Skip to main content

Șeful TV Nova Group explică de ce renunță posturile CME, printre care și Pro TV, la rebate

 

Jan Andrusko sursa foto ahaonline.cz
Jan Andrusko, CEO al TV Nova Group - Sursa foto: ahaonline.cz

Publicitate

Șeful TV Nova Group, compania ceha de televiziune a grupului Central European Media Enterprises, care deține în România Pro TV, explică într-un interviu decizia grupului de a renunța la rebate, scrie HotNews.

"Bonusurile de volum erau ineficiente din punctul nostru de vedere. Aveau scopul să sprijine volumul de afaceri între noi și agenții, iar acest lucru nu se mai întâmpla în ultimii ani. Nu in ultimul rand, am dorit sa sprijinim transparenta in felul cum sunt stabilite preturile pe piata de publicitate, cand nu era deloc limpede cum bonusurile de volum erau reflectate in preturile finale pentru clientii nostri", spune Jan Andrusko, CEO al TV Nova Group, într-un interviu pentru cotidianul ceh Hospodarske noviny, preluat recent pe site-ul CME.

„Unul dintre obiectivele-cheie ale noastre pentru anul acesta este sa protejam preturile. Multi dintre clientii de pe piata de publicitate s-au obisnuit sa cumpere acelasi produs in fiecare an, cerand constant un discount de 10-15%. Am decis ca nu vom mai lucra asa. Negocierile au fost relativ dificile, dar in orice caz acesta nu va fi un an usor pentru directorii de marketing carora li s-a cerut din nou sa economiseasca inca 10%.
Suntem pregatiti si avem mandat complet sa mentinem preturile si sa nu dam inapoi. Vanzarile noastre in scadere nu reprezinta nimic radical; planuim sa vindem mai putina publicitate anul acesta”, a mai spus Jan Andrusko.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu