Skip to main content

Metrorex a rupt contractul cu principalul administrator al reclamelor de la metrou. Cum explică Metrorex rezilierea

 

metrou5424508-mediafax-foto-alexandru-solomon
Mediafax - Foto: Alexandru Solomon

Publicitate

UPDATE. Metrorex explică pentru paginademedia.ro cum a fost reziliat contractul cu Spectacular. Detalii, în continuare.

Spectacular, firma care ar fi trebuit să administreze spațiul de reclame de la metrou în perioada 2011 - 2021, a rămas fără contract. Metrorex a decis pe 21 martie să rezilieze contractul cu Spectacular, potrivit Claudiei Dima, administrator Spectacular OOH & Printing.

Claudia Dima a evitat să precizez motivele invocate de cei de la Metrorex, rezumându-se la a spune că a fost vorba despre „interpretari personale ale juristului Metrorex”.

„Am fost nevoiți sa reducem personalul companiei cu 85%. Vom păstra celelalte nișe ale companiei și ne vom concentra pe achitarea creditelor bancare și ale furnizorilor. În aceeași măsură vom urmări în justitie litigiul cu Metrorex și cu managementul actual al Metrorex, în vederea recuperării prejudiciilor aduse companiei noastre”, a declarat Claudia Dima pentru paginademedia.ro.

 

Potrivit reprezentanților Metrorex, motivul rezilierii contractului a fost „neplata obligațiilor prevăzute în contractul de asociere cu firma Spectacular aferente anului 2012”. Aceștia au mai precizat că nu a fost demarată o licitație întrucât contractul a fost reziliat de curând, pe 25 martie.

„Metrorex are încheiate alte trei contracte de asociere cu pentru publicitate în metrou cu firmele Euromedia, Sindoment și Lemon Design”, au mai spus reprezentanții Metrorex pentru paginademedia.ro.

Spectacular ocupa aproape 90% din potențialul de publicitate din metrou: coloane, pereți stații, pereți peron, proiecte speciale, digital signage, scări, turnicheți etc.

Metrorex a ales grupul de companii Spectacular în urma unei licitații care s-a desfășurat pe 11 august 2011 și la care au mai participat Euromedia și News Outdoor, după cum paginademedia.ro a anunțat AICI.

În urma licitației, Spectacular Group of Companies a câștigat spațiile care până la momentul respectiv fuseseră administrate de Euromedia, membră a rețelei de publicitate outdoor Epamedia.

Înainte de pitch (licitație în termeni de specialitate), grupul Spectacular administra 50% din potențialul de suporturi care se pot instala la metrou, potrivit declarațiilor companiei.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ieri 16 aprilie din toate statiile de metrou au disparut plasmele t.v. ,stie cineva unde sunt si de ce au disparut,si inca ceva cat au costat cand au fost cumparare acum 3 ani ?
  • Spectacular a castigat contractul pe vremea cand la Metrorex era director Gheorghe Udriste, actual deputat PDL de Drumul Taberei. Toate materialele electorale ale lui Udriste au fost urcate pe stalpii din Sectorul 6 de Spectacular. In plus, in cele doua campanii electorale din 2012, peste 80% din spatii au fost ocupate strict de PDL. Probabil ca Spectacular nu si-a primit banii de la PDL, deci nu a avut de unde sa-i dea mai departe la Metrorex.
  • Ar fi foarte indicat ca Metrorex sa faca publice motivele de rezilere pentru contractul "mare", cel castigat in urma licitatiei pomenita in articol. Daca un contract rezultat in urma unei licitatii de mare vizibilitate din care a rezultat o suma impresionanta si nici un scandal cu perdantii poate fi reziliat atat de usor atunci oricine isi poate face griji pentru propriile contracte.

Trimite un comentariu