Skip to main content

Alina Stanciu va fi numită Corporate Affairs Director Antena3

 

Alina StanciuÎncepând cu 15 mai, Alina Stanciu va fi numită Corporate Affairs Director la Antena 3, post deţinut de trustul Intact.

Publicitate

În noua sa poziţie, Alina Stanciu va coordona strategia de comunicare corporate şi sponsorizare, asigurând o legatură mai stransă între advertiserii din Romania şi programele postului de televiziune Antena3.

Alina Stanciu a condus în ultimii 6 ani, din funcţia de Managing Director, biroul din România al reţelei internaţionale Ogilvy Public Relations.

Rolul său va fi acela de a dezvolta relaţia cu clienţii de marketing şi partenerii Antenei 3, atât companii reprezentative din mediul de business românesc, cât şi agenţii de advertising, media şi PR, precum şi relaţia cu organizaţiile profesionale şi de reglementare a pieţei de media din România.

CEO-ul Antenei 3, Mihai Gadea, despre numire:

"Numirea noului Corporate Affairs Director face parte din planurile de extindere a Antenei 3 in relatie cu advertiserii din Romania prin dezvoltarea unor platforme de comunicare si educare menite sa raspunda provocarilor mediului de business si social din Romania. “

Despre Alina Stanciu:

Cu o experienţă de peste 13 ani în relaţii publice, Alina Stanciu a condus in ultimii 6 ani, din funcţia de Managing Director, biroul din România al reţelei internaţionale Ogilvy Public Relations, unde a dezvoltat ariile de comunicare corporate şi consumer marketing, practicile de technology, healthcare şi social marketing şi a lansat practica de sustainability Ogilvy Earth în cadrul grupului de comunicare Ogilvy în Romania. Anterior, Alina Stanciu a pus bazele biroului de relaţii publice GCI la nivel local şi a condus departamentul de PR al agenţiei de comunicare Tempo Advertising.

Specializată în comunicare corporate şi de brand, comunicare business to business, corporate responsibility, crisis communications, influencers engagement şi în consultanţă la nivel de top management, Alina Stanciu a fost managerul reputaţiei unor companii şi branduri de renume din industrii variate precum energie, IT&C, finante-banci, transporturi, telecom, healthcare, servicii, FMCG, real-estate, tutun, dar a dezvoltat şi campanii de educare pentru instituţii europene şi organizatii non-profit.

Portofoliul de clienţi gestionaţi de-a lungul carierei sale cuprinde branduri internaţionale şi naţionale de top printre care: Petrom, British American Tobacco, Romtelecom, Pfizer, TAROM, ING Bank, Eureko, LG Electronics, Heineken Romania, Tuborg Romania, Caroli Foods Group, Coca-Cola, Diageo, Unilever, Colgate-Palmolive, PeliFilip, Sonae Sierra, Adrem Invest, precum şi Comisia Europeana.

LIKE. Fiți la curent cu țtirile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce atata PR si comunicare la Intact, acolo e clara treaba ori vi cu publicitate ori te dam imprimire departamentului de "investigatii" nu vad dece ar avea nevoie de minti luminate pentru asa ceva.
  • Grupul Intact are de cativa ani obsesia asta sa arate a corporatie si infiinteaza tot felul de pozitii echivalente. Au convins cativa oameni care chiar veneau din lumea corporate. Doar ca niciunul din ei nu a rezistat mai mult de un an, majoritatea cedand psihic dupa 6 luni. Alina Stanciu, la experienta sa din CV, ar cam fi trebuit sa stie de fenomenul asta. Dar sa-i tinem pumnii sa isi gaseasca un job bun peste 6 luni.
  • Pina la sfirsitul anului o sa plece. PR pe post de relatii de biznis cu advertiserii? Complicat, nu e ce trebuie, dar stie conducerea mai bine. Si, oricum, Intact e praf la asa ceva, stiu doar sa ceara bani si sa incerce sa dea niste tzepe mici...Daca nu au o viziune de ansamblu si o politica de content realista...O sa se bazeze pe formatele lor cu "urlatori" ca sa atraga audienta si sa o negocieze, ei neavind nici mijloacele, nici limbajul si nici viziunea a ceea ce inseamna MEDIA.
  • Da, E femeia bionica... LE STIE PE TOATE. Iar Gadea zice: "in relatie cu advertiserii din Romania prin dezvoltarea unor platforme de comunicare si educare menite sa raspunda provocarilor mediului de business si social din Romania “ LIMBAJ DE LEMN..."educare menite sa..." SA CE? Of! Mai, mai :)
  • cine intra la antena sa lucreze, cat de bun ar fi, ajunge sa regrete... trebuie ca fata asta nu s-a gandit prea bine unde merge...
  • Ce bine arata tipa. Cred ca va relationa excelent. Daca o sa-mi fac vreodata reclama la Antena 3 doar cu ea voi negocia discount-urile. :)

Trimite un comentariu