Skip to main content

IANUARIE 2013 Seriale. Suleyman Magnificul a cucerit audiențele în ianuarie. Dallas, pe locul trei

 

Suleyman Magnificul - Sub domnia iubirii

Publicitate

Serialul Suleyman Maginificul, de la Kanal D, a deținut supremația la capitolul rating. Puțin peste un milion de telespectatori, din mediul urban, au fost cu ochii pe producția de la Kanal D în luna ianuarie.

Suleyman Magnificul a fost secondat de Las Fierbinți, o redifuzare a celor mai bune episoade din cel de-al doilea sezon. Producția de la Pro TV a avut rezultate similare cu cele de toamna trecută. Serialul, care a avut câte două episoade în fiecare joi, a înregistrat o medie de 936.000 de telespectatori, la nivel urban.

Noul serial Dallas, lansat pe 12 ianuarie pe Antena 1, este pe locul al treilea în topul audiențelor lunii trecute. După un start bun, de 1,1 milioane de telespectatori la nivel urban, la primul episod, Dallas a avut pe toată luna ianuarie o medie de 759.000 de telespectatori.

Și redifuzarea serialului Inimă de țigan, pe Acasă TV, a avut o lună bună. Telenovela românească a avut 430.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare.

Cele mai urmărite seriale ale lunii IANUARIE (media telespectatorilor pe minut, la nivel URBAN)

Serial   Post TV   Nr telespectatori   RTG%  
Suleyman Magnificul Kanal D 1.016.000 9,68
Las Fierbinti (II) Pro TV 936.000 8,91
Dallas (I) Antena 1 759.000 7,23
Fatmagul Kanal D 433.000 4,13
Inima de tigan Acasa 430.000 4,1
Destine implinite National TV 354.000 3,37
Suflete pereche National TV 350.000 3,34
Tanar si Nelinistit Pro TV 321.000 3,06
Abisul pasiunii Acasa 315.000 3
Mr Bean Antena 1 313.000 2,98
Zeul razboiului TVR 1 288.000 2,74
Trasnitii Prima TV 270.000 2,57
Rosa Diamante Acasa 222.000 2,11
Cu un pas inainte Pro TV 212.000 2,02
Knight Rider Antena 1 211.000 2,01
Doi barbati si jumatate Pro TV 209.000 2
Patimile inimii Acasa 184.000 1,75
In numele iubirii Acasa 175.000 1,67
Sotia perfecta Prima TV 153.000 1,46
Cuceritorul National TV 151.000 1,44

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Audienţele astea nu reflectă realitatea. E ca şi cum s-ar publica intensitatea vântului pe planeta Saturn: nici nu poţi dovedi că nu este corectă, nici nu poţi dovedi ca sa măsurat şi nici nu te afectează în vre-un fel. Iar Busu ar putea vorbi 5min la buletin pe acest subiect iar publicul nu ar reţine decât culoarea sacoului pe care-l purta. Uitatul la TV este pierdere de vreme. Şi mai vin aia care susţin că băgatul de mentosane în sticla de Coca-Cola (pe Discovery) este cultură. Avea dreptate Ceauşescu când a interzis uitatul la TV pentru că a prevăzut derapajele acestea.
  • Poporul asta isi merita soarta uitati-va la inima de tigan in continuare si nu uitati sa va luati portia de shaorma.
  • cum e posibil ca redifuzarea inima de tigan sa scoata audiente apropiate de difuzarea serialului in premiera? inca un motiv sa ma indoiesc de corectitudinea celor de la kantar media.

Trimite un comentariu