Skip to main content

20 Martie. Orange poate oferi servicii TV. Cum a dansat audiența la „România dansează”?

 

Antena simbol

Publicitate

ORANGE, VARIANTA DTH. Operatorul Orange a dobândit, începând din 11 martie 2013, dreptul de a furniza servicii de retransmisie a programelor media audiovizuale liniare prin intermediul rețelelor radio celulare publice (tip Mobile TV), anunță HotNews care citează reprezentanți ai Autorității naționale de reglementare în comunicații (ANCOM). Practic, Orange a primit dreptul de a furniza servicii TV prin rețeaua mobilă proprie.

"Ca urmare a realizării notificării transmise ANCOM, ORANGE ROMÂNIA S.A. a dobândit, începând din data de 11 martie 2013, dreptul de a furniza servicii de retransmisie a programelor media audiovizuale liniare prin intermediul rețelelor radio celulare publice (tip Mobile TV), ANCOM eliberând în acest sens un certificat-tip”, au spus reprezentanții ANCOM.
Orange a primit dreptul de a oferi servicii TV prin reteaua mobila proprie


PROFIL. Aproape 19% dintre telespectatorii din mediu urban care au urmărit prima ediție a programului România dansează (Antena 1) au vârste între 25 -34 ani, scrie Forbes România care citează Initiative Blog. A fost cel mai numeros segment de orășeni, fiind urmat de cel cu vârste între 35 și 44 ani: 17,4%.

În funcție de reședința telespectatorilor, cei mai mulți au provenit din orașele mici (până la 30.000 de locuitoi): 321.626 de persoane. Pe locul trei s-a plasat Bucureștiul (260.237 persoane).
Cum a dansat audiența la „România dansează”?


BILANȚ DE AGENȚIE. G2 Romania, una dintre cele mai mari agenții de creație de pe piața locală, a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de lei (8,97 de milioane euro), în creștere cu peste 5% față de 2011, scrie Wall-Street.ro, care îl citează pe Mircea Toma Pascu, cel care a preluat din acest an funcția de managing director al companiei de publicitate.

Ne vom dezvolta ca echipă foarte mult, ne vom diversifica și mai mult abilitățile și vom genera o serie de proiecte proactive care <>, care vor deschide un dialog cu privire la eficiența banilor investiți în publicitate”, spune Mircea Pascu.
Pascu, G2 Romania: In 2012 ne-am marit afacerile cu peste 5%. Vrem sa lansam proiecte care "vor face valuri"


CÂȚI ROMÂNI MERG LA BIBLIOTECĂ. Aproximativ 2,6 milioane de români (16%) frecventează bibliotecile publice, atât pentru a împrumuta cărți, cât și pentru a căuta online informații despre probleme legate de sanatate, educație, locuri de muncă, dezvoltarea afacerilor și comunicare cu rude/prieteni, potrivit unui studiu realizat de TNS pentru Fundația Bill & Melinda Gates, scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.
Studiu TNS: 2,6 milioane de romani merg in bibliotecile publice


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu