ASA EMISIUNI JOSNICE SI ASA D EMULTE ???? DE CE DATI DOMNILOR BANI CA SA ARATE ASTIA GUNOIUL DIN URECHILE LUI IOANA TUFAR? ASA VA VINDETI VOI PRODUSELE ?? ESTE FARA NICI O LOGICA, SINCER
  • MirceA MirceA
    Astept, cu nerabdare, clientii de publicitate si ai altor emisiuni de acest gen. Pana atunci, insa, e doar un atac la Antena 1.
    Avand in vedere ca emisiunile de acest gen abunda in ultima vreme, ba mai mult, o televiziune de stiri s-a tabloidizat si a facut un intreg circ la incinerarea lui Sergiu Nicolaescu, ar trebui numite firmele care se promoveaza pe toate canalale, in astfel de emisiuni.
    Nu apar Acces Direct, sincer va spun, cu mana pe inima, ca n-as sti cat de jos as putea sa cobor daca as intalni-o pe Simona Gherghe (nu cred ca merita nici macar un scuipat ! scuzati expresia), dar nu e singura. Hai sa-i aratam cu degetul pe toti cei care sunt in mocirla asta, si doar pe unul singur impotriva caruia avem noi o ura personala.
  • mihaela mihaela
    Dupa parerea mea,ce a cautat aia a gasit,Nimeni nu este vinovat ca EA a ales sa se coboare la nivelul asta pentru bani. Si-a denigrat tatal,si-a improscat mama cu cel mai infect noroi,facand-o cu zambetul pe buze si cu un grad imens de nesimtire. Din cate am cititt din revista magazin de la vremurile acelea EA a fost de pe atunci un copil problema.Nu munceste,vrea sa castige bani nemunciti,doar cu tigara intre degete si cafeaua in fata.Cat s-a straduit Maruta sa-i gaseasca un loc de munca? de ce nimeni nu l-a luat pe Maruta la bani marunti?sa-i cearasocoteala sau sa-l critice pt emisiune?Au criticat-o pe Simona,.Cine a avut interesul sa-i scada popularitatea Simonei? Simona a muncit cinstit ,demn,fara compromisuri si imediat s-a gasit cineva care sa-i umbreasca munca. Sa le fie rusine tuturor celor care au criticat-o iar NESIMTITEI ALEIA,de 200 kg nu-i mai acordati atata atentie,nu merita. A fost operata gratis,i se face curatenie gratis,i se mobileaza casa tot gratis si IATA cum i-ati creeat conditii pentru a practica lenea cronica si alte activitati ca prostitutia excrocheria sentimentala. Oameni buni!,sunt sute de mii de oameni care au nevoie de ajutor real,care au muncit,dar care au demnitate si nu cersesc asa cum face Ioana voastra.

Trimite un comentariu

sus