Skip to main content

Miracolele de pe Arena Naţională: Steaua s-a calificat, iar Dolce Sport a bătut Pro TV

 

Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto
Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto

Publicitate

Victoria Stelei în faţa lui Ajax şi calificarea în optimile Europa League nu a fost singurul “miracol”de pe Arena Naţională. DolceSport, un post aflat, de obicei, în coada sondajelor de audienţă, a fost pe primul loc la audienţe la nivel naţional, chiar înainte de Pro TV.

La nivel naţional, la Dolce Sport s-au uitat , în medie, 615.000 de telespectatori pe minut, ceea ce a plasat canalul Romtelecom pe primul loc, înainte de Pro TV. La nivel urban însă, Dolce Sport a fost pe locul cinci, oricum o poziţie bună pentru canalul de sport.

O precizare importantă: Meciul Steaua – Ajax a fost transmis şi de Digi Sport, dar pentru postul RCS nu există date de audienţă. Posturile care nu sunt monitorizate (printre care şi DigiSport) sunt incluse de măsurătorile de audienţă la capitolul “Alţii”. Pe parcursul partidei Steaua – Ajax, la “Alţii” (ce include toate posturile nemăsurate) apar aproape 2,1 milioane de telespectatori, dintre care aproape 1,4 milioane din oraşe.

Audienţa posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul partidei Steaua – Ajax Amsterdam:

NATIONAL URBAN
Dolce Sport 615.000 telespectatori pe minut (3,2 rtg) Pro TV 353.000 (3,4)
Pro TV 587.000 (3,1) Antena 3 284.000 (2,7)
Antena 1 486.000 (2,6) Antena 1 270.000 (2,6)
Kanal D 468.000 (2,5) Kanal D 255.000 (2,4)
Acasa TV 421.000 (2,2) Dolce Sport 239.000 (2,3)

CFR Cluj – Inter, peste două milioane de telespectatori

Meciul CFR Cluj – Inter a fost difuzat de Pro TV, Digi Sport şi Dolce Sport. Pe intervalul partidei, Pro TV a avut o medie de 2,1 milioane de telespectatori pe minut, dintre care peste un milion din oraşe.

Dacă la Steaua – Ajax (nedifuzat de Pro TV), Dolce Sport a avut performanţe de audienţă ridicate, la meciul Clujului Dolce a fost urmărit de 110.000 de telespectatori pe minut, dintre care 30.000 din oraşe, ceea ce a plasat postul mult mai jos în topuri.

Audienţa posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul partidei CFR Cluj – Inter:

NATIONAL URBAN
Pro TV 2.150.000 telespectatori pe minut (11,3) Pro TV 1.038.000 (9,9)
Acasa TV 1.240.000 (6,5) Antena 1 641.000 (6,1)
Antena 1 1.223.000 (6,4) Acasa TV 490.000 (4,7)
Prima TV 699.000 (3,7) Antena 3 340.000 (3,2)
National TV 644.000 (3,4) Prima TV 330.000 (3,1)

Audienţele meciurilor Ajax - Steaua şi Inter - CFR Cluj, de săptămâna trecută, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • adrian adrian
    eu zic ca 2 milioane erau pe digi FILM..poti sa ma contrazici?:D da sa fim reaslisti ..2 milioane nu au fost:)
  • bahmuteanca bahmuteanca
    din 2,1 mil la altii, sigur peste 1,1 milioane au fost pe Digisport...as spune 2, poate...
  • adrian adrian
    oricum e mai bine dolce sau digi decat protv...pro tv te omoara cu reclamele
  • cristi cristi
    Chestia cu cele 2 optiuni era valabila atunci cand aveam 2 echipe in Europa, Steaua si CFR. Prima optiune Steaua-Ajax era la Digi & Dolce, iar a doua, CFR-Inter era la ProTV. Acum am ramas cu o singura echipa, Steaua, pe care o va transmite toate cele 3 posturi.(Digi,Dolce si ProTV). Si pe sport.ro si gsp.ro au anuntat ca si ProTV va transmite Steaua-Chelsea, tur-retur.
  • alex alex
    am aflat ca si pro tv va transmite meciul tur deocamdata
  • adi m adi m
    meciul cu Chelsea va fi transmis doar de DIGI sport si DOLCE sport, deoarece ele au prima optiune. PRO tv are optiunea a doua - asta e si motivul pentru care Pro a transmis CFR, altfel sigur alegeau Steaua - Ajax
  • alex alex
    daca STEAUA era pe protv rupea audientele , poate cu Chelsea sa il dea si pe pro tv ca acum ungurii au iesit :D

Trimite un comentariu

sus