Skip to main content

5 Martie. Românii pe locul 8 la spameri. Murdoch își vine acțiunile la Sky

 

Sursa foto: es.123rf.com
Sursa foto: es.123rf.com

Publicitate

ROMÂNII, PE LOCUL 8 CA SPAMERI. Marea majoritate a mesajelor spam (mesaje promoţionale nesolicitate) sunt în limba engleză, în timp ce limba română este pe locul 8 în lume, cu 1% din mesajele spam transmise pe internet, potrivit unui raport realizat de Cisco, citat de Mediafax.

Astfel, 79% din mesajele spam care au circulat anul trecut pe internet au fost în limba engleză, urmată de limba rusă (5%), catalană (3%), japoneză (3%), daneză (2%), respectiv germană, franceză, română, spaniolă şi chineză (1% fiecare), potrivit raportului anual privind securitatea informatică publicat de Cisco.

Cele mai multe mesaje spam au provenit în 2012 din India (12,3%), urmată de Statele Unite (11,3%), care au urcat de locul 6 în 2011 până pe poziţia a doua ca ţară de origine.

Românii, pe locul 8 în lume ca ţintă a MESAJELOR SPAM


MURDOCH ÎȘI VINDE ACȚIUNILE DE LA SKY. News Corp., grupul de media controlat de magnatul Rupert Murdoch, a decis să renunţe la acţiunile pe care le deţine la grupul de televiziune neozeelandez Sky Network Television (44% din întregul portofoliu), într-o tranzacţie a cărei valoare este estimată la 514 milioane de euro, scrie Mediafax.

News Limited nu a dezvăluit valoarea tranzacţiei, însă, potrivit cotidianului The Australian, deţinut de News Ltd., valoarea fiecărei acţiuni este de 4,80 de dolari neozeelandezi (815 milioane de dolari neozeelandezi/ 514 milioane de euro pentru întregul portofoliu).
Murdoch vinde acţiunile pe care le deţine la grupul TV neozeelandez Sky


MESAJ INEDIT DE PAȘTE LA BBC. Postul BBC va difuza un mesaj de Paşti în care autorii lui compară tratamentul la care sunt supuse persoanele gay în societatea actuală cu crucificarea şi moartea lui Iisus, scrie Mediafax, care citează dailymail.co.uk.

Acest mesaj va fi difuzat într-o emisiune ce va avea loc pe postul Radio 4 şiva compara "sentimentul de abandonare resimţit de bărbaţii homosexuali cu experienţa trăită de Iisus în timp ce murea pe cruce", informează dailymail.co.uk.
Benjamin Cohen, fostul prezentator al programului de ştiri de pe postul Channel 4 şi militant pentru drepturile homosexualilor, va vorbi în această emisiune şi îi va întreba pe credincioşii britanici "cum pot să îşi respingă copiii" pentru "un lucru asupra căruia nu deţin nicio putere".
Mesajul de Paşti difuzat de BBC va compara maltratarea persoanelor gay cu crucificarea lui Iisus


TAXA RADIO-TV ȘI PENTRU COMPUTERE ȘI MOBILE. Administraţia însărcinată cu colectarea taxei radio-TV în Suedia (Radiotjänst) a anunţat, luni, că a început să solicite şi deţinătorilor de computere şi telefoane mobile să plătească acest abonament, scrie Mediafax.

Radiotjänst a început, săptămâna trecută, să ceară plata acestei taxe anuale de 2.076 de coroane (248 de euro) de la deţinătorii de computere şi telefoane mobile, pentru că aceştia pot accesa programele televiziunii publice şi radioului public din Suedia şi prin internet, a declarat pentru AFP directorul administraţiei, Carl-Gustav Johansson.
Taxa radio-TV va fi plătită şi de proprietarii de computere şi telefoane mobile în Suedia


PRO TV, LIDER DE PIAȚĂ CU ROMÂNIA TE IUBESC. Ediția realizată de corespondentul Ştirilor ProTvAnca Nastasi, despre urși au situat „România te iubesc!” drept lider incontestabil de audienţă, pe toate segmentele de public, scrie Evenimentul zilei. În intervalul orar 18:00 – 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating de 6,7 puncte şi o cotă de piaţă de 18,2 procente.

Nici pe publicul din mediul urban ProTv nu a avut competitor şi a condus detaşat în topul audienţelor, cu o medie de 6,5 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă. ProTV a fost prima opțiune pe întreg publicul din România, postul obținând 6,9 puncte de rating şi 15,8% cotă de piaţă.
2.500.000 de telespectatori au urmărit „România, te iubesc!”


SCHIMBARE DE FORMAT. Cotidienele The Sydney Morning Herald şi The Age, deţinute de grupul australian Fairfax Media Limited, s-au transformat în tabloide, în încercarea de stopa declinul vânzărilor şi pe fondul scăderii veniturilor din publicitate, scrie Mediafax.

Grupul de media Fairfax a anunţat, în iunie 2012, un plan de reducere a cheltuielilor, care a inclus concedierea a 1.900 de angajaţi de la cele două publicaţii principale ale sale - The Sydney Morning Herald, înfiinţat în 1931, şi The Age, lansat la Melbourne în 1854. Tot atunci, Fairfax a anunţat introducerea unor taxe pentru accesul la conţinutul de pe site-urile celor două publicaţii metropolitane ale sale.
Cotidienele grupului de presă australian Fairfax au trecut la formatul tabloid

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu