Skip to main content

18 Aprilie. Ringier, profit în România. Paula Rusu a leșinat la știri

 

ringier1

Publicitate

RAPORTUL RINGIER PE 2012. Ringier România, companie care deține ziarul Libertatea, numeroase reviste și portalul eJobs.ro, a înregistrat în 2012 venituri totale de 48,7 milioane de franci elvețieni, în creștere considerabilă față de anul precedent, când înregistra venituri de 37,2 milioane de franci elvețieni, potrivit raportului anual al grupului elvețian Ringier, citat de HotNews.ro. Fără a oferi date exacte, Ringier precizează că operațiunea din România a înregistrat profit "pentru al doilea an consecutiv, după o perioadă de pierderi". La nivel internațional, profitul EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare) al Ringier s-a ridicat la 99,5 milioane de franci elvețieni, cu 55,2% mai mare decât în anul pecedent.

Potrivit raportului citat, Ringier România a înregistrat anul trecut venituri din vânzări de 8,4 milioane de franci elvețieni (8,1 milioane în 2011), venituri din publicitate de 5,6 milioane (4 milioane în 2011), venituri din activități tipografice de 12,7 milioane (8 milioane în 2011), alte venituri - 22 milioane de franci elvețieni (17,1 în 2011).
Ringier România: Venituri totale de 48,7 milioane de franci elvețieni în 2012. Compania anunță profit în pofida problemelor în zona de publishing


A LEȘINAT ÎN TIMP CE PREZENTA JURNALUL DE ȘTIRI. Paula Rusu, prezentatoare de ştiri la România TV, a ajus la spital după ce a leşinat în timpul buletinului de ştiri, scrie Evenimentul zilei.

Paulei Rusu i s-a făcut rău, marţi, în timp ce prezenta buletinul de ştiri de la ora 16.00, şi a fost transportată de urgenţă la spitalul Elias din Bucureşti.

Când au văzut că i se face rău, producătorii emisiunii au bagat pauză de publicitate, iar Paula a fost înlocuită de o colegă.
A leşinat în timp ce prezenta jurnalul de ştiri! O jurnalistă de la Romania TV a ajuns la spital după ce i s-a făcut rău în direct


TVR VA PLĂTI 2 MILIOANE DE EURO PENTRU JOCURILE OLIMPICE. Societatea Română de Televiziune (SRTv) va achiziţiona, în exclusivitate pentru teritoriul României, pentru o sumă de 2 milioane de euro, drepturile TV şi de internet pentru Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci 2014 şi pentru Jocurile Olimpice de Vară de la Rio de Janeiro 2016, scrie Mediafax.

Claudiu Săftoiu, președintele TVR, a spus că drepturile de difuzare vor fi luate prin intermediul reţelei European Broadcasting Union (EBU).

"Mai mult decât atât, suma aceasta a fost bugetată, ea nu va fi plătită dintr-odată. Este vorba de o eşalonare care este foarte convenabilă, în aşa fel încât echilibrul acesta financiar atât de greu obţinut să se menţină", a spus Claudiu Săftoiu.
TVR va achiziţiona pentru 2 milioane euro drepturile TV pentru Jocurile Olimpice de la Soci şi de la Rio de Janeiro


INTERVIU CU RADU MORARU LA HOTNEWS.RO. De când și-a lansat propriul post de televiziune, în urmă cu un an, Radu Moraru s-a bătut permanent cu o bună parte din piața TV din România. S-a luptat cu RCS&RDS, unde a reușit abia recent să intre în grilă de cablu, cu măsuratorile de audiență, cu "mogulii penali" din televiziune, cu relațiile dintre diverse posturi și vedetele politice sau tabloide. La un an de când s-a lepădat de munca la patron și a lansat Nașul TV, Radu Moraru discută online despre starea televiziunii românești, conflictele din domeniu și interesele media ale politicienilor, joi, de la ora 11.30, pe HotNews.ro.
Propriul său mogul de un an, "Nașul" Radu Moraru discută online joi, ora 11.30, despre crizele, interesele și conflictele pieței TV


TRANCA DESPRE CEL MAI MARE EȘEC PROFESIONAL. Cel mai mare eșec personal este când am pierdut un client pentru că nu se întâmplă foarte des așa ceva și am fost uluit, a declarat în cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street Sorin Tranca, cofondator și director de creație al Friends Advertising, scrie Wall-Street.ro.

