Skip to main content

Revista ”The Marketer” își încetează apariția

 

the-marketer

Publicitate

Revista lunară The Marketer renunță la ediția printată, conform unui anunț postat pe contul personal de Facebook de Alexandru Răducanu, publisher și redactor șef al publicației.

”Începând de luna aceasta, publicația The Marketer își încetează apariția pe print. (...) În contextul tăierii dramatice (și în opinia mea personală, iraționale) a bugetelor de print, tot mai puține publicații de calitate vor mai putea apărea, iar acest lucru se va repercuta într-un al doilea sau al treilea pas și asupra advertiserilor, care nu vor mai avea medii premium în care să își plaseze reclamele, precum și asupra cititorilor și mediului de afaceri, care nu va mai avea acces la informație de calitate. Mediul online nu este o soluție, pentru că nu generează venituri care să susțină o redacție autentică”, a precizat Alexandru Răducanu.

Revista lunară The Marketer a apărut în 2006. A deținut, timp de un an, licența Advertising Age și The Economist. Din portofoliul publisher-ului mai face parte revista Business Woman.

Autor: Florin Ghioca florin.ghiocagmail.com

Comentarii

  • Desi erau multe chestii lingusitoare si mingii ridicate la fileu, se gaseau multe lucruri de valoare in aceasta revista.
    Nu trebuie sa te adaptezi prostimii, respectiv Florin.
    Procesul de "adaptare" a inceput din 1998, cand ziarul Libertatea s-a transformat dintre-un ziar generalist local, in primul tabloid jegos.
    Din pacate, tot acest haos, toata aceasta mizerie a fost creata de agentiile de media.
    Au dus intotdeuna banii spre jeg, si au facut sa explodeze jegul, atat in presa scrisa cat si in TV, obtinand profituri foarte mari.
    Au creat doua trei generatii de oameni prosti, semihandicapati.
    Acum, isi continua imbogatirea distructiva, cu online-ul, fragmentand totul, facand imposibila presa de calitate.
    Singura sansa ar fi boicotarea de catre toate mijloacele mass media a tuturor agentiilor de media.
    Dar si asta este un lucru imposibil cata vreme nu exista nicio organizatie reprezentativa.
    Ultima gaselnita a marilor agentii este sifonarea bugetelor clientilor catre propriile agentii subsidiare de "digital".
    E o pierdere acest Marketer, cu toate imperfectiunile lui.

Trimite un comentariu