Skip to main content

29 Mai. Cine se uită la Observator

 

Andreea Berecleanu

Publicitate

PROFIL DE TELESPECTATOR. Principalul program de ştiri al Antenei 1, „Observator” ora 19, a avut o audienţă medie de 1.434.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional, în perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2013, scrie Forbes România. Este a doua emisiune informativă cea mai urmărită de pe piaţa TV, după „Ştirile Pro TV”. Faţă de concurentul de la Pro TV, „Observatorul” are un public mai în vârstă.

Aproape 41% dintre telespectatorii programului „Observator” (ora 19) au vârste de peste 55 de ani (la nivel naţional). Concurentul direct, „Ştirile Pro TV”, are o cotă de 32,5%. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani este prezentă în proporţie de 17,8%, iar cea a telespectatorilor între 25 şi 34 de ani are o pondere de 11,2%. (Ambele cifre sunt inferioare concurentului de la Pro TV: 19,9%, respectiv 14,7%.)


Românii mănâncă ştirile pe pâine: „Observator” – Antena 1, ora 19


ADEPŢII LUI FREE GIGI. Una din paginile de Facebook pe care oamenii militează pentru eliberarea patronului Stelei, "Gigi Becali Liber", are peste 67.000 de like-uri la circa o săptămână dupĂ ce a fost creată, scrie DailyBusiness.ro.

Şi pagina "Free Gigi", creată tot pe data de 20 mai, după ce Becali a fost condamnat, numără acum aproape 40.000 de susţinători.
"Free Gigi": Cati fani a adunat Becali in social media


UN PUBLICITAR DESPRE INOVAŢIE. Liviu David, directorul de creaţie al agenţiei NEXT Advertising, constată că piaţa noastră de publicitate este cuprinsă de „efervescenţa compromisului”. Sunt numeroase campanii cu aceleaşi idei folosite de mii de ori, fapt care conduce la o confuzie a brandurilor. Pentru David, inovaţia înseamnă ambiţie, risc şi efort. „Inovaţia în publicitate cred că este mai degrabă o metodă nouă de a livra mesajul publicitar. Bine, mulţi dintre colegii de breaslă ar considera inovaţie felul în care schimbi ideea altuia în aşa fel încât să pară ceva nou şi făcut de tine de la zero, dar eu n-aş numi asta inovaţie”, a declarat Liviu David.
Liviu David: „Se mai inovează dintr-o ambiţie a agenţiilor şi nu dintr-o necesitate a pieţei”


BLONDELE LUI NEGRU SE ÎNTORC. Un nou sezon „Te pui cu blondele?“ începe din 5 iunie la Antena 1, anunţă Adevărul. În prima ediţie, Connect şi CRBL se vor înfrunta cu 50 de blonde. De altfel, fetele vor face o adevărată petrecere în platou, îmbrăcate în costume inspirate de celebrul carnaval de la Rio.
Connect şi CRBL deschid sezonul de „vânătoare“ la blonde


NUMIRE. A+E Networks UK, un joint venture intre A+E Networks si BSkyB, a numit-o pe Katarzyna Jablonska (foto) în poziţia nou-creată de director de distribuţie, scrie DailyBusiness.

Jablonska va fi responsabilă pentru dezvoltarea reţelei liniare şi non-liniare în Marea Britanie, Europa Centrală şi de Est (inclusiv România), Africa de Sud, Benelux şi ţările nordice. In plus, ea va sustine cresterea portofoliului A+E Networks UK din aceste teritorii prin adaugarea de noi canale, precum History, Crime & Investigation Network, BIO si H2.
Distribuitorul canalului TV History numeste un nou director de distributie


DE LA BRANDING, LA DIGITAL. “Inovaţia nu apare peste noapte, presupune să ai oameni cu multă experienâă şi înţelegere de business. Foarte multă lume are idei. Întrebarea este dacă ştii să le implementezi şi ce să faci cu succesul rezultat”, explică Ana-Maria Bogdan, managing director Grapefruit, scrie Forbes România.

Chiar dacă este o agenţie recunoscută în special pentru proiectele de rebrandig, în cei 13 ani de existenţă peste 65% din veniturile Grapefruit vin din proiectele digitale. Drept urmare anul trecut compania s-a repoziţionat ca agenţie de digital product development.
Grapefruit: “Inovaţia vine în primul rând din mindset”


PR ROMÂNESC ÎN AFARA GRANIŢELOR. BDR Associates Communication Group a câştigat recent două contracte de consultanţă şi comunicare strategică pe piaţa azeră, acestea permiţând agenţiei să-şi dezvolte activitatea în capitala Azerbaidjanului, Baku, a anunţat compania într-un comunicat, citat de Wall-Street.ro.

Acest pas face parte din strategia de extindere a agenţiei pe noi pieţe, în contextul în care compania are clienţi în Republica Moldova din 2002, iar de anul trecut şi în Ucraina.
BDR Associates se extinde in Azerbaidjan si ia in considerare Georgia


ÎNCEPE MIGRAŢIA. Adolescenţii se îndepartează de Facebook în favoarea altor reţele sociale, conform unui sondaj recent realizat de Pew Research Center, scrie Wall-Street.ro.

Studiul subliniază că adolescenţii preferă din ce în ce mai mult să împartaseasca informatii despre sine in medii mai putin “invadate de parinti”. Mai mult, ei sunt din ce in ce mai interesati de fraze scurte, prin care sa transmita informatie relevanta.
“Twitter iti permite sa scrii un numar limitat de caractere, te obliga sa fii la obiect”, spune un student din SUA. “Fotografiile de pe Instagram iti arata, de asemenea, mai mult decat simple cuvinte”.
Studiu Pew: adolescentii parasesc Facebook in favoarea concurentilor


LIKE. Fiţi la curent cu ţtirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Va rog sa remarcati ca, in continuare, stirile de seara incep mai devreme decit ora ceruta de CNA...mai precis stirile Protv si Observatorul incep la 18.59 iar TVRul a inceput si el sa ”fure” ora fixa si incepe Telejurnalul la ora 19.59...iar CNAul isi pierde vremea cu DD...

Trimite un comentariu

sus