Skip to main content

Asociaţia pentru Audienţă către Realitatea TV: încetaţi cu dezinformarea

 

televizoare"Cerem din nou conducerii Realitatea TV să înceteze campania de dezinformare a publicului prin denigrarea a serviciului de măsurare a audienţelor TV", spune Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) într-un drept la replică.

Publicitate

"Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) constată că o campanie tendenţioasă declanşată de postul de televiziune Realitatea TV în data de 26.02.2013 pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media, este continuată cu informarea eronată a publicului", se arată într-un drept la replică primit de Paginademedia.ro de la ARMA.

Realitatea TV a avut audienţă pe intervalul orar reclamat

Pe 27 februarie ARMA s-a întâlnit cu Mura Frânculescu, reprezentanta Realitatea TV, şi i-a prezentat acesteia o serie de analize de audienţă relevante. Între acestea s-a aflat şi analiza cu privire la data de 25 februarie, zi pe care Realitatea TV a prezentat-o ca neavând niciun fel de audienţă în intervalul orar 15.00 - 15.45.

Conform analizelor se observă că la data de 25.02.2013, pe intervalul orar 15:00-15:45, pe oricare dintre sferturile de oră au existat telespectatori care s-au uitat la postul Realitatea TV.

Prezentăm în continuare tabelele cu audienţa din data de 25 februarie de la Realitatea TV, furnizate de ARMA.

Audienţa la nivel naţional, pe targetul 25-55 

audienta realitatea national

Audienţa la nivel urban, pe targetul 25-55

audienta urban realitatea

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Calin Calin
    E clar ca e o eroare in datele astea. Kantar, niste explicatii?
    Cum a scazut audienta in Urban de la 28.000 la 700 in doar 30 de minute, in conditiile in care pe National a scazut cu mai putin de 50%?
  • geo geo
    ARMA, de ce Antenele nu au cazut in audienta acum un an dupa iesirea de pe platformele DTH - a se citi satelit - ale RCS@RDS!?
  • Carmen Maria Andronache Carmen Maria Andronache
    Ai dreptate, era vorba de targetul 25-55. Multumesc pentru observatie, am corectat.
  • razvan razvan
    undeva e o greseala, problema lor era pe 25-55, asa aparea pe ecran, nicidecum targetul comercial.
  • Florin Florin
    eu am inteles ca Realitatea reclama pe intervalul comercial, nu pe intervalul 25-45 de ani. asa ca ma intreb daca asta nu este o tactita de dezinformare. oricum ceva chiar si pe graficul acesta pare in neregula. intre 14:00 14:15 si 15:00 15:15 pe publicul national Realitatea a avut audiente asemanatoare, dar pe publicul urban a mai ramas decat 2 la suta la 15:00 15:15 fata de 14:00 14:15

Trimite un comentariu

sus