Skip to main content

Eveniment pentru industria online: Digital Publishing & Advertising Day, pe 14 mai

 

digital publishing

Publicitate

PARTENERIAT. Specialiști din zona publishingului online, printre care se numără Sorin Kosz (publisher Realitatea.net), Cristina Bazavan și Alin Popescu (Avocat.net), vor vorbi la Digital Publishing & Advertising Day (DPAD). 

Evenimentul organizat de Zitec (producător local de aplicații software) împreună cu IAB România și Agora, va începe pe 14 mai. Ajuns la a treia ediție, DPAD 2013 se va desfășura la Grand Hotel Continental, și vor fi aduse în discuție subiecte din industria de publishing online.

Cine vor fi vorbitorii la DPAD 2013:

  • Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea.net),
  • Petrișor Obae (Owner, Paginademedia.ro),
  • Mihaela Ganciu (Direct Sales Manager, Simplus),
  • Lucian Daia (Lead Software Engineer, Zitec),
  • Mihai Ionașcu (Editor, Editura HAC),
  • Alin Popescu (Managing Partner, AvocatNet),
  • Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer, bazavan.ro),
  • Cristian Lupșa (Editor, Decât o Revistă),
  • Elisabeta Moraru (Industry Manager, Google România),
  • Tomasz Musial (Regional Manager CEE, Smart AdServer),
  • Traian Năstase (Online Project Manager & Senior Consultant, GfK),
  • Cristian Tomescu (Marketing, Communication & Business Development PwC).

Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner Zitec: “Piața de online publishing a căpătat nuanțe diferite în ultimii ani, iar pe plan local au început să apară noi produse media. Mai mult decât atât, pe lângă faptul că sunt confirmate diverse produse din zona de publishing, migrarea în zona online a prins avânt, ceea ce înseamnă că vor urma schimbări pozitive pe această piață în următoarea perioadă”.

În cadrul Digital Publishing & Advertising Day 2013 vor fi aduse în discuție teme variate, care fac referire la tehnicile, uneltele și tehnologiile de publishing utilizate în prezent, la strategiile editoriale și de conținut ale publicațiilor online, la monetizarea conţinutului, precum și la publicitatea făcută în acest spațiu, dar și la provocările actuale ale acestei industrii.

Ioana Anescu, Director Executiv IAB România:“La fel ca şi anul trecut, ne dorim ca prin acest eveniment să susţinem industria românească de publishing cu know-how, instrumente, tehnologii, studii de caz şi cercetări. Este o perioadă crucială pentru publishing-ul online autohton şi, de aceea, este nevoie de o rigurozitate mai mare a strategiilor de dezvoltare şi finanţare şi de un conţinut relevant, pentru ca industria să îşi atingă potenţialul”

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu