Skip to main content

(P) Noua campanie ColonHelp, pe TV, outdoor și online. De ce "Redescoperă bucuria de a fi sănătos"

 

Publicitate

INTERVIU PUBLICITAR. Noua campanie ColonHelp mizează pe televiziune, outdoor și online, spune Tudor Popa, director de marketing ColonHelp – Zenyth Pharmaceuticals.

Noua campanie vine cu mesajul :"Redescoperă bucuria de a fi sănătos". De ce?

"Ne-am propus să readucem în atenția oamenilor bucuria de a fi sănătos. În același timp, dorim să tragem un semnal de alarmă că sănătatea românilor este în declin", spune Tudor Popa.

"Vrem să arătăm că se poate și că schimbarea stilului de viață este primul pas către sănătate."

Tudor Popa:

"Vom rula spoturi pe mai multe canale TV: Pro TVAcasă TVAcasă GoldNațional TVKanal DB1TVUniversalDiva

Vom avea de asemenea o rețea de panouri outdoor, în principalele orașe ale țării. Să nu uităm de campania de advertoriale și bannere online pe care am început-o de curând, un mod practic și modern de comunicare.

Încă de anul trecut ne-am aliniat trendului pieței și am concentrat un buget substanțial componentei de online.

În privința printului, această componentă va fi ceva mai redusă față de anii trecuți, dată fiind situația presei scrise în această perioadă."

Zenyth Pharmaceuticals, producătorul ColonHelp, a lansat la 1 martie campania „Redescoperă bucuria de a fi sănătos!“. Ca și în anii precedenți, pornind de la ideea că primăvara reprezintă un nou început de fiecare dată, Zenyth își propune să îi ajute pe români să redescopere bucuria sănătății și a stării de bine prin schimbarea stilului de viață.

Despre noutățile primăverii de la ColonHelp și despre această campanie, vorbește Tudor Popa, director de marketing ColonHelp – Zenyth Pharmaceuticals.

Interviul, pe larg:

Aveți deja o tradiție a campaniilor de primăvară. Care este ideea de bază în acest an?

ColonHelp TudorTudor Popa: Da, avem o tradiție ca începând din martie, în fiecare an, să ne dedicăm acțiunilor de conștientizare și educare a populației în spiritul stilului de viață sănătos. În 2010, de exemplu, sute de mii de români au aflat că detoxifierea este primul pas către sănătate și că detoxifierea se asociază cu îmbunătățirea stării de sănătate în până la 80% din cazuri.

În 2011, în demersul nostru de educație am făcut un pas înainte și am adus în premieră în România o carte excepțională, un bestseller de sănătate – „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală“, pe care l-am oferit cadou clienților ColonHelp.

Am continuat în același mod și în 2012, când am adus un program complet pentru slăbire sănătoasă: cartea și DVD-ul „3S – Sănătoasă, Suplă, Sătulă“, semnate de Carmen Brumă. Anul acesta ne-am propus să arătăm că se poate, că modificarea stilului de viață, a dietei, curele periodice de detoxifiere sunt primul pas către sănătate.

Primul pas l-am făcut în emisiunea „Ajutor! Vreau să slăbesc!“ - ne propunem ca această emisiune să fie sursă de inspirație și motivație pentru toți cei care își doresc să adopte un stil de viață sănătos.

De ce „Redescoperă bucuria de a fi sănătos“?

Trecem printr-o perioadă grea, criza ne face să ne neglijăm de multe ori propria sănătate. De aceea ne-am propus să readucem în atenția oamenilor bucuria de a fi sănătos. În același timp, dorim să tragem un semnal de alarmă că sănătatea românilor este în declin.

Să ne gândim doar că suntem pe locul 3 în Europa la obezitate, după ce în urmă cu câțiva ani eram pe locul 24. Mai mult, statisticile medicale arată că numărul cazurilor de boli cardiovasculare, diabet a crescut foarte mult în ultimii ani, iar principalul vinovat este stilul de viață.

