Skip to main content

Revista Baby nu mai apare pe print. Titlul Ringier rămâne pe online

 

Publicitate

Revista Baby, deținută de Ringier România, va mai apărea pe hârtie un singur număr, cel de martie, după care se mută pe online. Informația a fost confirmată pentru Paginademedia.ro de Mihnea Vasiliu, director general Ringier România.

Mihnea Vasiliu, pentru Paginademedia.ro:

“Este o revistă de nișă, afectată de scăderea publicității, în general, dar și de problemele de distribuție.”

Contează nișa pe care este orientată revista?

“Are importanță, sigur, pentru că este o nișă mică, atât în materie de vânzări de publicitate, cât și de exemplare vândute. Este un businees mic pentru a păstra și expresia lui pe print”, explică Mihnea Vasiliu.

Mihnea Vasiliu spune că echipa editorială va fi păstrată, iar acentul va fi pus pe online.

“Site-ul va fi relansat. În prezent, este parte a portalului unica.ro dar, probabil, va deveni o pagină de sine stătătoare”, a declarat Mihnea Vasiliu.

Cât se reduce din cheltuieli?

“Se reduc cheltuielile de tipar, pentru că se păstrează echipa integral”, a mai spus Mihnea Vasiliu.

Revista Baby a fost lansată de compania Edipresse în anul 2007. În 2011, Ringier a cumpărat Edipresse, cu titlurile din portofoliu, printre care și Baby.

Conform datelor BRAT, revista Baby avea vânzări medii pe ediție (în intervalul iulie-septembrie 2012) de aproape 5.800 de exemplare. Pe această nișă mai apar Superbebe (6.500 de exemplare vânzări pe ediție) și Mami (aproape 5.000 de exemplare vândute).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • da, superbebe vinde 6.500 si marmota impacheteaza ciocolata. o mare incompetenta a auditului sa permita asemenea fraude. o revista care in aprilie 2012 vindea la chiosc 1.600 exemplare a ajuns pe o piata in scadere sa vanda, in septembrie 2012, dupa nici 6 luni, 6.500 exemplare. fara marketing, fara absolut nimic. transformand miraculos niste vanzari in bloc in vanzari cu bucata. mare rusine din partea lor, mare ineficienta a auditorilor ca nu a gasit un mecanism prin care sa impiedice o astfel de frauda si, mai presus de toate, un mare deserviciu pentru intreaga piata de reviste. asa s-a ajuns ca reviste bune ca baby sa se inchida si reviste care nu exista, gen superbebe, sa pacaleasca clientii in continuare.
  • unul pleaca, altul vine. Baby s-a facut mare, se duce la casa lui online. Din urma vin alte produse care vor sa Pap(e) Tot :)

Trimite un comentariu