Skip to main content

Hyperactive fuzionează cu Senior Interactive

 

Veronica Savanciuc

Publicitate

Hyperactive şi Senior Interactive fuzionează, creând Senior Hyperactive. Noua agenţie de digital creată este condusă de Mihai Tătaru din pozitia de Managing Partner şi
devine membră a grupului din care mai fac parte Lowe, Initiative, GolinHarris, BPN,
Medic One şi Mobile Works.

În urma acestei fuziuni, ponderea specialiştilor în digital din grupul Lowe depăseşte 40%. Dupa 4 ani în care a făcut parte din Hyperactive, Alex Visa a părăsit agenţia de digital.

Într-o structură unică în industrie, aceştia acoperă în proporţie egală cele două mari paliere de competenţe: atât zona de strategie, creaţie şi comunicare digitală, cât şi zona de tehnologie (programare şi R&D).

Discuţiile între cele două companii au început în septembrie 2012, iar contractul a fost semnat la începutul acestei luni. Senior Hyperactive devine operaţională de la data de 30 martie 2013.

Portofoliul de clienţi Senior Hyperactive include astăzi companii precum Altex (Altex, Media Galaxy), Bayer, BMW, British American Tobacco, Hewlett Packard EMEA, ING Bank Romania, Friesland Campina, LIDL, MSD, Orange Romania, Pfizer, Provident, StarBev, Stilago, Unilever, Wrigley, XTB.

Senior Hyperactive devine membră a grupului din care mai fac parte 6 agenţii specializate în discipline complementare de comunicare: Lowe (creatie), Initiative si BPN (media), GolinHarris (PR), Mobile Works (mobile marketing), MedicOne (healthcare communication).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu