Skip to main content

Televiziuni noi la Târgu Jiu și Carei. Azi au primit licențele

 

CNAConsiliul Naţional al Audiovizualului a acordat licenţe pentru posturile locale generaliste Accent TV (Târgu Jiu) şi Castellum (Carei, Satu Mare).

    • Potrivit proiectului depus la CNA, postul Accent “va pune accent deosebit pe programele informaţionale, pe cele culturale şi educative”. Valoarea investiţiei este de 100.000 de euro. O parte a fost alocată achiziţionării echipamentelor şi amenajării studioului. Costurile de funcţionare şi exploatare sunt previzionate la o valoare de 10.000 de euro pe lună. Acţionarii postului Accent TV sunt: Băloi Nicolae 75% şi Iriza Scarlat 25%.
    • Postul Castellum are, potrivit proiectului depus la CNA, ca obiectiv principal “promovarea turistică a castelului Karolyi, a expoziţiilor şi concertelor ce au loc în sălile concertului şi a invetiţiilor făcute de Primăria Municipiului Carei în proiectele de dezvoltare locală. Valoarea investiţiei în această televiziune este de 150.000 de euro. Acţionarii postului Castellum sunt: Păcuraru Ana Mihaela 60% şi Zaharia Maria Adriana 40%.
Publicitate
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • S-a terminat cu democrația la Tg/Jiu d efoarte mulți ani. Ce se face acolo din punct de vedere jurnalisic e o mizerie. Ziarele, televiziunile și radiourile nu fac decât să dea mai departe ce scuipă mai marii județului fără a-i fi întrebat cineva de soarta mineritului, de câte locuri de muncă a ufost create, de contractele de milioane de euro aruncate pe nimic. Și chiar daca s/ar găsi un jurnalist mai zelos nu ar face decât să își atragă dușmani pentru că oricum nu ar ieși nimic pe sticlă sau pe printuri. Oare se poate face ceva? CNA ul mai verifică pluripartitismul din jurnale....verifica cineva dacă informațiiile sunt corecte?
  • inca un post psd-ist la tg jiu, pe langa cele cinci deja existente, detinute tot de usl-isti (ANTENA1- a secretarului de stat in min comunicatiilor, bebe ionica; TV SUD- al lui ion raitaru, care a vandut rtv-ul, parlamentarului USL sebastian ghita; GORJ TV - cumparat recent de un grup de afaceristi, cu multe contracte obtinute de la primarul psd, florin carciumaru; ACCES TV - al afaceristului nicolae sarcina, un abonat la contractele din minerit, sector condus de USL-isti; si RTV - un copy-paste al TV SUD, coordonat de acelasi raitaru, care a ramas cu statia locala, dupa ce a vandut licenta rtv lui ghita). Chiar era necesara inca o televiziune pesedista si deputatul iriza scarlat, de la USL, o sa-i oblige pe muncitorii lui (ca jurnalisti nu prea mai sunt prin media din tg jiu) sa fie echidistanti, sa-i atace colegii de partid si sa-l critice pentru afacerile cu statul.

Trimite un comentariu