Skip to main content

Jurnalul Național își apără patronul pe prima pagină: argumentele din cazul Voiculescu sunt "halucinante"

 

JurnalulNational-30-05-2013

Publicitate

Jurnalul Național pune pe prima pagină, într-un articol în apărarea lui Dan Voiculescu, dosarul în care acesta este judecat pentru privatizarea frauduloasă a ICA (Institutul cercetării Alimentare), notează Evenimentul zilei.

Articolul din Jurnalul (de fapt, o preluare de pe site-ul dcnews.ro) demontează dosarul lui Voiculescu, susținând că este "lovit de nulitate".

Jurnalul publică pe prima pagină mai multe „concluzii”, precizând că rechizitoriul este „lovit de nulitate absolută”. Ziarul  acreditează ideea că magistraţii au făcut zece greşeli în Dosarul ICA, erori care sunt sancţionabile la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO).

După ce sunt enumerate cele "zece greşeli grave, dacă nu abuzuri", din rechizitoriul procurorilor "numiţi de Traian Băsescu", care au deschis "un dosar al adversarilor acestuia", la finalul articolului (în pagina de interior), jurnaliştii de la Jurnalul Naţional au scris că materialul este "preluat de la dcnews.ro" (site deținut de Bogdan Chirieac). Doar "titlul și intertitlurile aparțin redacției". Titlul, al redacției, este: "Dosarul Telepatia - argumente halucinante, în lipsa probelor". Unul din intertitluri, tot ale redacției: "Dosarul ICA, ingredientele unui abuz politic".

Din articolul din Jurnalul: 

  • "meciul pare pierdut din start de Dan Voiculescu, după o reţetă verificată în cazul Adrian Năstase”.
  • "Nu este exclusă, totuşi, o decizie-surpriză a instanţei, care ar putea solicita refacerea rechizitoriului, de către procurori, considerând că este lovit de nulitate absolută", scrie autorul articolului.
  • "Presa neutră nu intervine, pentru că imaginea politicienilor este, oricum, una proastă şi se teme să nu fie atacată de deontologi, sau de comentatorii aşa-zişi independenţi. Campania de presă, centrată pe datele tendenţioase furnizate de procurori, pune presiune pe magistraţii care judecă speţa. Nu sunt excluse şi alte mecanisme de presiune (judecători care nu au imovabilitate, de exemplu). În final, se ajunge la CEDO, iar motivarea deciziei poate constitui cap de acuzare pentru România (judecătorii recunosc că nu sunt probe, dar vor să dea un exemplu, cum s-a întâmplat în cazul Năstase)."

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Sa precizam pentru toata lumea: dcnews.ro este intr-adevar detinut de ”maestrul” Chireac, dar si de Razvan Dumitrescu, un devotat salariat al lui Voiculescu (odiniara angajat al lui Vantu si, prin urmare, sustinator al lui Basescu intre 2005-2008, ca si patronul). Iar directorul site-ului este Val Valcu, un altfel de salariat al lui Felix (ca si Chireac).
  • Alta tara in afara de Italia n-ai gasit? :) Ai uitat de Burkina Faso, Sierra Leone si Republica Democrata Congo.

    Vezi ca definitia jurnalistului e putin diferita de cea a avocatului.
  • dragos,cauta sa vezi ca emisiune a avut Canale 5 al lui berlusconi in legatura cu procelele lui si ai sa vezi ca nu se-ntampla doar in RO...la altii se trimit la procurori gloante-n plic in anul 2013, tot italia...tot berlusconi si tu imi spui mie de tari civilizate? cei care se ocupa de site pot vedea ip-ul de pe care postez,adresa de mail si numele sunt aceleasi,pot fi verificate, nu postez tampenii,dar ca tu nu ai capacitatea de a citi dincolo...e problema ta prostule!
  • Desteptule, arata-mi unde se mai intampla asa ceva intr-o tara civilizata! Iar ai program la postat tampenii? Mai are Felix bani sa va plateasca?
  • si daca-l apara ce, nu au voie, unde scrie asta? pana una alta ei sunt platiti de voiculescu, pe cand altii o fac gratis cand vine vorba de alte persoane ori institutii mai mult ori mai putin "curate". unii pentru o cafea si un covrig fac mult mai multe...altii pentru trafic "mananca rahat" fie ca le place ori nu...important e sa iasa banu'.

Trimite un comentariu