Skip to main content

Goldbach Media va gestiona peste 500 de panouri publicitare în 25 de orașe

 

panouri publicitareGoldbach Media România, companie afiliată a Goldbach Group (Elveţia), lansează proiectul “Goldbach Outdoor Network” prin care va gestiona peste 500 de panouri publicitare în peste 25 de orașe din România.

Publicitate

Scopul proiectului este crearea unei rețele de distribuție a publicității prin panouri aparținând furnizorilor locali, astfel încât agențiile de publicitate și clienții naționali de publicitate să beneficieze de servicii de implementare, întreținere și monitorizare și să aibă un control permanent al derularii campaniilor publicitare. În acest scop, Goldbach Media a dezvoltat propriul soft de administrare al rețelei de panouri, disponibil on-line pentru toți partenerii.

Ce servicii oferă Goldbach Media prin noul său proiect?

Goldbach Media România va oferi în prima etapă a proiectului formate standard (billboard și backlit) precum și formate speciale (prisme, cuburi, meshuri, casete direcționale) urmând ca, în etape succesive, oferta să cuprindă și elemente indoor, iar aria de acoperire să fie extinsă în toate orașele din România.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu intotdeauna scopul publicitatii outdoor este vanzarea propriu-zisa, asa cum o descrii tu (bahmuteanca). Mai exista si campanii de "brand awareness" si "top of mind".
  • multe panouri, din f multe orase, sunt goale la aceasta ora - e doar februarie - ptr ca publicitatea e f scumpa iar efectele promovarii sunt nesemnificative. Elvetienii astia chiar cred ca daca omul de pe strada vede pe panou - sau la tv - o masina de 30 - 40.000 euro, va da fuga la primul dealer din cale ca sa faca o comanda!?
  • Pentru a sustine furnizorii locali le trebuie multe, inclusiv credibilitate care le este afectata atat timp cat au sediul in aceesi cladire cu Euromedia - unul dintre cei mai mari jucatori nationali.

Trimite un comentariu