Skip to main content

RCS, prima pozție oficială în cazul Sorin Alexandrescu: Scopul şantajului era să forţeze retransmisia prin satelit a canalelor Antena TV Group

 

RCS&RDS

Publicitate

La o zi de la izbucnirea scandalului Antena - RCS&RDS, compania de cablu vine cu o poziție oficială în acest caz. „Scopul şantajului era să forţeze încheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, în condiţiile impuse de aceasta, pentru o sumă de peste 30 milioane de euro”, se arată în comunicat.

În comunicarea oficială, compania de cablu vorbește inclusiv de contractul dintre RCS și firma lui Dumitreu Dragomir, care a fost obiectul șantajului în cazul Sorin Alexandrescu. „În ceea ce priveşte contractul legal dintre compania noastră şi BODU SRL, este vorba de un contract de asociere în participaţiune pentru construcţia, amenajarea şi exploatarea unui complex de clădiri, cu o capacitate totală de peste 3.000 de locuri”, se arată în comunicat.

Comunicatul oficial, în continuare: 

Unul din administratorii RCS&RDS a depus o plângere în legătură cu un şantaj exercitat asupra sa de Antena TV Grup, prin directorul general Sorin Alexandrescu.

Scopul şantajului era să forţeze încheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, în condiţiile impuse de aceasta, pentru o sumă de peste 30 milioane de euro.

Acest şantaj este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate de Antena TV Grup împotriva companiei noastre în ultimii ani, în încercarea de a ne forţa să plătim sume exorbitante pentru difuzarea canalelor sale.

RCS&RDS nu a acceptat şi nu va accepta niciodată astfel de practici şi nici nu poate fi de acord să mărească factura abonaţilor săi în interesul unui astfel de grup de presiune. În ceea ce priveşte contractul legal dintre compania noastră şi BODU SRL, este vorba de un contract de asociere în participaţiune pentru construcţia, amenajarea şi exploatarea unui complex de clădiri, cu o capacitate totală de peste 3.000 de locuri, destinate organizării de evenimente, care nu are nicio legătură cu LPF şi difuzarea meciurilor de fotbal.

Acest contract de asociere a fost încheiat conform prevederilor Codului comercial din România. Toate operaţiunile privitoare la acest contract sunt evidenţiate în documentele financiar contabile, iar toate plăţile s-au realizat prin intermediul conturilor bancare cu respectarea legislaţiei aplicabile.

Menţionăm că drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal, au fost adjudecate de RCS&RDS împreună cu Antena 1, printr-o licitaţie publică desfăşurată cu 16 luni înainte de încheirea acestui contract, iar suma oferită în licitaţie a fost cu mai bine de cinci ori mai mare decât în contractul anterior.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Bun, iar acum Discovery a introdus programe noi, premium ; Rcs -rds ramane ranchiunoasa, ca in cazul ”Nasul tv” ,ca l-au hartuit pe Radu Moraru pana in ultima clipa, deoarece au avut diferende comerciale, iar rcs- rds s-a comportat ca in Vestul Salbatic.... Si uite asa, lumea se va abona la Orange dth, deoarece toti mai multi abonati solicita CALITATE, in locul manelismului si mediocritatii grilelor rcs-rds !!!
  • Eh, si, pana la urma, populatia tarii a supravietuit si scoaterii din grila RCS a posturilor Discovery. Nu au aparut mutatii in coeficientul de inteligenta al populatiei tarii. BAC-ul se trece la fel de greu. Si nici nu cred ca au migrat procente importante spre alte firme de cablu. E ca atunci cand s-a inchis OTV-ul. Multa gargara in primele zile ca, deh, asta-i trend-ul, tre' sa fii la moda... Apoi, lumea a uitat.
  • Cum naiba sa scoti Discovery din grila. Din cauza asta eu am reziliat contractul cu ei. Nu se face asa ceva. Rusine Rds!!!!
  • O nelamurire...zice RCS&RDS ca au incheiat un contract legal care n-are nicio legatura cu fotbalul, Liga, Mitica etc...OK, dar ce legatura are cu obiectul de activitate al RCS, de ce baga ei bani intr-o afacere cu Ballroom, pentru a-si face publicitate? Sa fim seriosi dar nu prosti.
  • unde scrie ca au cerut 35 de mil pentru 5 ani?
    dar totusi chiar atat de disperati sunt incat sa santajeze?
    si totusi inainte era vorba de 12 mil pe an acum sa aflat ca cereau 35 de mil pe an.... dar ce ofera antenele sa merite 35 mil de euro? filme vechi, fundul lui boc, feronando de la caransebes, paranghelion, manele, acces direct, tufaru... etc..... ??? ce nebun ar da 60 de centi ( 3 lei ) pe luna ?
    RCS a dorit crearea unui pachet dar prostii erau constientii ca nici dracu nu se abona la rahatul lor de televiziuni...
  • In 2008 una din conditiile castigarii licitatiei a fost acoperirea de 60 din populatie.asta a fost motivul aliantei rcs-antene. intre 2008si 2009 mitica dadea de inteles ca nu exista acoperire si va rezilia contractul cu rcs. din 2009 tacere. atunci s-a semnat contractul intre rcs si mitica. deci rcs a fost santajat si a platit.
  • sa ceri 7 milioane de euro pentru 5 posturi si nici macar 1 in HD mi se pare aberant , mie unul mi s-a parut normal ca pro-ul sa ceara mai mult au 8 posturi in SD si 3 HD-uri , deci care sta mai bine ?
  • loooollll =))) hahahahahahaha.
    De fapt antena 1 e cel mai bun program din lume cu tot cu Tufaru si Fermando de la Caransebes iar audienta de 7 mil telespectatori pe care o are ProTv e de fapt audiența Antenei.
    Drogurile dau halucinatii
    Totuși antena e antena si are dreptul de a amenința, de ce? Fiindcă e antena!
  • ..iar suma e corecta avand in vedere ca posturile Intact au o audienta totala de 3 - 4 ori mai mare decat cele ale PRO-ului
  • ProTv a cerut 7mil de euro iar antena a cerut 33 mil de euro.
    Acum rămâne dupa voi cine a exagerat si cine nu!

Trimite un comentariu