"€œCel mai mare eșec profesional este când am pierdut un client, s-a întâmplat o singură dată și am fost uluit. Am fost uluit. Account-ul nu a înțeles, art director-ul nu a fost pe fază, clientul nu a vrut să spună, asistenta nu a știut. Un lanț întreg de ciondăneli și cumva din două, trei întrebări îți dai seama. Toată lumea a zis că este OK și m-am trezit cu telefon că nu putem lucra împreună. Am rămas uluit. Mi se pare imposibil să nu înțelegi o problemă de business a unui client dacă vrei”, explică Sorin Tranca.
Tranca, Friends Advertising: Cel mai mare eșec profesional a fost când am pierdut un client


UN REPORTER CARE A ÎNTRERUPT GALA GRAMMY PUS SUB ACUZARE. Vitalii Sediuk, un reporter ucrainean specializat în farse, a fost pus oficial sub acuzare de justiţia californiană şi riscă până la şase luni de închisoare, pentru că a urcat neinvitat pe scenă la gala Grammy 2013, la Los Angeles, pe 10 februarie, au anunţat marţi organizatorii, scrie Mediafax.

Tânărul reporter în vârstă de 24 de ani - care a devenit celebru după ce a fost pălmuit de Will Smith, în 2012, fiindcă încercase să îl sărute pe actorul american la premiera din Rusia a filmului "Bărbaţi în negru 3" - a urcat pe scenă, a luat microfonul şi a început să vorbească incoerent, pretinzând că susţine un discurs prin care o felicita pe Adele, însă Jennifer Lopez a dovedit că are prezenţă de spirit, luându-i microfonul şi indicându-i să părăsească scena.

Procurorul din Los Angeles l-a pus oficial sub acuzare, reporterul aflându-se de în prezent sub incidenţa a două capete de acuzare: părăsirea spaţiului rezervat spectatorilor pentru a pătrunde într-o zonă rezervată organizatorilor şi vedetelor şi întârzierea spectacolului.
Reporterul specializat în farse care a întrerupt un moment la gala Grammy 2013, pus oficial sub acuzare - VIDEO


9 ANI DE PRO CINEMA. Pro Cinema sărbătoreşte, pe 19 aprilie, 9 ani de emisie, ocazie cu care programează comedii precum "Prinde-mă! Dacă poţi!", "Şcoala de rock" şi "Playboy de L.A.", notează Mediafax.

Potrivit Mediafax, Pro Cinema şi-a menţinut poziţia în topul televiziunilor de nișă de film, devansând principalii săi competitori - AXN, Diva Universal şi Universal Channel.
Pro Cinema sărbătoreşte 9 ani de viaţă ca-n filme


FACEBOOK VREA SĂ INTRODUCĂ RECLAMELE VIDEO. Cea mai mare rețea socială din lume urmărește să atragă câte 1 milion de dolari de la advertiseri pentru fiecare clip video publicitar plasat pe platformă, odată ce compania va lansa acest segment la vară, scrie Wall-Street.ro, care citează Ad Age.

Clipul publicitar nu va avea mai mult de 15 secunde și va fi gândit astfel încât utilizatorii să nu trebuiască să vadă mai mult de trei astfel de reclame, zilnic.
Facebook a discutat cu un număr mare de agenții, încercând să trezească interesul cât mai multora, astfel încât să poată începe introducerea sistemului de publicitate video în iunie-iulie, scrie Ad Age.
Un milion de dolari, o reclamă video pe Facebook. Rețeaua se pregătește să își "bombardeze" utilizatorii cu clipuri

 

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • OBAE, totusi stirea cu Paula Rusu nu trb s o mai dai! e de acum 2...secole! ai pierdut startul, mai bn te faci ca ploua decat sa miroasa urat!
  • "Paulei Rusu i s-a făcut rău, marţi, în timp ce prezenta buletinul de ştiri de la...."

    De atâta mutat de la o televiziune la alta, te mai apucă si ... răul!

Trimite un comentariu