Skip to main content

27 Mai. „Ce se întâmplă, doctore?”, „Vremea” și „Horoscop cu Neti Sandu” - cele mai bune audiențe matinale

 

oana cuzino gandul

Publicitate

CINE SE TREZEȘTE DE DIMINEAȚĂ. Ce se întâmplă, doctore?, Vremea și Horoscop cu Neti Sandu, toate difuzate de Pro TV, au fost cele mai vizionate programe matinale de pe piața TV, pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 22 mai a.c., potrivit Forbes care citează o analiză BPN Blog.

Programul Ce se întâmplă, doctore? a fost cel mai urmărit în perioada amintită, cu un rating mediu de 4,8% (urban, 18 – 49 de ani). Vremea lui Busu (Florin Busuioc) a avut un rating mediu de 4,6%, iar Horoscopul prezentat de Neti Sandu, 4,5% rating.
Observatorul dimineţii este preferat la Antena 1, cu rubricile Dimineaţa mondenă (2,9% rating) şi Horoscop (2,8%). Neatza cu Răzvan şi Dani a înregistrat un rating de 2,4% pe targetul comercial în intervalul amintit.
Emisiunile matinale cu cele mai mari audiențe


60 DE SECUNDE PE INTERNET. În 60 de secunde sunt urcate 27.800 de fotografii pe Instagram şi mult mai multe pe Facebook, iar pe Wikipedia sunt publicate şase articole noi, scrie Mediafax.

Din videoclipul de aproximativ 1 minut şi 20 de secunde realizat de echipa site-ului Buzzfeed aflăm că în 60 de secunde au loc două milioane de căutări pe Google în lumea întreagă, că e-mailurile trimise în acest interval se ridică la un număr impresionant de ordinul sutelor de milioane, precum şi câte videoclipuri sunt postate pe YouTube.


Ce se întâmplă pe Internet în 60 de secunde: Câte fotografii sunt postate pe Facebook şi câte căutări au loc pe Google - VIDEO


POVEȘTI DE LA ȘTIRI. Simona, Bianca, Raluca și Silvia au povestit pentru EVZ cum s-a format, în urmă cu trei ani, echipa știrilor de la postul turcesc Kanal D.

Silvia Ioniţă şi-a dorit foarte mult să prezinte ştirile, iar pentru Bianca Ioniţă, propunerea de a se alătura echipei de la Kanal D a fost o schimbare profesională. Raluca Lăzăruţ povesteşte că şansa de a se afla la pupitrul ştirilor Kanal D a luat-o prin surprindere, dar nu ar fi ratat această ofertă.
Povestea fetelor de la pupitrul Ştirilor Kanal D


PITCH-UL ÎN PR. În ultimii ani, în care au fost nevoiți să scadă tot mai mult costurile, unii clienți au chemat și câte zece agenții de relatți publice pentru a participa la licitații, companiile având astfel posibilitatea să compare serviciile și prețurile a cât mai mulți specialiști în comunicare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexandru Păiuș, senior partner al Image Public Relations (Image PR).

“Daca un client cheamă zece agenții, și chiar mai puțin, la un pitch (n.red. licitatie), nu participăm. Un număr de bun simț este de cinci-șase agenții. (...) Există nenumarate alte metode prin care poți face o preselecție și astfel să chemi la pitch un număr restrâns de agenții. Un pitch la care muncești mult te poate costa și câteva mii de euro”, explică Păiuș.
Păiuș, Image PR: Sunt companii care iau si 10 agentii la pitch. E anormal, este ca si cum ai chema toata piata


INTENȚII. Grupul american Yahoo, care a anunțat în această săptămână că preia serviciul de blogging Tumblr pentru 1,1 miliarde de dolari, vrea să achiziționeze și platforma video Hulu, a declarat o sursă apropiată situației care a dorit să rămână aninimă, scrie DailyBusiness. Nu se cunoaște încă suma pe care Yahoo! vrea să o ofere pentru Hulu.
Hulu furnizează conținut de divertisment, respectiv emisiuni TV, filme, tot felul de videoclipuri, gratis sau contra unui abonament lunar.
Yahoo continua achizitiile. Compania vrea sa cumpere Hulu


LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu