Skip to main content

BILANȚ. Campania Gândul, Why don't you come over?, a ajuns în peste 100 de publicații internaționale

 

campania gandul

Publicitate

Campania Why don't you come over?, semnată de GMP Advertising împreună cu Gândul.info, s-a răspândit în toată lumea în cele două săptămâni în care a rulat. Campania s-a încheiat pe 11 februarie cu mesajul românilor către premierul David Cameron, publicat în The Guardian.

Campania Gândul în cifre:

  • Peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV);  (estimare a reach-ului campaniei pe baza audienței canalelor care au acoperit subiectul)
  • Peste 100 de materiale în presa internațională;
  • Peste 1.500.000 impresii pe Facebook;
  • 49.000 impresii pe Twitter;
  • Peste 17.000 impresii pe bloguri și în comentarii;
  • Peste 60.000 comentarii în presa românească online;
  • Peste 300 de români și-au pus canapelele la dispoziția britanicilor care vor să vină în vizită;
  • 2 britanici și-au depus candidatura pentru locuri de muncă în România.

Campania a avut un mare impact internațional și vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franța, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveția sau Pakistan. Au scris ori vorbit despre campania Why don’t you come over?  Financial Times, Associated Press, BBC News, Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo, The World sau BBD Lincolnshire. Subiectul a ajuns și în Time, devenind prima campanie românească despre care scrie faimoasa publicație.

Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising: „Englezii au o vorbă: „We walk the talk”. Cu această campanie le-am demonstrat că și noi, românii, credem în acest principiu. I-am invitat aici cu postere, le-am oferit și cazare și locuri de muncă. Totul e pe bune.”

Claudiu Pândaru, Director editorial Gândul.info: “Cred ca am descoperit un lucru important aici: nu poți să faci campanie pozitivă României vorbind doar despre peisaje și tradiții. România trebuie să arate că e modernă, adaptată la vremuri și inteligentă. Asta am încercat să facem: să le arătăm englezilor că au cu cine sta de vorbă. Cu români fără complexe de inferioritate, care sunt dispuși să folosească umorul pentru a construi înțelegere și dialog!”

Webstyler s-a alăturat GMP Advertising și Gândul și a venit cu ideea unei platforme de ”couchsurfing”, www.whydontyoucomeover.co.uk prin care englezii sunt încurajați să vină să viziteze România. În același website a fost integrat și modulul de joburi, unde britanicii pot candida în continuare pentru o slujbă în România.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • inca o sintagma AutoIronica.... pt acesta campanie:

    "We sent our ambassador over, just to trick you and keep you away!"

    :)))

Trimite un comentariu