Ne dorim ca această campanie să fie o sursă de inspirație și motivație pentru cei care doresc să adopte un stil de viață sănătos. Vrem să arătăm că se poate și că schimbarea stilului de viață este primul pas către sănătate.

Campania de primăvară ColonHelp va fi însoțită așa cum ne-ați obișnuit și de campanie media?

Da, vom rula spoturi pe mai multe canale TV: Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Național TV, Kanal D, B1TV, Universal, Diva. Spotul tv rulează deja din 8 martie.

Este un concept nou față de anii trecuți, de data aceasta ne-am propus să transmitem bucuria primăverii, starea de bine.

Vom avea de asemenea o rețea de panouri outdoor, în principalele orașe ale țării. Să nu uităm de campania de advertoriale și bannere online pe care am început-o de curând, un mod practic și modern de comunicare.

Încă de anul trecut ne-am aliniat trendului pieței și am concentrat un buget substanțial componentei de online.

În privința printului, această componentă va fi ceva mai redusă față de anii trecuți, dată fiind situația presei scrise în această perioadă.

Care este publicul țintă al campaniei?

Campania „Redescoperă bucuria de a fi sănătos“ se adresează pe de o parte clienților fideli ColonHelp, produsul fiind disponibil acum la un preț promoțional – 99 de lei. Pe de altă parte, încercăm să îi atragem și pe cei care nu au încercat produsul încă din diverse motive. În acest sens, de la 1 martie, produsul ColonHelp este disponibil și la flacon mic, de 240 g, la un preț foarte accesibil: 49 de lei.

Mai pregătiți și alte surprize pentru clienți?

Surprizele primăverii nu se opresc aici. La sfârșitul lunii martie vom lărgi gama ColonHelp, vom duce detoxifierea la un nivel superior și vom lansa două noi produse premium, 100% naturale: ColonHelp Detox Forte (un produs pentru detoxifiere avansată, cu ingrediente puternic detoxifiante) și ColonHelp Probiotic (un produs pentru detoxifiere și refacerea florei intestinale, cu adaos de probiotice).

Zilele acestea am scos pe piață de asemenea un produs premium marca Zenyth: Vitamina C Naturală, din fructe de pădure cu miere și propolis. Este un produs extraordinar, care se adresează deopotrivă copiilor și adulților și care ne dorim să fie primul dintr-o serie de vitamine naturale.

Cât timp va dura campania?

Campania se desfășoară în perioada 1 martie – 31 mai 2013.

Care sunt așteptările dumneavoastră pentru această primăvară?

Anul acesta vom vinde flaconul cu numărul 1 milion. Suntem foarte bucuroși că am ajuns la aproape 1 milion de români. Consider că pe lângă formula 100% naturală, un aspect la fel de important este credibilitatea pe care ne-am câștigat-o în rândul consumatorilor. Orientarea către client este una dintre valorile după care ne conducem noi, cei de la Zenyth Pharmaceuticals.

Am creat un sistem pentru suport direct clienți, disponibil atât online, cât și telefonic, unde toți clienții noștri au parte de consiliere permanentă din partea operatorilor noștri. Fiecare client are nevoi distincte, de aceea și răspunsurile noastre sunt adaptate necesităților acestuia. Toate acestea îl fac pe client să se apropie de noi, să se simtă diferit și special în același timp.

În plus, produsele noastre au un standard de calitate foarte ridicat, atât ca și compoziție, cât și ca mod de ambalare, fabrica noastră deține sistemul de calitate TUV, cel mai înalt standard în domeniu.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Grozav rationament "a la" Tudor Popa: a vandut 1.000.000 de cutii - a ajuns la 1.000.000 de romani! Sa inteleg ca il folosesti o singura data? E ca un vaccin? :)) Tudorica mai fa si tu un curs de PR ! http://www.eurobestteam.ro/relatii-publice-si-comunicare?gclid=CJyW8uqfjrYCFUUV3god3U8A0Q

Trimite un comentariu